• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



hadise isdersen bana ukala mukala de search results

Naim Akman - Karalım

Naim Akman - Karalım

Yine kilitlendi zaman -- Ömrümü benden çalan -- Simsiyah bir yalan -- Senden bana arda kalan -- -- Yine kilitlendi zaman -- Ömrümü benden çalan -- Simsiyah bir yalan, yalan -- Aaaah... -- Senden bana arda kalan -- [more]

youtube mp3 hadise isdersen bana mobilden izle bedava ukala mukala daha fazla de
Taner Olgun - Bir Şeyin Yok Mu?

Taner Olgun - Bir Şeyin Yok Mu?

Neyin var neyin yok aklında kalan -- Bana söyleyecek bir şeyin yok mu? -- x 2 -- -- Hani ayrılığın sebebi falan -- Bana söyleyecek bir şeyin yok mu? -- x 2 -- -- Senin gibi bende hayli yandım de -- Kızıyordum gittin kamı aldım de -- [more]

Simple search hadise isdersen bana example from ukala mukala MP3 audio search de
Alper Ayyıldız - Geri Dönebilirim

Alper Ayyıldız - Geri Dönebilirim

Yine pişmanım. -- Geri dönülmüyor, halden anlasana. -- El, pençe, divanım önünde. Beni affet. -- Eriyorum günden güne... -- İnanıyorum bir umut var. -- Kader kısmet işi bunlar. -- Bana müstahak ama bu kadarı fazla değil mi? -- Acımıyor musun halime? -- Tükürim böyle kör bir talihe. -- Alehime akıyor her saniye. -- [more]

download from hadise isdersen bana mahnı sözü ukala mukala get lyrics de
Defacto - Bir Masal

Defacto - Bir Masal

Hissettim zikrettim bak bunu da katlettim -- Kusurlarım çok gibi ama ne olur beni affedin -- O bayanda demişti sanırım hep benimleydi -- Neyse benim geleceğim var beni silmedi -- -- Bilinçsizce yaklaştığım insanlar fesat -- Yaklaşır bana ama alışırım bak bu da hayat -- Fiyatları düşük insan aramasın ben de ne var -- rest in peace homie buda benden sana veda -- -- [more]

another lyrics hadise isdersen bana burada axtar mp3 ukala mukala listen mp3 de
Sansar - Şanssız Zarlar

Sansar - Şanssız Zarlar

Bütün insanlar gibi tek misin ? şanssız zarlar gibi yek misin ? -- Sana söylicekleri tek bişi tüm düşmanlar gibi kardeşim. -- Her yeni gün var bişi, Şarjın bitmiş gibi tak fişi , -- Şansın varmış gibi az bişi, Emre Baransel gibi ver beşi. -- Hayatı bilsen çok feci, her tarafta yabancılar tabi, -- Her tarafta yalancı var tabi, her gün birde enerji teftişi. -- Sansarı bilsen çok cici, bana göre şarkıların çok hiciv, -- Bana göre tavırların çok bişi, ne var mı dediniz ? bana; yok bişi. -- -- Herkes bilsin ki bu yol tepilince her yer yanlış olup birikince , -- [more]

download more hadise isdersen bana clips download this ukala mukala - daha etrafli de
Uğur Uysal - Alıştım

Uğur Uysal - Alıştım

Hergün düşüne düşüne adını yazdım bugüne -- Ben yine istedim, yine taptım her gülüşüne -- -- 1. verse -- Her yağmur yağdığın da beni hatırla demiştin -- Şuan yağmur yağıyor, yokluğunla seviştim -- Ateşle konuşma buzlarımı erittin -- Sigaran bitmiyor evet bunu kabul ettim -- -- Masallar anlat bana büyüt beni, büyüt beni -- [more]

download from hadise isdersen bana find all of ukala mukala mp3 download de
Hülya Polat - Aha

Hülya Polat - Aha

Oy oy güzelum birtanem -- Yaptun yapacağuni söndürdün ocağumi -- Ben nerden bilecektum aşık olacağumi -- -- Aha geliyi yakışıkli bal ilen karışık -- Meraktan öliyrum o da bana aşuk mi -- -- Oy oy güzelum birtanem -- Yar söyle bekar misun el tutsam yakar misun -- Benum ile beraber sevdaluğa var misun -- [more]

music player hadise isdersen bana another clips ukala mukala buy premium mp3 de
Fundyy - Gidebildiğin Yerdeyim

Fundyy - Gidebildiğin Yerdeyim

sen gittin gideli ben güldüm mü sen bi defa sor bana -- yalnızlık adım olmuş soyadım sensizlik baksana -- gülebilmek varken ağlarım gecelerde ben hep sana -- bilirim sevdalar birgün der elveda -- -- sen gittin gideli ben güldüm mü sen bi defa sor bana -- yalnızlık adım olmuş soyadım sensizlik baksana -- gülebilmek varken ağlarım gecelerde ben hep sana -- bilirim sevdalar birgün der elveda -- -- [more]

lyrics hadise isdersen bana buy premium mp3 ukala mukala bedava mobile indir de
Sehabe - Susam Sokağı Sakinleri

Sehabe - Susam Sokağı Sakinleri

1.BÖLÜM : (SEHABE) -- Geri baktımda farkettim büyümüşüz biz -- Aklımda dank etti evet büyüdü şimdi -- Hatırlamak için bana bi başka resmi ver -- Anlatıcam bugün yani bikaç şey eskiden ; -- Evde top oynardık perdeleri file sayıp -- Gürültü yaptık mı üst kat kapıya dayanır -- Halamın ördüğü patikler ayağa krampondu -- Ben tsubasa'ydım Mehmet Genzo olurdu -- Bilye için aşağı iner toz toprakta yaşardık -- [more]

- click here hadise isdersen bana music clips lyrics ukala mukala Search for millions de
Çaça Legion - Yürürüm Yalın Ayak

Çaça Legion - Yürürüm Yalın Ayak

Uçurumun kenarına kurdum bi salıncak -- başım dönerse beni kim tutacak ? -- hayat terane ömrümüz bi yerde son bulacak -- bakalım tabuta kaç kişi omzunu koyacak ? -- yürürüm yalın ayak -- ölümüm son durak -- bak herkes gerçekçimi bu dünya ne ayak -- susuyorum şimdi bak içimde çığlıklar -- yazıyorum yine içimde fırtınalar kopar -- kollarımda kibrit çöpünden yaralar -- [more]

burada axtar mp3 hadise isdersen bana listen mp3 ukala mukala free watch video de

Let's search like this:

O hayat benim gel sen bana yar senan akcil biri bana gelsin hadise oyrendim mp3 BU GUN YENE BANA sevval ft kazim yine bana kalasun gülizar akkuş gel bana hadise istersen bana ukale mukale de izmirli taylan bak bana 32 Ferhat Gocer Biri Bana G 32 Ferhat Gocer Biri Bana G biri bana lazim ankarali hadise Cemile cok tatlisin hadise prenses Natavan Hebibi Hadi Hadia Gel Bana Awigim Ben Sana hadise perenses 2014 simge bana ask lazim GARDABANSK Bu Dunya Ne Sana - Nede Bana Kalmaz sinan akçil ft ferah zeydan biri bana gelsin manga yine bana gel yine beni sev yusuf güney yardım et bana sen Allahım Yusuf Guney Melekler Seni Bana Yazmis 2013 NEW