• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



arzunun parcalar search results

Nefer Flex - Tart Beni

Nefer Flex - Tart Beni

Nakarat (x2) -- -- hey adamım gel bi beni tartsana -- katranım yüksek,bunu bi anlasa -- ankara mektebi,divanı fetret -- bunu bilecen yoksa nefer katlet -- -- -- dilim dilim kesilmiş rapini,gitde tayfana dinlet -- yaptıklarımı görmezden gel,keneften bana rest cek -- [more]

free download and arzunun another lyrics parcalar
Kamufle - Bugun Grip

Kamufle - Bugun Grip

NAKARAT : Gaz yine bugün benden size Naz deil bugün dertler düzen Kurabilir basit hayatıma bazen Hüsran olur 3 milyar borc yersen.. VERSE : Zayıf anılar rekabeti fişekliyo bugün Ölüm olabilir kendim için yada dönüm Para döküp 10 a bölün içimdeki insanları Dost dediğin ucuz bi mal bugün umursamaz kara günü (bana gülün) Bugün eğlenceli bana ölüm, verin ödül Yine egom tatmin olmaz salak önüm acık, ödün patlar evlat Kacıp öbür tarafa medet bekle gülüm Sözde melek olup bugün tanrına sövüp Basit beyin insanlara asit gibi rhyme sıcan Kasıp deil kamuf yürekten gelerek yas tutar Kasıt arar dinleyici parcalar da baskı var Umrumda deil hiphop dünyam ben bi bass gitar :) Nasip deil belki bu meslek den çok kazanmak Bugün itin teki rap i meshep le zarara Sokar ve insanımız hayran kalır zamanla Tükeniyo kültürüm aydan aya... nazaran NAKARAT Gaz yine bugün benden size Naz deil bugün dertler düzen Kurabilir basit hayatıma bazen Hüsran olur -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- [more]

youtube mp3 arzunun about parcalar
Zerrin Özer - Sev Dedi Gözlerim

Zerrin Özer - Sev Dedi Gözlerim

Gördü gözlerim Gördü gözlerim -- Bir gerçeği gözlerinde gördü gözlerim -- Bir heves değil bir arzu değil -- Sevgilin budur senin sev dedi gözlerim -- Seni yıllardır bekliyordum Rüya Tabirleri -- Bir sevgilim yok yok diyordum -- Hasretin yokluktan zehrolmuştu -- Dünyadan bir zevk almıyordum -- Sen de bahtım gibi bana vefasız olma sevgilim -- Ömrümce aradım seni yaşla dolmasın gözlerim -- [more]

MP3 audio search arzunun about parcalar
Kolera - Günlerim Ağlak (ft. Sagopa Kajmer)

Kolera - Günlerim Ağlak (ft. Sagopa Kajmer)

günlerim ağlak -- sabrın sonu selamete varsa da faydası yok -- gözlerim sağanak -- varsın sözüm olsun gülücük merhamet olmasın -- defterim sığınak -- yazdıklarım ayrılık damarında kan bitmiş -- günlerim ağlak -- sağlıcakla kal benden uzak dur yakın olma (x2) -- -- ruhunu tamir ettir ve 2 yerinden bıçakla kendini -- [more]

Search for millions arzunun mp3 download parcalar
Şehinşah - Kapatıyoruz Mixtape

Şehinşah - Kapatıyoruz Mixtape

KAPATIYORUZ!!! MİXTAPE 00.00-01:25 LİRİKLER: -- -- kendini vazgeçilmez sanan tez zamanda mezarı boylar. -- ne sandın ulan kurşun geçirmezmi hasanı yoksa. -- tezatım orda mesela rap roma bense sezarım, -- oysa sen esma ül hüsna ol ne yazar ezan rap hacı burada. -- teçhizatı yükle koçum silah esasiuna koymaz. -- dünya mezbasında koyun insan tevazulu çokça. -- her arzunun ardında mahsur bir estafurullah. -- ve malumunuz aklımda mahkum bu sevda uğrunda. -- [more]

clips download this arzunun clips download this parcalar
Red - Noolur (Feat. Kamufle)

Red - Noolur (Feat. Kamufle)

Kamufle Verse -- -- Mantık arkamda kaldı. -- Zampara adamlardan al saygı. -- Mesafeyi koru bak müptezeller geliyo kaç -- Mantara dadan ahlaksız aygır -- -- Naylon hiphop tam 5 donum esnet -- Yatakta kardeş ensest basıl. -- Resmen puzzle bu parcalar elimde -- [more]

pulsuz telefonuna yukle arzunun another lyrics parcalar
Nefret - Kapılar Kapandı

Nefret - Kapılar Kapandı

Dr. Fuchs: -- -- Baksana göremiyorsun etrafini, kör olacaksin bulamazsin zaafini -- her tarafin kapkara duvarlarla dolu, renkli dostluklar biranda yok oldu -- Simdi sana soruyorum lan köpek, dünyada kac günlük ömrün kaldi, ötlek? -- Ama artik cok gec cok gec cünkü affetme özelligimi kaybettim -- Söyledim benim adim sihirbaz, birazda vurdum duymaz baksana -- Ey yanasta biraz daha yaklasta söyleyeyim sana -- Nefreti nefret seni yakar hareketi istedigi gibi takar -- Daginik yüremeyin lan tek sira olun, mezar tasi gibi gercek oldu simdi senin sonun. -- [more]

Search for millions arzunun open link parcalar
Orhan Gencebay - Sev Dedi Gözlerim

Orhan Gencebay - Sev Dedi Gözlerim

Gördü gözlerim -- Gördü gözlerim -- Bir gerçeği gözlerinde -- Gördü gözlerim -- Bir heves değil bir arzu değil -- Sevgilin budur senin sev dedi gözlerim -- -- Seni yıllardır bekliyordum -- Bir sevgilim yok yok diyordum -- Hasretin yokluktan zehrolmuştu -- [more]

global search video arzunun mp3 search engine parcalar
Karizma Stayla - Dön Gel Yar

Karizma Stayla - Dön Gel Yar

Karizma StayLa- Dön GeL yar -- -- Yine ben geldim merhaba dostlar -- Dumanlı Bu kafam yazıyom parcalar -- Umutsuz aşık kalbi sancılar -- Umudum kalmadı hadi dön gel yar -- Aşk diye birşey sorma sen bana -- Aşk dedigin şey bugün mezarda -- Kefeni giydirdin güzel sen bana -- Yazıklar olSun aşk bi palavra -- [more]

different search arzunun more parcalar
Tual - Sen ve Ben

Tual - Sen ve Ben

Sen ve ben -- Bir kararın öncesinde -- Sen ve ben -- Bir arzunun pençesinde -- Sen ve ben -- Yorgun çocuklar gibiyiz -- -- Sen ve ben -- Bir sancının ortasında -- Sen ve ben -- [more]

music clips lyrics arzunun lyrics and watch parcalar

Let's search like this:

Aslan Asiq Esger gediremQardashimiz Arzunun Esger Getmesi Munasibeti ile.. qemli parcalar Elif Dizi Arzunun Zengi remix parcalar Aslan Asiq Esger gediremQardashimiz Arzunun Esger Getmesi Munasibeti ile... 2013 turk djleri remixleri basli parcalar Elif Seryal Arzunun Zengi Aslan Asiq Esger gediremQardashimiz Arzunun Esger Getmesi Munasibeti ile Lirik Parcalar dj parcalar arzunun parcalari