Türkiye Çöl Olmasın lyrics

Ek & türkiye çöl olmasın dur çeek & sıramız dagılmasın bir tek& sigara kır üstüne işle sömek &altına bi de rızla serek

Kırık kafatası harman sofrası afrası tafrası bu melet'in hastası keyifçi baba geleneksel kova dansı benimdir
bu ülke yarım ada üç tarafı deniz
kıyı şeridi dışında her yer mi kara
ortada takılmaz dalga zulada.. paket durmazsa kafada
en kutsal görev aynasıza cazz
ayrım yok türk kürt alevi ve laz
hepsi tek vücut kafa doluysa biraz
kaktüs dikeni sanki dalda kiraz
ülkeyi tehdit eden kuş gribi
herkesin yediği bi kasap tribi
kimyasala hayır doğayla dostkes sesi kıraç lan I win you lose!

skit:

bu cigara kağıtlarından her yerde satılıyo,
geçen gün bu cigara kağıdı satan firmanın kamyonunu gördüm, köprüde.
ne kamyonu, tir!
anadoluya geçiyo, nereye gidiyo bu kadar cigara kağıdı?
kim içiyo lan bu kadar cigarayı?
yani şimdi nerden baksan 6 milyon içici var, bu ülkede.
partisini kursan iktidarı sallar!
siz 2 tane salak, sigaradan yakalanıp burda yat!

Share:

Knock Out other songs