Bu Gece Kalbim Ağrıyor lyrics

Birşeyler değişiyo şekilleniyo annecim ,
bende galiba büyüdüm tadıda yok
mahallenin.Ölüm böyle bişey harbi bilmiyom ne
haldeyiz bi birlik oldu yumruklar ve
hatırlatıyolar seni.Hangi şerittesin karşıma
çıkarmısın? Sevmedim de diyemem anne en...
kral çıkarcı kız gördüğüm duyduğum her
şiirde hayat var ve bıraktığın oğlun bugün
olduğunca ayakta . Kent bitik ben yok sen yok ya
sen var aman neyse aklımda kalan tek şey
enkaz..Nasıl engel olamadığımı sorma bende
bilmiyorum her sabah odamda aynı sen kokuyo etraf
! Gerekli şey ölmemek kardeşime kan lazım
bazen 8-9 kişi yemek yapıp aygazlı bi tüp
bulup ümitlerimi patlatıcaklar yazık ve benle
beraber sensizken atlatıcaklar yazı.

Anne yaklaş bu gece kalbim ağrıyo tüm insanlar
kenetlendi yokluğunla ağlıyoz bir demet fiyaskohediye etti tanıdıklar rüyalarıma geldiğinde
lütfen camı tıkla..

Uğur nerde? şimdi hangi evdedir ?
Çocukluğuma indinizde lan çıkmamak eldemi.
Bende bigün büyürüm dedim.
Adam akıllı dolaşırım şiirler çaydanlık oldu
Sözlerimle demlenir.Nasıl bitsin sana yazılan
Şarkılar bi dinlese eminim ki durur felek
Çarkıda beni dokuz ay tam tamına besleyip
Büyüttün şimdi hangi sözüm denk oulr ki
Söyle Allah aşkına..Nasıl öderim ki annelik
Kutsal bende çekip bolca öperdim bi annemi
Tutsam,hangi görünmeyen aldı söyle annemi
Tutsak kurtarıcam yemin olsun bro annemi
Bulsam.Korkmuyorum inan yaşamaktan korkmuyorum!
Eminim melekler bugünde çiçek topluyodur
Penceremin aydınlığını perdelerim gölgeler
Bari canım oğlum deseydin be anne ölmeden ...

Share:

Kaptan other songs