Kafa Hariç 16 Bar (Feat. Mozole Mirach & Raziel) lyrics

Da Poet:

hey Nigga nöörüyon?
-Beysbol sopamla cirit oynuyom! 32 gömüşmemden bugün 31de geziyom!
-bubamın arabasıylan gangstacılık oynuyom! LA formamı giyip elim ilen doğu yakası yapıyom!
-herkesleri oynatıyom ben gızlara bakıyom, soundglik dot goma tapıyom, Bir de beat yapıyom
-olum bu gece kopuyom ben tiskolarda geziyom
-glipte baksırı gösterip kool bir Mc oluyom!
hass*tir..
sor bakalım acep sizdeki rap midir?
alemindeki en kral Mc acaba Yoncimik midir?
en kral tutarsızlık bu kadar dandirik midir?
saygısızım benim kafası hariç Bosphorous Bridge'dir..
ezik bir bitch dir senin ruhunda duygular
hazin bir cinayete kurban gidebilir her an gangstalar..
Nöörücen seni sararken maddiyatlı kaygılar? -istediğin bu senin evet -Kafası Hariç 16 Bar..

Raziel:

Raziel'in kaç diss pisliği görülmüş abi? bu gece biraz tribal
gariban Mclerde Gangstalık hayalleri çok banal ve oturalım biraz şu Rap'te kim kral?
ölümün emri bak! surlarına işer bu 3 adamsa intikal edenzii
argo laflarınız boş efendi! donanımsız Istanbul (y)attacklarında gecenin alemi!
-Abe sopar serseri, rotasız geminin dümeni
-nereye g.türiğsiz rap'i kimin enciğisiniz ki ha?-Lann bandrol hükmünde eğlencesine Rapler hemcinsleriyle Gangster , reis triplerinde Master..!
-İngilizce Cahalı komorşıl beatinde neylerr ? (çik id aut çik it aut)
-iki kızı atıver studyonda yatıverr.. (ohh)
karanlık yönümün adı duyulmadı konuştular
Sir'üm Mc'im civanım, Loop'çu Serhat'ım yol aldılar
Analizin oralize hali diss sandığın bu şarkılarsa;
ozaman bu verse sana Kafa Hariç 16 BAR!

Mozole Mirach:

Mozole ihtişami mabet, afiyet üzerlerinde aşırı samimi haşere Mc -hangi stili Serseri!? Gel beri, zarur, nefes alışların özenti, donunu XL aldım sen Gecekondularına bak..
Sahi , yaptığım Rap'im dilimde safi
piyasalarda kaç albüm bandrol için kaf ?
kim kalıcı? kim gidici? kim ÖZGÜR? kim asabi
rap savaşsa almam ben Karargah'tan emri..
Olympozlaşmış underground'da Çok Tanrılı Bir Dönem!
Önemle dikkat et bu teknik bulunmaz bir enlem
sen bin dilenen, ben üreten, sen tüketen sömüren
Artı Aşk Tracklerinde Internet'te gündem..!
haftasına kalmaz hepsi , söner mumlar birer birer
bu harfler SERT ve ÜNSÜZ kelimeler kimi dissler?
kimi klip mekanı bar, kimininki arabalar,
bu trackte kasdettiğim -Kafa Hariç 16 Bar..

Diss To Olympos Records

Share:

Da Poet other songs