• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Ados - Farkına Varılıyor

Ados
Uyan oğlum seni kaç yerde buldum
İnan burası neresi bilmiyosundur
Dinliyosundur o kafayı tamam ama
Sana seni soracak adamı görmüyosundur
Ölmüyosundur bide beceriksiz herif
Onu gömmüyosundur yine içindedir diyip
Geri dön diyosundur evin neresi bilirim ama
Yöol diyosun hala düzelmedi mi ?
Dümen kırık biz hala güvertede
Kaçıncı güven buruk biz hala güvenmeye
Üzüntünün bu doruk noktasında bi yerdeyim
Hayatın eşiğine savrulan bi beşikteyim
Düzen gerilir oda üzer bizi
Bu zaman üzengesi bas ona düzelt eğri
Yine düşersen değerini yüceltir
Yaşadıkça oluşur adamın hünerleri.

Nakarat x2;
Farkına varılıyo bazen
İnsanın insandan farkı yok aslen
Neyin ayrımında durulur hiç anlamadım
Ama zaman hayat için huzuru sağlamalı.
Hiç farkın yok, hiç şansın yok
O kadar uzun yaşadın ama hiç hakkın yok
Nedir anlam? Nedir sana mna katan?
Bunu arayıp duruyorsun ama kaçman hata
Kim bağrına basmış ki sen basasın
Acıyı sahiplenip ona değer katasın
Azılı faillerim var ama cani değilsin
O rolü bırak ulan acilen naif herif
Küs kendine zaten iki kişisin
Biri sen biri ben bunu biz biliriz
Ona laf anlatana kadar it aşşağı
Yine gelir o yukarı ve de seni aşşağılar.
Bizi bi türlü paklamaz hayat
Küfürler dilinde dönse de dayan
Üzülmen kimsenin umrunda değil
Onun için huzuru düğümle yaşa.

Nakarat x2;
Farkına varılıyo bazen
İnsanın insandan farkı yok aslen
Neyin ayrımında durulur hiç anlamadım
Ama zaman hayat için huzuru sağlamalı.

Download MP3

Share:

Ados - other songs