Bazen Mi Denir? Bazan Mı? lyrics

Sehabe:

Basketbol bilmiyorsan izlersin "Koçum Benim"
Apaçi olmak da senin suçun değil
Sehabe manyak ama heran ölmez
Siz bilmezsiniz aga biz "Beyaz Gölge"

NBA'de değilim bu sokak basketbolu

Yeraltından geliyom korkan kasvet bulur
Farkımı koydum ya bılaş tipi tip
Türkçe Rap'e 720 sımaç gibiyim!!!

Anlayan anladı

Küçük bir sır veriyim Gossip Girl çakmasından

Selena Serena olmuş ah basın ahhh...
Bu sıcaktan bunaldık suya girelim
Ayşegül acemi değil pro verici!

Pirseci:
Her gecende manşetsin attığın bu basket mi?
Duygulardan bahsettim başkasıyla dans etti
Hiç bişey demiyom bak beni sakın bağlama
Çok tatlı bayansın da farketmez ağlaman

Yeni yetme rapçiyim 6 yıla göm beni

Yeni filmin çok güzelmiş emmeli gömmeli
Neyse konu bulakta bir iki flow oturtak
Bence baya saçma ortalıkta osurman

İlham olma istemiyom kimseleri diss'lemiyoz

Sokaklarda koşturma annen sana sesleniyo
Üstün-başın kokarken temizlikten bahsediyon
Kankana da güvenme aslında maskeli o

Beni sevmese de hep Google'den araştırır

Seni gömmek için ben b**umla savaşırım
Saçmalayan küçük çocuk ortalık karıştır
Ortamdan çıkıyom ben burnumu karıştırıp

Share:

Sehabe other songs