Tha Weekend lyrics

[Ice Cube]
Tha weekend
All you freak hoe's freaking
Me and Mack 10 baby come on in
Tha weekend
This shit got you tweaking
Who tha fuck wanna steal what they got?
It's tha weekend
All you freak hoe's freaking
Me and Mack 10 baby come on in
Tha weekend
This shit got you tweaking
Who tha fuck wanna steal what they got?
It's tha weekend

[Mack 10]
Yo, I'm looking for tha weekend
The weed got me tweaking
Plus the sticky green got the whole room leaking
I make the kind of shit that get a freak hoe freaking So pump the bass and check my mic level when I'm speaking
And to you haters out there I see you peeking
So I keep a glock and leave your punk ass leaking
I hear you creeping, even when you're sneaking
Gimme a reason, if it's on then I'm squeezing
It's tha weekend!

[Techniec]
In the streets, ain't enough ghetto for me
So bad I gotta lug the heavy metal with me
Don't hang out on your block, I got plans to bubble
Only time you seeing Tech is when I'm causing trouble
Weekend, get my cheque, I'm flossing double
Out the house, running game like I'm off the huddle
Wonder how tough my ride?
Man, niggers cuff they bride
And come home from work three, stuck outside

Chorus: [Ice Cube]

Share:

Mack 10 other songs