• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



yegane qeribem search results

Kısas - Tuzak (Feat. Paradiss)

Kısas - Tuzak (Feat. Paradiss)

bugün başını örtenle örtmeyen bir değilse -- bana adaletten bahsetmeyin ağla yada gülümse -- önemsiz devletin okulu yani parasızdır ama -- nasıl olurda müdürün var beş tane villası -- -- eğitim saçmalığının daniskası bu bak -- amerikan kültürüyse rap giydiğin kota dön bak -- asgari çalışan milletim yalanla kaybolur -- ya meydanlarda joplanır yada teröre kurban olur -- -- [more]

clips download this yegane about qeribem burada axtar mp3
Emre Baransel - Geçmişe Nasihat

Emre Baransel - Geçmişe Nasihat

1. Verse: -- -- Sokağa bi kere bulaştın mı sonra bir daha evine geri zor dönersin -- -- Sokağı bilen sokağı övmez lan -- Dinle burası hiç de hayırlı yerler sınıfına girmez -- Ne yerde ne serde dönme arkanı -- Burda bilinmez kim delikanlı kim vesikalı -- Harbiden sokaktan geldiysen dalıp gidersin sık sık -- Gözün hep açık gülen yüzünün bi yanı asık -- [more]

mobilden izle bedava yegane ara qeribem mp3 download
Vale - Bilmez Halimi

Vale - Bilmez Halimi

VERSE-1 -- Ve şimdi iştirakım bak deliksiz uykularda -- Çok savaş geçirdi kandırılmış duygularla -- Çizdiğim resimlerimde en derinde kuşkular var -- Şimdi göğsüm kalbime dar -- Vedalar ittifaktan oldu ben savaştan çok yoruldum -- Yine mi gözlerimde bir çukurda sen boğuldun -- Kin doğurdu şiddetim verin yolu -- Serapta bir pınar mecali boğulmaktayım derin konu. -- Sütunlarımdan içime bak günah yazar mı sence hak -- [more]

burada axtar mp3 yegane Its free download qeribem music player
Ceza - Araba

Ceza - Araba

Ayben: -- Top kimlerde bekler sağlam bekler ne mıc ayben de kafiyeler sapır sapır dökülür bu dilden hayır gelmezki bitmiş pilden, mikrofon bana emanet kimden yrdan geçtim geçmem serden kaçmak isteyeceksin ama nerden benim adım ayben korkun benden geriye dönen yok gidilen yerden maval okumak isteyen yokki senden sonra gelecek dertler benden dökülen yaraları topla yerden yediğin goller fazla birden eksikleri toparlarsın içten değil bu söylediklerim en içten bayram değil neden öptü enişten. -- -- Ceza: -- Sana kimler el verecek bilemem gözünün gördüğü yetecek herkese bak merkeze dolduran herkeze er yada geç verecektir evleri paraları satın alacaktır paraları yaraları deşin hadi paraları peşin durduk ortasında bu paralelin ölümüne uçacak helikopterin perspektiften görülen dosyalanmış insanlık suçu terörist masum gezen insan gibi her yerde pesimist düşünceler sarmış hümanist tavrımızdan hiç hoş seda kalmamış sen sıvı halde kaldın ben impavize sen gaz oldun ben sofistike amerika savaş ister diye doldu bu sayfa arkamdaki tayfa teyyare misali havalarda risale kime yetmiş gerçek-lerin hepsini ansiklopedide bulmak mümkün zannedenlere tarih yazan insana sormalı bunları kalmamalı gerilerde gemilerdeki bekleyişin nedeni denizin yok olması kanlı etli yaprak dolması yediren solması gereken yegane kaktüs vaftis edilmemiş insanların hepsine lanet yağdıran insanların hepsine lanet yağdırmayan insanlara lanet. -- -- -- -- -- -- [more]

this search open yegane another mp3 qeribem this search open
Sagopa Kajmer - Çaçaron

Sagopa Kajmer - Çaçaron

VERSE1 -- -- Basiretsiz neferlere fener tut ki aydınlansın -- Kalbim ta derinlerde kaburgalarımda sıkışsın. -- Gerilim hattında bir hattat Allah adını yazsın. -- Şevkat muhtaçlarına hilkat pırlantası hiçtir. -- Dünya gezengenler arasında tek bitchtir. -- Çaçaron benim sessiz kalma hakkına sahipsin. -- Yakın takipsin. -- Benim romantizmalarım azdı ,lakin sen felçsin. -- [more]

daha fazla yegane another clips qeribem movies
Joker - Dropshit (Feat Allame & Santi)

Joker - Dropshit (Feat Allame & Santi)

Joker Verse : -- -- -- -- Battle mc oldu bi anda duygusal piçler -- -- Bu kez Joker tacizi bi tır çarpması kadar içten ! -- -- Karım ederim ahbap piyasadan silmem aptal -- -- [more]

guzel sözler yegane get music download qeribem youtube clip
Strapy - Boş Beyinler

Strapy - Boş Beyinler

VERSE 1: -- -- Hiçbişeyi dolu görmez tabi boş bakanlar, -- Fikirleri yoksun cahil adam bırak düş yakamdan. -- Senin zeka yaşın baby tv'yle doğrudan orantılı, -- Yorumlarını siktirme lan hayatını karartırım, -- Mantık denen kavram size fazlasıyla uzak gelir, -- Underground bi oyunsa yaklaşan tuzak benim, -- Sünepe çocuklarda olduysa rapte kara kedi -- Yarım aklınla yorum yapma lan sikilir karakterin. -- [more]

other lyrics yegane indirmeden izle qeribem global search lyrics
Red - Çocuklar Duymasın (Diss Matem)

Red - Çocuklar Duymasın (Diss Matem)

1.Verse -- -- Leopar desenli donlu melankolik zenci -- muma redtube'a rap şarkı koyan yegane türk genci, -- Filmlerini yayınlamadım diye yersiz tepki -- gösterirken şekil a'da görüyoruz ilkokuldan terki, -- Yarısı benim şarkı ismim olunca dissinin -- benim en gereksiz dinleyicim bursadan bi topmuş dedim. -- Kabul etmek hazımsızlık yaratcaksa -- en az 20 sene daha dışlıycak bu toplum seni. -- [more]

mobilden izle bedava yegane another video qeribem youtube clip
Besta - Efsane Sakaryaspor (Feat. Hardflex)

Besta - Efsane Sakaryaspor (Feat. Hardflex)

nakarat-2 -- -- 65 den bugüne kadar oldu 47 yıl -- bu durgunluk yakışmıyo artık başını kaldır -- aşık olduk renklerine millet deli sandı bizi -- telli cephe kutsaldır hep çubuklu gibi -- -- -- 1.verse -- -- [more]

Search for millions yegane daha fazla qeribem bedava mobile indir
Şahsi - Aynaya Bak

Şahsi - Aynaya Bak

Verse1 -- -- Ayan beyan can ortalıkta pusuyu kurdu dostum anla -- Gidenler geriye döndü kapımı çaldılar ne hakla -- 4 bi yanda var yalan dolandan zehri kapmam -- O zehrin etkisiyle sen misali ruhu satmam -- -- Canım içimde çok savaştım gücümü benden aldım -- Çoğunuz gitti bolluk yoluna ben bu köyde derine daldım -- Kalabalıktan korku duydum kimsesizden ilham aldım -- [more]

mahnı sözü yegane about qeribem mp3 download

Let's search like this:

yeganə qəribəm LilOrxan Aynure LilOrxan And Yegane - Istemirem Mixgtgt qeribem mersiye Perviz Serurlu Yegane Yagan Yagis yeganə vurulmuşam o göz qaşa az qalıbdr ağlım çaşa Yegane son defe gel murat agdamli yegane Nadir Qafarzade Yegane qeribem sensiz Yegane Gelmedi 2014 yeganə adına uygun şeir kamandar-ana-men-qeribem-qerib yegane qeribe Men qeribem Yegane Yegane Yegane Ayy Bu Bashima Gelenler ana men qeribem qerib HaBiL 055 677 76 56 Murad Agdamli Ft Yegane-Gozleyirem Men 2013 men bu yerlerde qeribem yegane tapsini tapsini