• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



rehim rehimli xosbext olun search results

Arsız Bela - Vip (Ft. Esmer Maruz)

Arsız Bela - Vip (Ft. Esmer Maruz)

nabıyon abisi ? al dedi beati de çak dedi kendisi -- sözde yer6 nı mic de bela simdi patlar iyimi -- -- yuh lan bu ne biçim hızına yetisemem -- bpm mis abi ben ona gelemem -- rap yap en sanatından -- bak denemelerine soktumu bu adam -- arsızın kafa dolu rahat olun adamım -- basladı melodi ve yağ gibi kayarım -- karşınız da bak bu iki dallama -- [more]

clips download this rehim MP3 audio search rehimli xosbext search olun
Şahsi - Battle Royal Ft. Fecr-i Ati

Şahsi - Battle Royal Ft. Fecr-i Ati

Fecr-i Verse -- -- Kalmamış ki Ar, Cümleler Yalan, Sözde Kan Ağlarsınız Ama Kanmam -- İnanmam Beyhude Vaadleriniz Yüzünden Hayallerim Oldu Talan -- Ne Yarına Bakabilecek Bi Gözüm Var, Ne de 12den Vurabilecek Bi Hedefim -- Emin Olamadım Varlıgım Armağan mı Yoksa Yükmü Bilemedim Hep Bataktayım -- -- -- Dal Bir Derine Bak Sahtekarlar Hep, Her Bağında Menfaat Kaplı Rap -- Yalın Hali Saklarsın Hep, Sen Paksın Hep, Sen Haklı Hep, Bırak !!! -- [more]

about rehim another clips rehimli xosbext of mp3 files olun
Gaziantep Yöresi Türküleri - Gelin Kızlar Gelin De Hele

Gaziantep Yöresi Türküleri - Gelin Kızlar Gelin De Hele

(aman) Gelin kızlar gelin de hele -- Siz de benim yanıma gelin -- Kiminiz ağlayın kiminiz gülün -- (aman) Ben yaralı kaldım da gine -- Bu derdime bir melhem olun -- -- Neneyle neneyle neneyle -- İnsan sevdiğine eder mi böyle -- -- (amanın) Köylerine vardım güzeli çoktur -- [more]

movies rehim şarkı sözleri rehimli xosbext youtube izle olun
Hidra - Kabir Azabı

Hidra - Kabir Azabı

cepte ölümün ekseriyeti gözü dönünce bozdu niyeti -- fazlasıyla haram yedin artık yeter boz bu diyeti -- neden bunca can yakıldı senaryolar darbe diye mi -- her katliam başlı başına tanımlıyor bu carpe diem'i. -- soykırımla dolu bir tarih gölgesi kan beşiklerin -- dün yediğin ne halt varsa yarınında deşifredir -- öfke nöbeti bu gece bütün damarlarımın eşikleri -- ne de güzel uyuttu sizi kristof'un keşifleri. -- tasmanızı takarsanız patronunuz prim verir -- hayatlarınız olmayacak mel gibson'un filmleri gibi -- [more]

about rehim about rehimli xosbext music search engines olun
Kurşun - Topla G*tünü

Kurşun - Topla G*tünü

biraz beklemen gerekiyo niyemi çünkü senin jeton geç düşüyo bilmiyorurum içimden öle geldi bunu niye söylüyorum onuda bimiyorum amına koyum bu ağzına düğümlenir ilmek huzur verir cesedini görmek seni her nfesimde siktim gerçek topla götünü evine dön gerzek Dumana Göre Harekete Geçeni Bikeresine Kadere Sebil Edin Bu Kitaba Göre Basireti Çukurun İçine Atın Ama Kirecini Gemiden Getir Havari Bu Kefil ..... -- Yarada Seferim Arada Yakala Acıları Karala Beni Foruma Kederi Yarıda Bırakıp Gelirim Ve Giderim Alayına Tehdit Perdemle Cevrili Tenkit Hadi Git ............. -- Havadaki Musibetin Alameti Benim Geri Çekilin Ve Kınama Kelimene Beni Bulun Matinede Pelerine Keli Bozup Akıtın Beyni Refresh Lemek Gerek Keş .... Kanıta Çukuru Açın Bedelı Derecede Yeredin Hadi Ezimeti Geçin Akıbete Vede Batıverın Acıların Gölüne Kapitali Betimile Bu Bedene Kan Olsun Kınıme.... -- Dibe Çökün Bisenede Kelime Sökün Acıdan Bana Bakın Adam Olun İşinize Bakınlan Kadife Bugece Gene Damara Onun Yerine Gözünü Kapa Kelebeğime .. -- Umudu Kıranı Abide Virani Tanı Acı Bu Kapalı Yanı Başı Dolu Kapı Kolu Gibi Bükül Gel Tanış Benle Koç Kan Tükür Akademi Çakarsa Kıçını Süpür ..... -- Yargılamadan Asın,Edebine Kırıp Atın,Kapıları Kapatın,Hadi Bakalım Mukavele Meramına Buda Gibi Tapın,Acı Katın Huzurumun Ölümüne,Popolara Adımı Çakın -- Baloda Belin Amuda Alabora Fotoğrafa,Konuşun Ama;İnada Terapi Perigibi Dola Boyna,Acı Tarlasında Sır Denizini Taşıyın Kan Matarasında........ -- __________________________________________________________________________________________________________________________ -- Boğazına Düğümlenir İlmek - Huzur Verir Cesedini Görmek -- Seni Her Nefesinde Siktiğim Gerçek - Topla Götünü Evine Dön Gerzek !!! -- [more]

another search rehim different search rehimli xosbext daha fazla olun
Kurşun - Kertenkele

Kurşun - Kertenkele

ZAMAN KELEPÇE AN VE KALBE PENÇE EVELE talip odun ARADA BU GENDE-MATEMİ KAPI GİBİ KANEPEDE DÜŞÜNME SEN ANCA YOLUMU GÖZLE DÜRBÜNLE... -- KAYALIK ARASI BARAKA BURADA AZABINA HEYRAN DÖNMEZ DEVRAN ADAM OLUN HEPİNİZE HEDİYE TOKATLAN BANA LAF AT DA ÇARPIL BEN CEYRAN .... -- BEYNE İNTİKAM ÇANI BOHÇANI TOPLA VE TAYFANI DÜNYA RUHUNU AÇAMADI UMUDA BU SAVAŞIN VAKTİ AĞLAMAKLI KURSUN TARAMALI. -- YARIM MI KALDI GÜLÜŞÜN - SİK GÖREN AM GİBİ BÜZÜŞÜN - AYNAYA DÖNÜN VE DÜZÜŞÜN - YATYERECEHRENİ BOKUMA SÜRÜYÜM -- KARANLIK ZİFİRİ BU MEYHANE CAMINA ÖLE Bİ VURDUKİ YANDI TÜM PİGME BEYNİ RESTİ ÇEKTİ TRİBİNİ DOMALTIP ÇAK BAHTO VER MÜZİK DERSİ -- YAPRAK DÖKÜMÜ GİBİ DÜŞÜN ÖKÜZÜN BACAK ARASINA GİRİN ELİ VERİN ETEKALTI TUFAN OLDU HEMDE KABUS OLDU SONDU UZATTIGIN ELİNİ SIKTIM DONDU -- KISIK GÜLÜŞMEYLE YUMRUK ATINCA BEN TOPRAKLA ÖPÜŞME SOK İĞNE HİLE İLE CEDDİN KERHANE AMİRİ İDARE BABANSA İBNE ... -- CANKATAR TALEBE KAŞAÇAR MERABA TARİFAL ADIMA KURBANOL üsküdar benim siz bok yiyin bol jean giyin cesarete gelin -- -- KERTEN KELE GİBİ TAŞLARA GİZLEN - BEN RAPLE SEX YAPARKEN -- [more]

this search open rehim this search open rehimli xosbext ara olun
Knock Out - Yerin En Altında Boykot

Knock Out - Yerin En Altında Boykot

kick kick snare knok ve yine merhaba mic-on kes sesini uza bi tarafa hiphop neki yazarım elime maskot K-O yerin en altında boykot beni karala dur hadi bak şu konuşana beni yarala vur hadi bak bu kaşınana boş çene yapma karı gibi koçum sus -- Korktugun her bi boka K-O doyumsuz buradan osururum o orada terler kokusu çıkarsa hepsi bir yeller rapçi diyede gezer kafası keller benim neyim eksik lan nerede eller çok gereksiz mc var yo folloş etmiş ortamı düşündüm hakkaten şereflidir Sarayda soytarı pembe boyalı artı sexse dayalı partiler rahat olun gençler iyi eğlenceler -- -- Nakarat (2x) -- -- kick kick snare knock ve yine merhaba -- mic-on, kes sesini uza bi tarafa -- hiphop neki yazarım elime maskot -- K-O yerin en altında boykot -- -- [more]

mp3 download rehim ara rehimli xosbext burada axtar mp3 olun
Kırşehir Yöresi Türküleri - Kaşların Karasına

Kırşehir Yöresi Türküleri - Kaşların Karasına

Kaşların karasına -- Kurbanım arasına -- Ancak sen melhem olun -- Kalbimin yarasına -- Göynümün yarasına -- -- İnce belinden (Yarim) -- Datlı dilinden (Yarim) -- Bir hatıra ver bana -- Zülfün telinden (Yarim) -- [more]

youtube mp3 rehim Simple music rehimli xosbext listen mp3 olun
Feveran Bs - Nedeni Yok

Feveran Bs - Nedeni Yok

-elimden tutardın sozler verirdik hani -- keşke gözden kaybolsak görmeseydi kimse bizi -- bitmiycegini sansanda gozyaşlarım dindi -- bana soylediklerini onada soyle şimdi -- -- -kapına kul koleydim anlamadın hiç bi zaman -- o ibnenin verdigi az bişey sevgi yetti sana -- -dondum kaldım ben oyle veremedimki tepki falan -- herbişeyini bilirdim ya vermiştin yetki bana -- -- [more]

another lyrics rehim global search lyrics rehimli xosbext search olun
Riskt - Fora

Riskt - Fora

Yelkenler fora, mutluluğa yol al.. -- Aşk sokar adamı zora, üşümektir beni yoran. -- Yalnızlığa yürüyorum adresini sora sora; -- sana çıkıyo bütün yollarım yaklaşıyorum sona. -- -- Dudaklarında bulduğum aşk kucaklarında bitti, -- Aradığım o büyük sevgi uzaklarımda, gitti. -- Yüz hatlarımda çizgin, sen, ben değil bizdik, -- Hüzün gözlerime yaşı senden gelip dizdi. -- -- [more]

another clips rehim bedava mobile indir rehimli xosbext şarkı sözleri olun

Let's search like this:

Metanet skenderli Gel Xosbext olaq Get seni xosbext olasan Uzeyir mehdizade xosbext olasan yarim Rehim Sehriari Yavas yeri 2013 Namiq ALYEV men seni xosbext elesem ureyim olarsan ℂ⋆ Qizil Gul Asif Meherremov - Meni Xosbext Eden Insansan 2014 sami yusuf ya allahu ya rehim Kemale Rehimli Gel Dost Olaq - Давай подружимся (2009 г.) Az-Fornet Metanet sgenderl - Gel Xosbext Olaq Ramal xosbext sevgi Asif Meherremov Meni Xosbext Eden Insan Rehim Rehimli Gozumun Ichine Bax ♥Senin pon4ikin♥ Xosbext Olsun Beyle Gelin Rehim rehimli başım aqrıyor Leyla REHIMLI Unuda bilmirem ceyhun samire xosbext olaq mene rehim ele allah kemale rehimli allah allah zulfiye ve abbas xowbext olun Uzeyir Mehdizade Gel Xosbext Olaq