• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



ozan doğulu ece seçkin hoşuna mı gidiyo search results

Jagged - İntikam Vakti

Jagged - İntikam Vakti

VERSE 1 -- Beni tanıdın mı babaanne ? Ben torunun Volkan'ım -- Şimdi elime düştün di mi ? amına kodumun korkağı -- Biliyo musun ? Bence şuan intikamın tam sırası -- Dilerim Allah'tan seni orda zebaniler karşılasın -- Kendini biraz benim yerime koy ve yürüt aklını -- Aileni dağıtsaydı napardın babaannen büyü yaptırıp -- Konuşsana pislik cevap vermeye yüzün var mıdır? -- Bil ki mahşer günü haram edicem bütün hakkımı -- Hep bunu bekledim kimse neden olamaz susmama -- [more]

global search lyrics ozan clips download this doğulu download more ece free watch video seçkin hemen indir hoşuna another clips mı Its free download gidiyo
Jagged - Televizyon

Jagged - Televizyon

INTRO -- Yow.. Bu şarkı televizyonda gördüğünüz herkes için -- -- VERSE 1 -- Ne berbat bi programdı Mavi Şeker -- Salak bi sunucu ve konuk fahişeler -- Emel reytingse herkes taciz eder -- Sergilicek bişeyi yok cazibeden başka -- Saçma ne varsa doğru buna halk bayılır -- Kıvanç Tatlıtuğ beklemez mart ayını -- [more]

of mp3 files ozan free download mp3 doğulu guzel sözler ece mahnı sözü seçkin music clips lyrics hoşuna get music download mı pulsuz telefonuna yukle gidiyo
Erbi - Ay Yüzlüm

Erbi - Ay Yüzlüm

Korkular bedeni sardılar -- bak bu kalbime koca bi yara var, -- sonunu göremediğim düşlerim var, -- seninle başlar o noktasız satırlar... -- sensiz yok ne hayat nede bir diyar -- ben buradayım ama gidiyo yıllar , -- pişman olur ve karaları bağlar, -- dönünce sana beni vermez buralar... -- benin önceden zırhım vardı çelikten -- şimdi giderken,bak bi geriye ne kaldı benden -- [more]

youtube izle ozan ara doğulu lyrics and watch ece another search seçkin lyrics hoşuna download more mı different search gidiyo
Jagged - Dibe Battım

Jagged - Dibe Battım

INTRO -- Elim tetiğin üzerinde.. -- Şeytan tek bir hamlemi bekliyor -- Tanrı'nın tüm dikkati şuan üzerimde olmalı -- Kendi Azrailim olduğum için beni cezalandıracak -- Ama bana başka bi çare bırakmadı -- -- NAKARAT -- Başlama sebebim bi meraktı -- Ama rap müzik öyleyken bile tatlı -- [more]

şarkı sözleri ozan search doğulu music player ece other lyrics seçkin youtube izle hoşuna Its free download mı get music download gidiyo
Red - Noolur (Feat. Kamufle)

Red - Noolur (Feat. Kamufle)

Kamufle Verse -- -- Mantık arkamda kaldı. -- Zampara adamlardan al saygı. -- Mesafeyi koru bak müptezeller geliyo kaç -- Mantara dadan ahlaksız aygır -- -- Naylon hiphop tam 5 donum esnet -- Yatakta kardeş ensest basıl. -- Resmen puzzle bu parcalar elimde -- [more]

get music download ozan more doğulu world video clips ece download more seçkin download from hoşuna download from mı mp3 search engine gidiyo
Noybata - Sanadır Kadın

Noybata - Sanadır Kadın

Kader , aşk , kadın falan yalan bunlar .! -- Doğru değil .. yalanlara batmışken -- Bir gün bakarsan arkana anlarsın bunları, -- ve ben onsuzluğa alışıp yakmıştım mumları. -- Korkudan saklanırken umutlarım.. -- O sürtük bir başkasının evinde iki söze uyuklanır !! -- Ayıplamıyorum yanlış anlama ! -- Biliyorum ki ne haddime bunları belirtip sayıklamam. -- Hatırlar mısın hoşuna gitmezdi uzattığım bıyıklarım. -- Yeşillik bir yer bulup uzatırdık ayakları. -- [more]

youtube izle ozan Simple music doğulu another search ece lyrics and watch seçkin free watch video hoşuna this search open mı bedava mobile indir gidiyo
Norton - Hüzünlüyüm

Norton - Hüzünlüyüm

Mutluluk kanatlanıp uçtu ve hiçbir yere konamadı -- Onlarca kadın geldi ama hiçbiri onun gibi olamadı -- Kendine iyi bak dedi ve gidiyo musun diye soramadım -- Kelebeğimdin oysa ki bir türlü sol yanıma konamadın -- Eminim farkında değilsin sen benim diğer yarımsın -- Bırak aksın gözyaşlarım ve mutluluktan arınsın -- Sana demek isterdim ki sonsuza kadar karımsın -- Beni benden ettin be kadın sana yanında ki sarılsın -- Hangi ateş söndürür gönlüme bıraktığın buzu -- Her defasında seni hatırlatıp yarama basıyorlar tuzu -- [more]

another lyrics ozan movies doğulu get lyrics ece clips download this seçkin - click here hoşuna ara mı mahnı sözü gidiyo
FearCurse - Adalet Yok

FearCurse - Adalet Yok

boş ve zor baktı artık gözlerinde adalet yok , farkı burda sattı gitti kandı yandı baktım -- tatlım öyle kandırmak varmı söyle cazgır , kastın mı bi kere sende verme eline kalbini -- herşeyim dediklerin de siktir olup gidiyo , biliyosun belkide giden oldu sevip te -- biliyorum yalandı yalanmamış lazımdı , bazen bu hayat ta dayanılmaz oluyo -- bıkıyorum dediğimde bakıyorum etrafıma , sahtelikten bol bişey yok , mutluluk ta oLsun -- koydun mu bi kenara siktir olup gidenleri , seni silip gidenlerin , koydun mu götüne ha ? -- kalsın öyle tamam , bitti gitti sildim , hislerimde hiç bişey yok , aşık oLdum sevdim -- gelsin tamam bitsin rüya , sen benim herşeyim , seviyorum diyorum anlıyon mu sevgilim ? -- -- adalet yok hiç bişey yok , kandırmak ve sahtelik vaR -- [more]

music search engines ozan open link doğulu Simple search ece download from seçkin download from hoşuna music player mı download watch gidiyo
Frekans - Hbby (Feat. Yunus Emre)

Frekans - Hbby (Feat. Yunus Emre)

Yine gelir bu karakış gelir bu kan. -- Bak şeref bu alkış onur bu kan -- Yine kafan dağılsa homie ok -- Al kovayı uçur kafayı mayday. -- -- Bana kak başıma afımı -- Ona buna aaa uçurun lafımı -- Şaka maka yok benim uçkurum bağlı değil -- Sana hazırım gel bana ismail. -- -- [more]

guzel sözler ozan this search open doğulu another mp3 ece music search engines seçkin free download and hoşuna youtube izle mı global search lyrics gidiyo
Giyotin - Ölü Köpek Barı

Giyotin - Ölü Köpek Barı

Ölü köpek barında hamile karın yanında -- KMK'ymış adı da kekeme kaldı yanımda -- Ödevine çalıştın mı? Alıştın mı disslere -- Bu hepsinden farklı kulak ver lan sözlere -- Olympos un tepesinde köpeklerin kurudu -- Susturuldu etek giydi pit10 abla oldu -- Solmuş bir çiçek gibi underground ı terket -- Beklet itlerini, itleriyle s.kerim bitmedi -- Sanma bitmedi hoşuna mı gitmedi -- Boşuna konuşma kancık artık kan çıkar -- [more]

more ozan daha fazla doğulu open link ece another video seçkin mobilden izle bedava hoşuna more mı burada axtar mp3 gidiyo

Let's search like this:

Ozan doğlu ft ece seçkin hoşunamı gidiyo Kemal Doğulu ft. Hande Yener Bir Yerde LEYLA Hoşuna Mı Gidiyor? (Utopiya) Ozan Dogulu ft Ajda Pekkan And Kenan Dogulu Harika Kenan Doğulu ne Yaparsan Yap Aşk Ile Yap Kenan Doğulu - Doktor Derdime Bul Bir Çağre 88 Ozan Sekerim benim 88 Ozan Sekerim benim ozan ft ece secin hosunami gidiyor Anar Abdullah Ellerin Ellerime Feat Ozan Xms K G Ozan-Yansin Dun K G Ozan-Yansin Dunya Www Xit ece seçkin hoşuna mı gidiyor - Minus Ozan dogulu feat ziynet sali Kenan Doğulu - Tencere Kapak Kenan Doğulu Yüzsüz yürek 23 Ozan KARS KARS 23 Ozan KARS KARS kenan doğulu unutursam fısılda Ozan-eski sevgilim Ozan-VurHanceriSenineMAz Ozan-VurHanceriSenineMAz Ozan-Malum Ozan-Malum Ozan-Eski sevgili