• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



hecu basqadi yaver search results

Rahmi Deniz Fırat - Ervah-ı Ezelden

Rahmi Deniz Fırat - Ervah-ı Ezelden

Ervah-I Ezelde Levh-İ Kalemde -- Bu Benim Bahtımı Kara Yazmışlar -- Bilirim Güldürmez Devr-İ Alemde -- Bir Günümü Yüz Bin Zara Yazmışlar -- Arif Bilir Aşk Ehlinin Halini -- Kaldırır Gönlünden Kıl-Ü Kalini -- Herkes Dosta Yazmış Arzuhalini -- Benim(Bizim)Kini Ü-Rüzgara Yazmışlar -- Olaydı Dünyada İkbalim Yaver -- El Etsem Sevdiğim Acep Kim Ever -- [more]

open link hecu basqadi another mp3 yaver more
Sitem Depresif - Geri Çekil

Sitem Depresif - Geri Çekil

Mozole Mirach -- -- Etrafımda çok başlı kör yılanlar -- İçimde hep bir suçlu her defa yanar -- Benim bu kalbe tek derman iki hecemle -- Beş bin kez yanmalıyım her gecemde -- Şiir hüzün canım tadım kokar bu sıralar -- Aramız soğukken ısıtır bizi dualar -- Biricik sen varken burda yer yoktur hiçbirşeye -- Islanmak istiyorum titrerken sensizliğimle -- [more]

download music hecu basqadi find all of yaver get music download
Mozole Mirach - Geri Çekil (Ft. Sitem Depresif)

Mozole Mirach - Geri Çekil (Ft. Sitem Depresif)

Mozole Mirach -- -- Etrafımda çok başlı kör yılanlar -- İçimde hep bir suçlu her defa yanar -- Benim bu kalbe tek derman iki hecemle -- Beş bin kez yanmalıyım her gecemde -- Şiir hüzün canım tadım kokar bu sıralar -- Aramız soğukken ısıtır bizi dualar -- Biricik sen varken burda yer yoktur hiçbirşeye -- Islanmak istiyorum titrerken sensizliğimle -- [more]

youtube mp3 hecu basqadi download watch yaver şarkı sözleri
Sahtiyan - Mahzun Meddah

Sahtiyan - Mahzun Meddah

Gaz yaptiysan yutkunan, kuvvet mira ile aranda dort buyuk boy fark, negatif ... sisti dalak, hipnoz etti kafana yapisan saplak suc. Yakin mesafeden tnt kopmak ise Adanali. Cok sisko kovboylar dernegine varim git. Yogun sis kapli alin yazin nahos vazin geldimi cazin cart kaba kart. Anirma yamyam organizma turunu. Sonra cikar oyunu, gidin bakin neymis sorunu? Dipsizlik gereksiz Alicengiz esrarengiz bir mantik, cizgili pijama ve battaniye ilham olduysa battik, yan kaydik. Avcumun icinden kacti rap yaparken yilan bile sokmaz her molekulu kendi bacagindan asilan cok ..... Alt beyin anciklamasi, ust karaciger kanciklamasi. Delikanli sarjoru silaha ters takan mi pezevenk, oluveren yarak spazmi. Vakit nakittir nakit likittir elinin altindan gidebilir. Hava atsan da X5 bagaj dolu uyusturucu nerde sorgu? Vatan topragini satan dana aslinda seni kontrole geldim gozlerin kan canagi. Ambargo koyduran manzara direk kan bohca ve lahosta kuresel, katliyam cocukken isledigin suca dayanmakta Sahtiyan. Baris gorusmeleri icin sakiz adasinda, boscan takma varsan yobazdir aileniz, porno film ceviren ... kolay giris paketi. Her davul oter dengi gokyuzu sictigim bokun rengi. Galaksindeki absurd defterin tapusu benim, gel gor ki foseptik cukur senin. Ucuncu sahto pasa dolu yaver. Anam oldu simendifer bok kokusu doldu atmosfer, etrafini sardi yuz bin anofel, yuz bin anofel. Alt beyin anciklamasi, ust karaciger kanciklamasi. Delikanli sarjoru silaha ters takan mi pezevenk, oluveren yarak spazmi. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- [more]

MP3 audio search hecu basqadi clips download this yaver daha fazla
Erzurum Yöresi Türküleri - Ervah-ı Ezelde Levh-i Kalemde

Erzurum Yöresi Türküleri - Ervah-ı Ezelde Levh-i Kalemde

Ervah-ı Ezelde Levh-i Kalemde -- Şu Benim Bahtımı Kara Yazmışlar -- Bilirim Güldürmez Devr-i Alemde -- Bir günümü Yüz Bin Zara Yazmışlar -- -- Arif Bilir Aşk Ehlinin Halini -- Kaldırır Gönlünden Kil-ü Kalini -- Herkes Dosta Vermiş Arzuhalini -- Benimkini Ürüzgara Yazmışlar -- -- [more]

another mp3 hecu basqadi buy premium mp3 yaver Simple music
Joker - Rap Çözüm Değil

Joker - Rap Çözüm Değil

JOKER PART1: -- Şimdi dinleyeceklerinizi bi kenarı yazın çünkü taşak Geçmiycem bi kaçı gibi HipHop altınızda bence kaşar Zoru başar sonunda çark etti felek derken Hayat kıçını döner bir bakmışsın fırsat kaçar Terk edilmiş ya da bi kenarı atılmışsan herkes aşşağı Çeker seni bırakmaz yalvarana dek "Eyvallah paşam" Demek pes etmektir yoldan geldim çamur paçam Zaman geçerken diyemezsin "1 dk alın başa" Bol bi pantolon ve küpeye kafayı takmasaydı Rock'çılar bitmişti lakin toplum takar saça Fanlar HipHop'ı terk eder ve poster yırtıp atar faça Gel de şimdi anlat bunu 70 milyon vatandaşa Şimdi bütün o Rap bokuna yaptığın depar boşa gitti Çünkü hayat arsız bi fahişedir hemen boşal Eskişehir Mersin İstanbul ve İzmir Foça Antakya Bingöl Trabzon kankalarım dolup taşar -- JOKER PART2: -- 21.yy değil sanki orta çağ Rap çıkış yolu değil herkes kolpa Şans yaver gitmediğinde yerden kalkmak hayli zor paşa Get the fuck off! dinle Serdar Ortaç Şeytan diyo git al bi 50'lik döner bıçağı ve İsyan çıkar Metropolde yarat kaos kargaşa Rap çözüm değil bak işte sar başa 15 yıl önce güzel tabi herşeyi oyun sanmaca Bizde tüfek omza velet değil bacak Beynin taşak malzemesi bu tiple olmalıydın Natasha Bak arkadaşım o gangsta triplerini başka maça sakla Çar çur ettiğimde evdekilere dersin "Araba çarptı" Hepsi eder kapı dışarı yaka paça Fakat aç hala karnın git sokakta araba çal Yarının peşinde koş huzurun kaçar Hayatın değeri ucuz bi namlunun ucunda kaça? -- -- -- -- -- -- -- [more]

music search engines hecu basqadi another search yaver hemen indir
Sinop Yöresi Türküleri - Kaleden İndim Bugün (Yaver)

Sinop Yöresi Türküleri - Kaleden İndim Bugün (Yaver)

Kaleden indim bugün -- Elimde altın güğüm -- Alayların içinde -- Yavere yandım bugün -- -- Of eğlenmiyor cahil gönlüm of -- Of eğlenmiyor sensiz gönlüm of -- -- Kaleden indim iniş -- Mendilim dolu yemiş -- [more]

ara hecu basqadi another video yaver mobilden izle bedava
Şehinşah - Underground

Şehinşah - Underground

Underground(Şehinşah Verse) -- -- -- Underground -- -- Dilime dolamadımki seni ben her yerindeyim -- eceli kapına diktim ölümü şerle besledim -- ufuk adında biri yok onu merak edipte sorma bana -- bilader adıma kelime yapma deli bir yaver önüme cafer -- kelime kelime kalemi kağıda geçirelimmi -- [more]

pulsuz telefonuna yukle hecu basqadi different search yaver daha fazla
Erzincan Yöresi Türküleri - Ervah-ı Ezelde Levh-i Kalemde 1

Erzincan Yöresi Türküleri - Ervah-ı Ezelde Levh-i Kalemde 1

Ervah-ı ezelde levh-i kalemde -- Bu benim bahtımı kara yazmışlar -- Bilirim güldürmez devr-i alemde -- Bir günümü yüz bin zare yazmışlar -- -- Arif bilir aşk ehlinin halini -- Kaldırır gönlünden kıy-ü kalini -- Herkes dosta salmış arzuhalini -- Benimkini ürüzgara yazmışlar -- -- [more]

clips download this hecu basqadi about yaver youtube mp3
Allme - Masal Kahramanı (Feat. Leşker Asakir)

Allme - Masal Kahramanı (Feat. Leşker Asakir)

Sorduğun soruların cevabını bulmam lazım -- Rüyaların bir masal kahramanı olmam lazım -- Oyuncaklarım gibi kırılmasın tüm hayaller -- Aşık olduğum deniz yelken açtım sana yaver -- -- -- -- Kapattı hatıralarını yarın adına gül biraz -- Küçük geliş bu denle zor değildi haylaz -- Çocuk yazardı bütün evin duvarlarına çizgi haz verir -- [more]

youtube clip hecu basqadi clips download this yaver bedava mobile indir

Let's search like this:

HECI UREYDU YAVER hecu basqa seydu hecu basqadi haci basqai yaver haci urekdi yaver HACI basqa seydi UREKDI YAVER MP3 yukle aga mastagali heci basqadi yaver Heci ureydi,Heci basqadu Yaver mp3 mahni YEP YENI 2015 hecü basqadü yaver haci basqadi HACI UREKDI YAVER MP3 yukle heci bahsqadu yaver heci basqadu yaver Yaver heci baqadi yaver Heci başqadı yaver Haci Urekdir yaver aga mastagali hecu ureydi Heci ureydi,Heci basqadu Yaver Esref Derya Bam Bam Basqadi HD