• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



emre aydın son defa zengilmsel kodu search results

Alaturka Mavzer - Sokaklarda (Ft. Sansar & Monoman & Xir Gökdeniz)

Alaturka Mavzer - Sokaklarda (Ft. Sansar & Monoman & Xir Gökdeniz)

nakarat (X2) -- Sokaklarda koşuşturma yanlış konuşana doğrusunu konuşturma -- sanatının bu kanatında önemlidir hl hatır -- siz gidip duygu sömrüsüyle ağlatın. -- -- verse 1 -- bu defter bana yazmaya kalender -- Uzun ve sürükler hikayem -- kendi yolunda ve meşrebi kalender -- bu ben değil sensin tamamen -- [more]

listen mp3 emre Simple music aydın other lyrics son mp3 download defa Simple search zengilmsel other lyrics kodu free watch video
Azap Hg - Son Defa

Azap Hg - Son Defa

Evet güzel kadın,sende kaldı aklım. -- Uyuştu beynim ve kaybettim aklı -- Bütün duygularım hepsi sende saklı -- Terkildim ve en sonunda yalnız kaldım. -- Akli dengem biraz bozuldu bu aralar, -- Delirmişi yazar,kapıları aralar. -- Hüseyin karalar ama değişen bişey yok -- Umrumda sanki çevremde dolanan karılar -- Bırak kalsın hüzünler kadın içimde -- Geliyo kulağıma bi çok adam içinde -- [more]

of mp3 files emre another lyrics aydın youtube clip son bedava mobile indir defa Search for millions zengilmsel mp3 download kodu - click here
Que - Ekim

Que - Ekim

Çok Şey Hayal Etmedim Yaradandan Seni istedim. -- Ben Sevmesemde Hayla Çok Seviyo Senı Hislerim -- Sayıklıyodum Zaten Sayıkladıgım Yerde Durdum -- Kalbımı Karıstırırken Kıyısında Kosesınde Senı Buldum -- -- 1 Gün Değil Hergun Kafam Hafiften Dumanlı -- Benı Ölüme İten İçinde Buludugum 4 duvar mı -- Sevmıyosa Sevmıceksın Bu Kalpte kuraldır ? -- Aşk Acıysala Öldüren Değilde Suçlu Kalpten vuran mı ? -- -- [more]

hemen indir emre get lyrics aydın - click here son another video defa clips download this zengilmsel mahnı sözü kodu movies
Aylin Aslım - Hasret

Aylin Aslım - Hasret

Ter döküyor dört duvar -- Bense beklerim bir gün mutlaka -- Ters dönecek anahtarlar bir gün elbet -- Çıkacaksın ışığa -- -- Sen aydınlığa ben sana hasret -- Gel eritir demirleri bendeki ateş -- Bir gün açılır açılmaz sandığın kapılar -- Vurunca güneş -- Bir karanlık daha erişti güne -- [more]

- daha etrafli emre free download and aydın mp3 download son free download and defa world video clips zengilmsel open link kodu music clips lyrics
Sansar - Eğer Ki Bir Gün

Sansar - Eğer Ki Bir Gün

Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya aceleden bitiyorsa bazı şeyler yürekte günümüzde önümüzde gerçekliğin sahteliği yine. -- Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya neyse her şey yerli yerinde merak etme her şey yerli yerinde sen merak etme her şey yerli yerinde. (gel) -- -- Yalnızlık hakkını teslim eder bence bunlar hep haksızlık. En yakındakiler zayıflıklarını çok iyi bilirler. İşlerini bilirler, güçlerine giderse giderler. Yeni gelenler beraberinde getirirler hırsı, göründüğünden farklıdır hep işin aslı, aslında bence aydınlığın en büyük hasmı karanlığın birazcık aydınlık alan kısmı. insanların zorlaması biraz fazla zorlarsa altı alçak bir arabayla dandik bir yolda sıkıcı darlayan hayatın eğer biraz parlarsa yankı bulacak bir fren sesi sadece zorlar. Öz güven meselesi kalleşliğin silsilesi kahpeliğin kabul edilebilir hali sanki ne anlayışlı olmak zorundasın ne merhametli kötü veya iyi cömert veya cimri.. -- -- Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya aceleden bitiyorsa bazı şeyler yürekte günümüzde önümüzde gerçekliğin sahteliği yine. -- Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya neyse her şey yerli yerinde merak etme her şey yerli yerinde sen merak etme her şey yerli yerinde. (gel) -- -- Adamlık köşeye sıkıştırılmış yarınlar zaten muallak paronayalar gündüzleri bile ve suçlu olmayanların tek yaptığı kendini suçlamak, temposu tutmayan bir şarkı sanki yaşamak.. Biz size bir yetemedik, yetenek dileğin miydi yüreğin mi ortadaki mikrofon başında gel o halde ver o halde bu sanki bir yarışma yarışmaya karışmamalıydım ben en başında. Zaten insanların %90'ının derdi nedir belli değil, maddiyat adi, gecem için kafi bu insanlar unutuldum sansalarda mavi gökyüzüne muameleniz çok değil mi ? Saçma sapan olayların derin anlamları var ve güne acil uyanır ceza davaları keza rezaletin daniskası yaşanmıştı Ölüm gibi çeker beni gece bütün yaşanmışlık... -- -- [more]

global search video emre get music download aydın youtube mp3 son clips download this defa get lyrics zengilmsel guzel sözler kodu download more
Orxan - Don (Ft. Agababa)

Orxan - Don (Ft. Agababa)

Dinleee...qayit omrume....apar sevginle...don gel.....gel omrume -- Dinle meni terk ettiyin o insan danışır -- Xatırladın elemi? -- Bir zamanlar Sevgilindi -- ama indi qəlbi qırıldı -- Indi üsyan etdiyim yerə bi bax -- hər küncündə sənin xatirən var -- aldı apardı səni məndən əllər -- sensiz yaşamağın nə anlami var -- keçmişə qayıtmaq istəmirəm mən -- [more]

movies emre free watch video aydın MP3 audio search son listen mp3 defa example from zengilmsel buy premium mp3 kodu burada axtar mp3
Juvante (Burak Alkın) - İçimdeki Ben

Juvante (Burak Alkın) - İçimdeki Ben

Maalesef, bugüne dargınım yine of -- Yaşamak hayli bi zor -- Gecemi gündüze boğduğum kadar bu dünya -- Elimden çekip de aldılar huzurumu -- Benim unuttuğum, herkes aynı değil -- Kabusum olacaksan uyumam gel gündüzüme sarıl -- Belki çıkmak istemiyordur hiç gün yüzüme yarım, söyle? -- İnanmak istediğin neyse öyle davran ya da -- Boşluğa doğru sürün -- Bana ters şekilde davranmadan -- [more]

clips download this emre download music aydın hemen indir son movies defa indirmeden izle zengilmsel download music kodu MP3 audio search
Özlem Tekin - Kargalar

Özlem Tekin - Kargalar

Kalbimi yerinden söktün -- Hançerleyip hapsettin -- Esaretin tadı dilimde -- Cesaretim bilmem nerde -- Beni lüzumsuz yere beklettin -- Bırakır gider miyim sence -- Aynaları yumruklarken -- İlk defa aşk bir işkence -- -- Bugün seni öldürsem mi? -- [more]

mp3 download emre different search aydın lyrics son clips download this defa free download mp3 zengilmsel mp3 download kodu lyrics
T-gaa - Gitme

T-gaa - Gitme

nakarat -- Omuzlarımda onca yuk varken, şimdi birde ayrılık kokusu mu. ? -- ilk günkü o masum bakan gözlerininmıydı bu sorgusu, -- sual verememekteyım, hayat pınarlarımda kı kadınım -- ve sen onca olup bitene ragmen, bitene ragmen ılk ve son adımımsın... -- -- Armagedon -- -- Hani saat 3 e kadar yazışmıştık, bir haziran gecesinde -- Ölüme götürdü beni her bitanem diyişin ölürüm her bir diyişine -- [more]

another lyrics emre buy premium mp3 aydın another clips son mobilden izle bedava defa example from zengilmsel lyrics and watch kodu get lyrics
Andorn - Andoria

Andorn - Andoria

Verse 1: -- Bi başkasını sevdim daha senden arınamadan -- Çünkü canımı yaktı senin kalbinde barınamamak -- Yolu yarılamadan dön artık ben burdayım bak -- Ölmek istemiyorum sana son kez sarılamadan -- -- Tek isteğim saatlerce içip içip bir daha ayılamamak -- Başkasını seviceğin korkusunda acı var canıma varan -- Ne kadar özlesemde biliyorum göremicem yüzünü -- Artık ellerim uz anamaz oldu saçına kadar -- [more]

mobilden izle bedava emre open link aydın guzel sözler son free download mp3 defa other lyrics zengilmsel lyrics and watch kodu pulsuz telefonuna yukle

Let's search like this:

Emre Aydn ftkeshan Dalar Dalar Dalar Dalar 2012 emre kaya ayna mp3 indir Emre altug hansımız tertemiz Buğra Aydın Remix Dj Akman Seninlə Ilk Defa AG e Ismayil YK Son defa Emre Kaya Benimsin BRB Мейхана Rəşad, Pərviz, Orxan, Vüqar, Mirfərid, Aydın Qede Qede [2013][ Emre Guumlvener - Aşk Bir Guumlneş Emre Aydin Souk Odalar Ismail yk Turk ve Rus version -Son Defa 2012 Emre Serin Remix 2015 Aydın Sani amp Süleyman Lökbatanli Məni axtar darıxanda ayda - pharoah (james dymond remix) Emre Aydon soq odalar Emre Aydn Bitti Tebrikler (JoyTurk Akustik) Vasif Azimov lk defa ?????????? YouTube- Emre Ayd?n - Beni Unutma (Yeni ?ark? - 2010) Omrum emre aydin model sabah kahvaltisi Emre Aydin Kalan saglar senin olsun