• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



damla-get 2015 search results

Arsız Bela - Hayat Bize Gülmedi (Ft. Mekansız Rapresyon)

Arsız Bela - Hayat Bize Gülmedi (Ft. Mekansız Rapresyon)

henüz 20 yaşındaydım aşkı seninle tattığımda -- gözlerine baktığımda ellerini tuttuğumda -- gittiğin o gün varya dünyamı başıma yıktın -- yokluğunda çıldırdım Allahsız beni bıraktın -- herdefasında üstüste yetmedi mi onca acı -- lan yeter usandım artık inan gücüm kalmadı -- yokluğunda neler yaşadım öyle unutmak kolay mı -- asla kolay değil gülüm seven bilir bu acıyı -- her gecenin sabahında hayalinle kalktığımda -- gözlerimde yine bi damla senin içindi aslında -- [more]

Simple search damla-get MP3 audio search 2015
Garip Dilzar - Zifiri Geceler

Garip Dilzar - Zifiri Geceler

bak içime gör beni tut elimden yak beni -- istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni -- bak içime gör beni tut elimden yak beni -- istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni -- -- HaYaLCaSH -- her ne kadar değişirsen değiş hadi -- küllenen bir aşktı geldi geçti -- akıp giden onca yılın ardından -- senden bana kalan kederdi -- [more]

about damla-get mahnı sözü 2015
Kafi Sb - Kendime İyi Bakamıyorum (Ft. Vasi)

Kafi Sb - Kendime İyi Bakamıyorum (Ft. Vasi)

Kafi SB Verse: -- Annem olmasaydı bir gün bile yanlış yola sapardım. -- Hiç doğru dostum yok etrafıma bak artık. -- Nakavtım aga kanlı gömleğimi çıkarttım. -- Babam biliyor artık bir tütün daha yakardım. -- -- Ben hata yapan, hatalarından ders alan -- Kimse ikinci bir şansı vermedi ki bana. -- Hak biliyor ya çalıyorlar hakkımdan. -- Benim içimde çocukların koşturduğu parkım var. -- [more]

world video clips damla-get music search engines 2015
Kafi Sb - Rapunzel

Kafi Sb - Rapunzel

Üzgünüm gelirim deyip gelmediğinden. -- Bütün hayatı sana bağlıyordum kendiliğinden. -- Mesafeler engel değilde yakınlığını özledim. -- Bir gün seni düşünmeden uyuyamaz ki gözlerim. -- -- Canımı yakanların canını yaktım bir zamanlar. -- Cancağızımın canında canımı bulana kadar. -- Camımın buğusuna bak isminin baş harfi. -- Bir de yanına kalp çizdin körelir mi taş halin? -- -- [more]

download more damla-get - daha etrafli 2015
Haylaz - Adaletin Bu muydu Dünya?

Haylaz - Adaletin Bu muydu Dünya?

adaletin bu muydu dünya bu muydu söyle gerçek -- insanoğlu her zaman neden bu kahpelik peşinde -- ben bi kaldırım başındayım biraz moral gerek -- ateşledim bu kahrı mutluyum dumanlı gözlerimle -- -- korkularımı yendim artık hiçbirşey gözümde yok -- her akşam aynı yerde dostlarımla ölümü bekliyoz -- ömrümüz tükendi alamadık henüz bir rol -- üzülmedim ve kardeşim umuda doğru var bir yol -- -- [more]

about damla-get bedava indir 2015
Haylaz - Hüzünlü Cümleler

Haylaz - Hüzünlü Cümleler

Sanirsam Agladigimi Yaziyorum Bil Istedim. -- Bilirmisin Ne Zordu Yokluk Gözümde Kan Birkti. -- Susmanin Ne Önemi Var.Senin Biraktginlayim -- ven Ben Biraktgin Yerin Semalarinda Ufka Daldim. -- Gözlerim Bugün Hayalleriyle Kandirildi. -- Istemezdim Hayrkislarim Bi Hayli Can Yakardi. -- -- Nasibim Olamadin. Kismetimde yoktu zaten -- Istediklerim benim Bi sEndin Birde Mutluluk Satirlariydi. -- Yazikki Yok Takatim. .... -- [more]

another lyrics damla-get free watch video 2015
Haylaz - Hayallerle Yaşıyorum

Haylaz - Hayallerle Yaşıyorum

ben hergün aynı yerde ölümü bekleyen biri -- sen artık nerdesin kiminlesin ve kim bilir -- -- şşşş ses çıkarma canımı yaktın sen kadın -- yüzüme bakma defol git yüzüm görmesin seni -- -- nefret ediyorum yalanlarınla boğdun attın -- başardın evet şimdi terkediyorum seni -- -- kapında döktüğüm bu gözyaşım haram sana -- [more]

music player damla-get mp3 download 2015
Haylaz - Gülerken Ağlayan Adam

Haylaz - Gülerken Ağlayan Adam

gülerken ağlayan bi adamı yazıyorum sana -- bu duygusal triplerimden anlaman gerekti ya -- kanım döner içimde patlayan bi kaç bişey -- dumanla yükselip düşüşlerimde son bulurdu ya -- -- nasılsa bilmiyorsun hergeçen gün ölmeyi -- çıkarmadım hala giyiyorum bu kanlı gömleği -- bıraktığım sokaklarımda hislerimle yüzleşip -- seninle varolan bu genci istemezsin görmeyi -- -- [more]

free watch video damla-get ara 2015
Emmelie De Forest - Haunted Heart

Emmelie De Forest - Haunted Heart

Your ghost still wanders this earth -- Hayaletin hala bu dünyayı merak ediyor -- At night I constantly hurt -- Geceleri sürekli inciniyor -- -- I can't sleep -- uyuyamıyorum -- I can't sleep -- uyuyamıyorum -- Your name still reigns in my room -- [more]

- click here damla-get clips download this 2015
Nasihat Kartal - Gerçek Olan

Nasihat Kartal - Gerçek Olan

DUYMAYAN Sözümü UYUYAN & UYMAYAN Ozunu KORUMAYAN & durmadan SÖZÜNDE DURMAYAN & DÜNYANIN gözünü Boyayan & DÜN YARIN Bugünü OLMAYAN & GÜL YAKIP kulunu KOKLAYAN sordum KENDİ KENDİME GERÇEKLERMİ DAHA ACI & YOKSA Gerçeği ÖRTÜP Ismini YAPMAKMİ Yalancı & İKİNCİSİ BANA ÇOK TERS BENDE OYSA O ŞUYSA ŞU & ITIN ETİ HARAM AÇ GESSEMDE DOĞRU YOL BURDA BU & OLMUYOR HER Kulda NUR; dogrudur Unutma BU & HOR GÖRENE Susma VUR; Çunku SONUCDA Buzda SU & yani KULA KUL OLMAK NE; ZATEN HAYATA DOYMAZKEN & GÜÇLÜ garibi ZORLAR; SEN ONA allahtan KORKMAZ DE & bencillik GİTTİKCE BÜYÜYO; Zenginlik ARTTIKCA sürüyor & EŞİTTLİK KALKTIKCA SÖNÜYO; GENELLİK SİNDİKCE oluyo & YETER ARTIK Kalkin VE AYAKLANIN & HEMEN PES EDİP BIRAKMAYIN & NEDEN SES KESİP DURAKLAYIN & KÖR EBE Oynayan cahil cocuklar GİBİ GÖZÜMÜZ KAPALI HEP & BÖLMEYE UĞRAŞAN ADI ZALİMLERİ SÖNDÜRÜP YAKALIM VE & MUM GİBİ OLSUNLAR; BİZ KONTROLÜ ELİMİZE alalım & KUM Misali TEK NEDİRKİ hep beraber TEK olalım sordum KENDİ KENDİME İNSAN İMANSIZ NASIL HUZUR Bulur & BEN niye YAŞIYOM diye SORUPTA DÜSÜNÜRKENMİ UZUN UZUN & filosof OLMAK marifet degil; VE ASIL BİLMEK HALİM NE BEN neyim & DİYEBİLMEK elbet BİRGÜN AHİRETTEYİM & Çunku UZUN GELEN BU YAŞAM aslinda ÇOK KISA & HERKEZ BUNU Görebilir gözünü Açıp BİR Baksa & GERÇEK OLAN HAYAT RENKLİ AYNI BİR GÖK Kuşağı & AMA GEÇİCİ ANLAŞILIR Hayatlar GÖK Kuşağı GİBİ YÖK olunca & SORUYOM YİNE BEN KENDİME BUNU İNSANLAR Niye anlamaz & DÜNYA MALI İYİ GÜZEL AMA SONUÇTA İMKB YARAMAZ & PARMAĞINI DENİZE SOK TEK GERÇEK KURAN VE Sünnet & KURTULUŞ İSLAM VE ZAFER HEP BİR; Çıkar BİR DAMLADAN FAZLA DAMLAMAZ & O BİR DAMLA BU DENİZ Obur DÜNYA yani KIYASLANMAZ & Ahiret NE BU HAYAT NE DENİZ KAÇ DAMLA BİR & BİZE Misal BU BEN DAHA NE anlatayım & Allahu Ekber ANLAMAYANA OLURSA BU Ümmet -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- [more]

music player damla-get daha fazla 2015

Let's search like this:

ilqar deniz 2015 bas morteza pashaei 2015 simral qasimoglu asiq oldum yeni 2015 mubariz kelbecerli omur yoldasim 2015 musiqisi AGADADAS AGAYEV 2015 Mahir ay brat yeni 2015 Kurtlar Vadisi Pusu - Konsey Müziği 2015 üzeyir mehdizade get yni 2015 រូបភាពស្រាត% khmer 2015 ceyranim 2015 yeni vasif ezimov 2015 Cicek sevirem seni 2015 tural togrul sensen 2015 en yeni maxnilar 2015 azeri mp3 Damla sevgimi deyiwmerem ibrahim celik 2015 perviz resad vusal 2015 host 1 damla heqiqet afdos mahnları 2015 2015 Sebine