• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



damla ilə qədir qizilsəs search results

Redd - Ormanda Kaybolmuş Bir Yaprak

Redd - Ormanda Kaybolmuş Bir Yaprak

Ellerimin arasına hapsettiğim ışık -- Güzel şeyler düşünmeye çırpınıyor -- Kalbimi öyle çok sıkıştırmışım ki -- Mutluluk içinden azar azar damlıyor -- -- Nasıl bir yokluksa bu kimseyle dolmuyor -- Nasıl bir romansa arasına ne koyduysam solmuyor -- -- Sakın sorma neden böyle diye -- Dilim dönmez bırak dönsün dünya -- [more]

youtube izle damla ilə this search open qədir qizilsəs guzel sözler more
Barlas - Günah Kadar

Barlas - Günah Kadar

Gözlerimin odağında buğulu bir manzara var -- Damla damla düşen akşamlarda -- Kaderim var dudağında kederim var gözyaşında -- Aklım hep o mahrem sokaklarda -- Günahlar başucumda dans ederken çılgınca -- Güneş batar bir taraftan -- Akşam oldu bak bugünde -- Bilirim her seferinde geçen o boş saatlerde -- Günah kadar yalnızım ben yine -- Akşam oldu bak bugünde -- [more]

youtube mp3 damla ilə daha fazla qədir qizilsəs mp3 search engine download watch
Şebinkarahisar Yöresi Türküleri - Zülüfleri Tutam Tutam

Şebinkarahisar Yöresi Türküleri - Zülüfleri Tutam Tutam

Zülüfleri tutam tutam -- Arasına güller katam -- Seninle yaylaya gidem -- -- Ah dudu dillim ince bellim -- Kalem kaşlım sırma saçlım -- -- Bir ufacık damla damlar -- Damla damla göl eyledi -- Onbeşinde bir güzel kız -- [more]

lyrics and watch damla ilə free download mp3 qədir qizilsəs global search mp3 another lyrics
Arslan Yakıcı - Söylesene Aşk

Arslan Yakıcı - Söylesene Aşk

Gözlerin arar bazen onu arkanı döndüğünde , onu görüceğini sanarsın. Beynin oyun oynar sana göremiyceğni bilirsin ama inanırsın. Çok geçmeden ellerinde üşür hep elin üşüdüğünde o aklına gelir senin ve mesaji b...elirir kafanda. -- Demişsindir elbet ona ' üşüyorum sevgilim diye ' oda demiştir elbet sana ' ben olsam ısıtırdım seni sevgilim ' diye. Deriiiin bi of çekersin ama nafile. (off off) -- -- Geceleri uyumassın bazen çünkü gece karanlık değildir aslında. Tüm gerçekleri aydınlatır saf ve temiz bir şekilde. Koyunca kafanı yastığa , aklına gelir sen istesende istemesende. Düşünürsün saatlerce gözlerin tavana dikilmiştir boşlukta gibi hissedersin o an. Keşke ona el uzansada o boşluktan tutsam ve kurtulsam diye ümit edersin ama nafile. Sonra anlarsın imkansiz olduğunu dolar gözlerin kafanı gömersin yastığa başlarsın ağlamaya. Kimse duymasın diye sessizce hıçkıra hıçkıra. -- -- Içip unutmak istersin onu ama alkol daha çok hatırlatır seni ona. Sonra başlarsın bağirmaya ; niye lan niye ben diye. Oysa bilmezsin senin gibi milyonlarcası olduğnu. Hep hatayı onda ararsın sen ayrılmiş olsan bile onu suçlarsın , eğer kendini suçlarsan ölüme kadar gider yolu o yüzden devamlı onu suçlarsın. Ne kadar küfredersen et ona ne kadar nefret edersen et ondan duyduğnda adını ve hissetiğinde kokusunu kalbin cız eder. Sevmiştim dersin ama gururlusun ya takmiyormuş gibi yaparsın. Onu gördüğün an o başka biyere bakarken bir saniyede olsa dönüp ona bakarsın sonra o görmesin diye kaçırırsın gözlerini. Her dinlediğin şarki onu hatırlatır sana o senin söyliyemediğin şarkındır aslında. Hergün onunla uyuyup onunla uyanırsın o senin gecen ve gündüzündür aslında. Aynaya baktığnda kendini değilde onu görürsün , o senin aynaya baktığında göremediğin gercek yüzündür aslında. -- -- Artık sen , sen değil o kokuyosundur. Ne kadar inkar etsende kokusu kalmıştır vücudunda. Sonra başkalarını sokmaya calışırsın hayatına sırf unutmak için ama ona benzemeyen herkes sana onu daha cok hatırlatır. Sırf onun gibi bakmadığı onun gibi kokmadığı için ayrılırın ve sonra bir banktasın. Ellerin saçların arasında kafan bakarken yere bir kaç damla göz yaşı akıtırsın. Sesini duyarsın gözyaşının çünkü ona akan her göz yaşı değerlidir ve akıtılması zordur. Ağlarsın ağlamak çare değildir ama tutamassın kendini bakarsın bir sağına birde soluna , göremeyince onu bir titreme gelir içten ve bir soru belirir hem kafanda hemde kalbinde ' Ben şimdi napıcam ? Söylesene aşşşk ! ben şimdi napicam ? Kanserin bile tedavisi varken onun yokluğunun neden tedavisi yok ? Söylesene be sööylesenee ! -- -- -- [more]

movies damla ilə mobilden izle bedava qədir qizilsəs more download from
Ertuğrul Polat - Vefasız Yar

Ertuğrul Polat - Vefasız Yar

Kararımı verdim geri dönemem -- Ben yandım aşka tövbe seni bilemem -- Suya hasret bir çiçektim nerden bileydim -- Sel olup kökümden sökeceğini -- El olup kalbimden gideceğini... -- -- Bir vefasız yare düştüm -- Bilmedi bilmedi gitti -- Aşkı ile yandı külüm -- Sönmedi sönmedi gitti -- [more]

download from damla ilə get music download qədir qizilsəs Search for millions youtube mp3
Anamur Yöresi Türküleri - Gelemez Miydin

Anamur Yöresi Türküleri - Gelemez Miydin

Yolunu gözledim gelirsin diye -- Bir fırsat bulup da gelemez miydin -- Yalınız bıraktın sevgilim niye -- Dar günde yanımda olamaz mıydın -- -- Seni görseydim gelirdim cana -- Derdime devasın inandım buna -- Ben bütün ömrümü vermişken sana -- Bana iki saat veremez miydin -- -- [more]

music search engines damla ilə - click here qədir qizilsəs get music download youtube izle
Kaptan - Kadehlerimde Yalnızlığın

Kaptan - Kadehlerimde Yalnızlığın

Tek yapabildiğim ağlamak sanki yaşıyorum mağarada ışığımı güneşimi bil kim çaldı benden karanlık oldumu kalkamam ilaçlarımda tükendi bugün ama tek çare varsa kağıda yaz bu kadarı yetmiyomuş gibi canıma tak etsen bile yok bağıramam ben. -- Nasılsa yalnız kaldım bilsen bu aşka kalkışmassın git gel 5,5 seneye tekavvul eden bi satır ayaklarını sardı iğrenç her türlü şeyde ismin geçiyo sanki bura zindan sen gittiğin anı hatırla tam o gün kül oldum yandım güya ama hala ayaktayım karakterime zarar verdiler yıprattılar ölmeyi bile beceremez haldeyim terledim sırtım ıslak mı bak ağrılar artıyo kafamın içinde sen olduğun için kulisler duman sen yine kendine yakışanı yap ve de güzel bi kulp bul ister buna tek yapabildiğim ağlamak bildiğin bi yol mu var baba o yoldan beni tut fatma'ya götür alper'de gelir fazladan tanıştırmak istediğim milyon tane ben var be arkadaş şimdi o yoldan gidelim baba ayağa kalk vakit madem az sonuçta sizler rahatsınız anlayamazsınız halimi kara kasırgalar bile şahit en fazla canımı yakan senin hasretin günah şehri burası nasıl mahkeme (nasıl) istersen bana kulak verip yan ister gerçeklerimle sahteleş -- Ölüm kokuyo parmak uçlarımda sızlıyo düşün rüyalar ortasında yandığımızı (eriyo) eriyo bedenim kadehlerimde yanlızlığın -- Senin tek yapabildiğin eksiklerimi öne sürüp bi anda yok olup gitmen akşamın çilesi sabahınkinden çok garipse zaman ister devam etmesi karanlık yollara tek başınasın sen artık bulduğun uğruna öl benim yerime geç başına fikrim düşüncemi kontrol et şeytanım ol ne fark eder beni al esrarı sok aynı gizemdeyiz hepimiz sahneler değişmiş işte ressamım ol sakın bu sözleri göz ardı etme tüm varlığınla hisset çünkü şeytanın kaleminden bi damla mürekkebin tarihi destanı bu yeter lan yalnız başıma bırak beni allahım çünkü insanlara karşı dirayet zerre anlayış kalmadı soğuk bi zemin üstündeyim bulutların altındaki sayfayım sadece ismini yazdırmıştım sildin gittin kardı yol hiç mi ayaklarına karşı çıkmak aklına gelmedi bencil sende nasıl bir kalp varmış kadın aşk filmimi kim kesti dudaklarımdan damlayan kanımı göğsüne sür beni hisset ölmekten vazgeçiyorum yaşamak dediğin delilikse -- Ölüm kokuyo parmak uçlarımda sızlıyo düşün rüyalar ortasında yandığımızı (eriyo) eriyo bedenim kadehlerimde yanlızlığın -- -- -- -- -- -- [more]

download from damla ilə find all of qədir qizilsəs music clips lyrics download watch
Çıldır Yöresi Türküleri - Gönder (Hasret Mektubu)

Çıldır Yöresi Türküleri - Gönder (Hasret Mektubu)

Hasret mektubunu yazdığın zaman -- Sitem etme selamını hoş gönder -- Yanıyor yüreğim halim pek yaman -- İster dolu ister isen boş gönder -- -- Sana aşık olan sevgi duyandır -- Yar uğruna şirin canı koyandır -- Mektubunun iki ucunu yandır -- Üzerinde birkaç damla yaş gönder -- -- [more]

music search engines damla ilə about qədir qizilsəs search free download and
Maraş Yöresi Türküleri - Yerinde (Ayrılık Dediğin)

Maraş Yöresi Türküleri - Yerinde (Ayrılık Dediğin)

Ayrılık dediğin bir kor yığını -- Yakar gider iz bırakmaz yerinde -- Bazı yağmur olur bazı kasırga -- Yıkar gider iz bırakmaz yerinde -- -- Savaşmak istersin savaşamazsın -- Sevişmek istersin sevişemezsin -- Kavuşmak istersin kavuşamazsın -- Çeker gider iz bırakmaz yerinde -- -- [more]

different search damla ilə global search mp3 qədir qizilsəs youtube mp3 find all of
Maraş Yöresi Türküleri - Zor Değil (Güzeller Güzeli)

Maraş Yöresi Türküleri - Zor Değil (Güzeller Güzeli)

Güzeller güzeli sensiz olunmaz -- Gel bayram edelim zaman er değil -- Bu dünyaya iki defa gelinmez -- Gönüldür bu sevdiceği bir değil -- -- Sönmüş külleriyim yangın yerinin -- Sırrı sorulur mu gönül erinin -- Usulüne göre uçan arının -- Her çiçekten bal alması zor değil -- -- [more]

get music download damla ilə this search open qədir qizilsəs this search open search

Let's search like this:

Damla Dostumu Sevdim bir damla goz yasi haci sahin Uzeyir Mehdizade ft Damla Onu Sevirem Elnar Xelilov amp Damla Dostumu Sevdim qedir qizil ses yagis yagir yaz yagisi Damla Damla Gile Gile Tek Rum.Az. Damla elvida soyleyib DAMLA FEAT ELNAR XELILOV DOSTUMU SEVDM vusal xelilov ft damla dostumu sevdim damla Elvida soyleyib ayrildi menden Damla sen gelmedin damla cananim damla yep yeni damla dizlerinde .Den.Az Damla - Gelmedin 2014 damla...o menem Damla 2015 Get Ayten ORXAN OLMEZ - Damla Damla Elnar xelilov Damla dostumu sevdim. Damla sevgi qatarı Damla Get 2015