• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Lil Wayne Feat Jibbs search results

Vesaire - İçindeki Ses

Vesaire - İçindeki Ses

Aydın 09 underground rap homie -- Sesimi duyduğunda göster kendini -- Herkes bilsin artık, kendi yerini -- Çoğunuzun anlamadım benle olan derdini -- Karı kız tavlamak için sikmeyin rapi -- Kulaklarımı tırmalıyor bak bir bitch sesi -- Seni dinlerken inan kaybediyorum kendimi -- Sen rap'i değil, rap yapıyor seni -- Akıyor boşa zaman, kafanız hep duman -- Sizin yaptığınız rap değil ulan -- [more]

find all of Lil Wayne different search Feat Jibbs music search engines Its free download
Joker - Dropshit (Feat Allame & Santi)

Joker - Dropshit (Feat Allame & Santi)

Joker Verse : -- -- -- -- Battle mc oldu bi anda duygusal piçler -- -- Bu kez Joker tacizi bi tır çarpması kadar içten ! -- -- Karım ederim ahbap piyasadan silmem aptal -- -- [more]

download watch Lil Wayne guzel sözler Feat Jibbs another lyrics bedava indir
Joker - Jokzilla

Joker - Jokzilla

JOKER PART1: Neyin kafasındasınız çok merak ettim. -- Hiphop'ın alt tabakasındasınız zirveden beraat ettiren -- Hedef tahtasındasınız veletler hararetli, -- Rap duyunca kulaklarınız depresyonda intahar etsin -- -- Doğusu batısı gezdik 8 yıl biz emanetli -- Partylerde bana kıl olan tiplere de selam ettim -- Helal etsin hakkını kulaklarından felaket -- Bi Petrol çıkartınca diyecem "Rahat ettim" -- -- [more]

buy premium mp3 Lil Wayne listen mp3 Feat Jibbs mobilden izle bedava download music
İndigo - Rakibinim

İndigo - Rakibinim

Nakarat: -- Zorlama beni ben rakibinim -- Rekabet ediyoz düşmanın değilim -- Oynama sakın oyun kapiş dimi -- Salça olmak için hap iç gidip -- -- -- Verse 1: -- Sevmiyom pek türkçe rapçilerini -- Havalı sert mclerini -- [more]

Its free download Lil Wayne download from Feat Jibbs different search world video clips
Captanegatif - Ergenekonya

Captanegatif - Ergenekonya

CaptaNegatif -- Beline bir bıçak ve bir silahla oldu gangstacık,kaçıkmısın lan arkadaş -- okey yerse gel bulaş.. Çek vur ! Sustur ! Hadi yerse durdur ! -- Bizdeki taşşak alayınıza yoldur.. Yüzüme bakmayan adamlar peşimde feat için, -- umursamam ki atı alıp Üsküdar'ı gectım.. Aklını alırım akıllı ol ve sus ! -- Göte kaldıysa tükürükle boğarız.. Aklı kanlı kaldırımda kalan o kancık arkadaş -- akıllı olda gel yanaş , adımla prim yap dolaş.. -- Kanımca kandırıldı- kanını siktiği kankalarla kaldı kapana kapılacaktı kancık aslı belli karaladur .. -- Kaç yıl oldu rap yolunda yeni mi duydun adımı acaba çok canın yanarsa adamım hatsa belli KONYA !!! -- tamamda dur bi bak Şubat Capto psikopat, akıllı ol uzak dur abisi yüzünde bir tokat -- [more]

about Lil Wayne guzel sözler Feat Jibbs burada axtar mp3 bedava mobile indir
Captanegatif - Taşradan E-mail (Feat. Şubat)

Captanegatif - Taşradan E-mail (Feat. Şubat)

Yeraltı Bizde Zanaltına Kaldı..Vur Vur Çek Vur Hadi Yerse Durdur.. -- Vakitsiz Öten Horozun Başını Koparan.. Temsil Anadolu ŞuaT ve CaPTaN.. -- -- CaptaNegatif -- -- Biliyorum evet arkamdan konuşuyor..Karşıma gelince nefes bile alamıyor.. -- Rap müzik için biraz IQ lazım.. Fotolarda Feng Shui kırıldımı sazın ? -- Bi kız mc duydum adıysa Tripkolik.. Elini uzatıp oynadığı triptonik.. -- Melankolik diye yedir arabeski , yok bu arap eski zenci gibi sanki.. -- Jant gibi kolye boynuna yakışmış. Fifty'e ağlayıp albüm yaparmış.. -- [more]

pulsuz telefonuna yukle Lil Wayne Simple music Feat Jibbs bedava mobile indir another mp3
Nicki Minaj - Can Anybody Hear Me?

Nicki Minaj - Can Anybody Hear Me?

I push, p-p-push it, I p-p-push it like I'm in labor -- And he'll t-t-teach me to, teach me love my neighbor -- Just w-w-wait up, I'm processin' all the data -- Processin' all the data, p-p-processin' all the haters -- You was writin' disses, I was takin' pictures -- Signin' autographs for all of my bad bitches -- And in the nic of time it just dawned on -- I am Nicki Minaj and it's all on me -- But hey, maybe I'll never win -- Maybe I'm settlinCan't let the devil in, I'm a comic book heroin -- [more]

another lyrics Lil Wayne MP3 audio search Feat Jibbs other lyrics another clips
Objektif - Objectif Feat.beterr & Esaret

Objektif - Objectif Feat.beterr & Esaret

Nakarat -- Okey ryhme'ı kas lan -- O gay büyük skandal -- Sert wack delik tıkar lan -- Mic track flex yaparlar -- -- Objectif verse -- Rap bize farz yada alaycı bu ritim -- Bizede gelenler tek please o fitil -- Tek başına olanlar size tiky -- [more]

Search for millions Lil Wayne this search open Feat Jibbs lyrics another search
Sokrat St - Gülemem De

Sokrat St - Gülemem De

1 Verse: -- zor olan gülmek ama yanımdakiler komedyen -- neden diye sormadıkları her gün yüz buruşturup -- 20 yıl oldu dedilerki istanbul bu bırak zor -- tek özlediğim yağmurlu sokaklarıyla trabzon -- iyiyim bi kötü endişem delirmek -- ben mi istedim lan sanki günde 5 şişe devirmek -- beynimin morguna ben ne cesetler soktum -- 6 altı yıldır diyoruz ya bizde pes etmek yok -- tüm parçalarınıza yazıcam bi tek kimse -- [more]

another mp3 Lil Wayne mp3 search engine Feat Jibbs mobilden izle bedava - click here
A Very Potter Musical - To Dance Again

A Very Potter Musical - To Dance Again

VOLDEMORT: -- When I was a boy -- An orphan boy -- Id love to move my feet -- Id hear a tune and start to swoon -- My life would seem complete -- -- The other boys would laugh and jeer -- But Id catch em tappin their toes -- Cause when Id start to sway, theyd get carried away -- [more]

music player Lil Wayne world video clips Feat Jibbs lyrics Simple music

Let's search like this:

david guetta - what i did for love (feat. emeli sande) (extended Burcu Gunes Cikmaz Sokaklar Feat Eflatun 46068 Amr Feat Ai Takekawa Apocalyptica Feat Three Days Grace Rihanna Feat Maroon5 Oxxxymiron Feat Domno Denzal Park Vs Michael Rune Feat Nadia Gattas NadiR feat Shami NadiR Masimov amp Shamil Yakhyaev - Ona Odna Takaya Massagets Feat Playa Oybek Va Nigora Feat Mullo Sunatilloaka Timur Akcent feat Sandra N Boracay 2013 ♥By AyGül♥ Uzeyir Feat Asif Uzeyir MehdizadeVeziyyetimEladirMenim(ft.Asif) Mark Nails Feat Molly Bancroft Mark Bester Ado Jemako feat Ayko Mhv Etdin Moya Samira feat Sevil-Sevinc Yusuf Guney feat Rafet El Roman feat Eren Atasoy Ashka inat|pearl.az B Bravo x DJ Lean Rock - The Funk Brotha feat Rudy Rexx 21hlamurlar altinda hlamurlar altinda feat ntizar remix ♥ E People Feat C Robert Walker David Rush Feat Lmfao Kevin Rudolf And Pitbull