• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Müziği search results

Sansar Salvo - Şafak Vakti (Ft. Kasırga)

Sansar Salvo - Şafak Vakti (Ft. Kasırga)

SANSAR VERSE -- Kanalizasyon boruları metro kanalları -- Barındırır rapçileri rockçıları punkçıları -- Yılanları anal şekil alabilen bayanları -- Yalanları birbirine düşürürdü adamları -- Yalakların yalakları gülümserken ayakları -- Peşimdedir salakları ghettoların sokakları -- Fondotenli adamların aval aval bakışları -- Bakar ve küfrederdi derdim karışmayın -- Kavga etmeyi yeni ögrenen çocukkların -- [more]

indirmeden izle Kurtlar Vadisi free watch video Pusu Yeni example from Müziği bedava mobile indir
Maestro - Tek Gerçek (Ft. Kadir Kk, Cosef)

Maestro - Tek Gerçek (Ft. Kadir Kk, Cosef)

Nakarat x2: -- Düzeni bozmaya geldi bu acil -- Gerçek hiphop bizle senin diline geldi haciz -- Gereken elime mic lan sokakta tüm bebeler aciz -- Ezelden beri tek gerçek bak kadiköy acil -- -- Kadir KK: -- Punch'ımla eksenin düzelir birde yerle bir düzenin -- S*ktir sistemin güzeli hissim hissiyat düzeni -- Amaçsızca hayal kurup gelir yarından -- [more]

free download and Kurtlar Vadisi search Pusu Yeni hemen indir Müziği free download mp3
Rapangels Pi - Yavaş Ol (Ft. Killa Hakan)

Rapangels Pi - Yavaş Ol (Ft. Killa Hakan)

Nakarat (Selda) -- seni görsem sanki insan olacakmısın -- iyilik yaparsan bedduanı alırsın -- şimdi sana gösteriyorum işte böyle varım -- sakın kayma yavaş ol -- -- q (küpra) -- meziyeti Loş ortam kok popçu -- sulalesi ipe dizdik olamazsın hiphop çu -- kim topçu kalede okçu -- [more]

another video Kurtlar Vadisi download from Pusu Yeni lyrics Müziği open link
Cumali Efrah - Victoria Meyhanesi (Ft. Sokrat St)

Cumali Efrah - Victoria Meyhanesi (Ft. Sokrat St)

Cumali Efrah: -- Fenalardayız yine. -- Az önce adını andık Victoria Meyhanesi'nde öyle iki duble atıverdik nişan arefesinde. -- Fikirlerim tehlikeli, evvela bir tütün dahaki kafam zehir gibi sonra yürü şehir senin. -- Belimde silahım dudağımda cigaram -- sen en büyük gamsın ulan bana. -- Sırnaşmasam yakınlaşmadan mesela azıp taşmadan vesselam eskaza hop bela. -- Firara düşkün moruk maymunuyum Monkey Bussiness'in. -- Ebeysen önüm arkam sağım solum hassiktirin ilk yüzü. -- İç yüzümse daha narin aslında kırılgandır Ağustos yazında -- [more]

bedava indir Kurtlar Vadisi youtube clip Pusu Yeni open link Müziği another clips
İndigo - Yapcağnız İşe (Ft. Çağrı Sinci, A.p.o)

İndigo - Yapcağnız İşe (Ft. Çağrı Sinci, A.p.o)

Çağrı Sinci: -- Hayallerini odanda yaşa abicim kovarlar seni; -- Ortamdan. Sokakta, böyle barınamazsın -- Bütün hezeyanlar son anda biter bi' dünya yol alcan, -- Daha ki bana sorarsan pek fazla da yok şansın -- -- Biz helak olmuş bi kavmiz: Türkçe Rapçiler -- Yüzyıl sonra inceliycekler bizi tarihçiler -- Maalesef yanlış giden tek bişey değil ve -- Unutmadan aşık çocuk koyiyim senin yapcağın işe! -- [more]

bedava mobile indir Kurtlar Vadisi download music Pusu Yeni music search engines Müziği bedava indir
Sayedar - Sansasyonel (Ft. Sansar Salvo, Maestro)

Sayedar - Sansasyonel (Ft. Sansar Salvo, Maestro)

Maestro: -- Operasyon başlasın (aaaa) -- Saat 9 -- Sistem çöktüğünden dolayı bizde evde yokuz -- Full kamufle Rap likit ambiyansı yükselir -- Bu sokaklarda göster dengimi (aaaaaa) -- Ağır aksak çalar ritim izlet aynı filmi -- Her konumda eşsiz olan 1 de check out my melody piç -- Ansızın alındı canı bu kansızın -- Yolumda engel olan dinlesin bu gheto true story -- [more]

- click here Kurtlar Vadisi movies Pusu Yeni another lyrics Müziği - click here
GZP - Gepetto (Ft. Etika)

GZP - Gepetto (Ft. Etika)

Etika Verse: -- Yeni nesilde tüm doğanlar sanki hiphop hastası -- Ve rap bi pasta olduğundan bizde onda paydayız -- Arada amele çıkar belki onlar arada kaynasın -- Sen bunuda masal sandığından sihirliydi aynası -- -- Forvette beklersin attım işte pas nasıl -- Ve gaza gelipte punch atınca kaldın öyle kaskatı -- Hiphopı hafife aldığından listede en altasın -- Bu olanı biteni sindirince belki bir gün rastlarız -- [more]

another clips Kurtlar Vadisi youtube izle Pusu Yeni world video clips Müziği Search for millions
Red - Ergeç (Ft. Etika)

Red - Ergeç (Ft. Etika)

Etika: -- Yeri geldi ben çizdim yönümü ve haritamı -- Kiminin hobisi rap kimininde tabiatı -- Aşarım patikayı etikanın tarikatı -- Yeri geldi boşladık biz bunun için manitayı -- -- Hayatın karışık bu rap damara çalışır -- Direk etkiler bakışı bu üzerine yakışır -- Ve anlıyo bi kaçınız etik geliyo kaçınız -- Odaklan bi parçaya lan bu kulakları açınız -- [more]

music clips lyrics Kurtlar Vadisi about Pusu Yeni find all of Müziği movies
Şeryan - Rüya (Ft. Rapçato, Kaan Deniz)

Şeryan - Rüya (Ft. Rapçato, Kaan Deniz)

Rapçato Verse: -- Acı kat hayata, tacı tak bacına laf ettirme -- açı kaç derece maçı yaz o kupona gelirse rahat ol -- radyoda çıkarsın dinle otobanda top 10'a -- -- ben tutuldum saatlerce bakıyorum pikapa -- kararsızım alsam mı acaba lan bi kapak -- önümde kitaplar hiç sarmıyo baksam da -- açıyorum tupac yine sevişiyom hiphopla -- -- [more]

lyrics and watch Kurtlar Vadisi global search video Pusu Yeni world video clips Müziği movies
Daimon - Game Over (Ft. Detstyle)

Daimon - Game Over (Ft. Detstyle)

Detstyle Verse: -- beyni bayblade gibi aynı -- tupac'i bileylicek biri varmı (movie) -- hayat bi (movie) -- al teybi keyfi rap ile gör -- bitseydi feymi, wake'ine dön git (movie) -- hayat bi (movie) -- -- önümde bariyerim ol , burda firari benim oğlum -- detse idari yeni mod, çünkü kariyerim o benim aslanım -- [more]

bedava indir Kurtlar Vadisi mp3 download Pusu Yeni global search video Müziği Its free download

Let's search like this:

daglar duman olar yeni 2015 Uzeyir Yeni Muzka Gurbet kurtlar vadisi Cendere pusu kurtlar vadisi telefon zengleri Uzeyir Mehdizade Nefesim (Yeni xit 2013) ˙·٠•●๑۩ Samir ۩๑●•٠·˙ DJ Esko Kurtlar vadisi Filistin Cendere (The Maker) Aygun Zulfiyye Roya Manana Elnur Ilqar Xeyal Yeni Il Vasif Azimov Yagan Yagis 2014 (yeni versia) Kurtlar Vadisi Pusu Kostebek 214bolum Polat leyla evlenme teklifi müziği yeni super meyxana 2015 Perviz Resad Vusal kurtlar vadisi pusu musiqi258 kurtlar vadisi memarti baş A?E?n yeni il mp3 haci mohubbet yeni Bir Ailem Var Yeni mahnilari 2015 Yeni Mersiye 2015 Ebelfez ya Ebelfez hayat yolunda yelda selim müziği Eylem Aktas Yeni Az Soyleyemedim Yeni Az