• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Hiphop search results

Kamufle - Tonla Konu (Ft. Red)

Kamufle - Tonla Konu (Ft. Red)

Nakarat -- -- Hiphop o bizde bolca moruk -- Derim ki Hiphop -- Ve bizde Tonla Konu -- Dilimde Hiphop -- Günüm de Hiphop -- Gecem de Hiphop -- Yanımda Hiphop Hiphop -- -- [more]

- daha etrafli Hiphop
Red - Tonla Konu (Ft. Kamufle)

Red - Tonla Konu (Ft. Kamufle)

Nakarat: -- Hiphop o bizde bolca moruk -- Derim ki Hiphop -- Ve bizde Tonla Konu -- Dilimde Hiphop -- Günüm de Hiphop -- Gecem de Hiphop -- Yanımda Hiphop Hiphop -- -- Kamufle Verse: -- [more]

MP3 audio search Hiphop
Red - Tonla Konu (Feat. Kamufle)

Red - Tonla Konu (Feat. Kamufle)

Nakarat - Kamufle -- -- Hiphop o bizde bolca moruk -- Derim ki Hiphop -- Ve bizde Tonla Konu -- Dilimde Hiphop -- Günüm de Hiphop -- Gecem de Hiphop -- Yanımda Hiphop Hiphop -- -- [more]

about Hiphop
Promesa - Hiphop Vakti

Promesa - Hiphop Vakti

Meraba ben yani işte rap bu -- Yeni makina güzelmiş hemde pek cool -- Tek vur hatta peste facebook -- Fast food yemez ama pek bi tombul -- -- Bıraksana aslanım ben burda tekkim -- Masterı siklemem hani burda yokki -- Ok giy çok değil hani dede varçi -- Destekli at biraz bol yerine dal giy -- -- [more]

clips download this Hiphop
Patron - Hiphop Bankası (Ft. Selim Muran)

Patron - Hiphop Bankası (Ft. Selim Muran)

Nakarat -- hiphop bankası hiphop bankası hiphop bankası hiphop bankası -- tam on beş tl albümüm verir siz geri yirmi beş yeni fame mc motherfucker -- hiphop bankası hiphop bankası hiphop bankası hiphop bankası -- çünkü on beş senede çözeceğiniz şeyi size öğretir bir gecede bu rape faizsiz bir reçete -- Patron verse -- bu size rapiniz için kredi -- senelerce öğrettik pratik -- aramızda beslesek etsek de -- sizin yeriniz yine de bura değil gerçek -- [more]

clips download this Hiphop
Dikoletedon - Yüklen Sigaraya 2 (Feat. Ba)

Dikoletedon - Yüklen Sigaraya 2 (Feat. Ba)

Nakarat (Ba) -- Sabah kalkınca hala yükleniyorum sigaraya. -- İlk parça gibi, hiphop aşkı.Hemde ısrarla. -- Odam yine duman ve ben yine sövüyorum hayata. -- Gözlerimi kapatcam, bu sefer bir ton çapakla. -- -- -- Dikoletedon -- -- Al götür beni. -- [more]

şarkı sözleri Hiphop
İzak - Bu Hiphop

İzak - Bu Hiphop

Dinle bakalım atak raymı vasat flow ilgi alanın -- Körpe kalana yeni bi kanalı göte kanırtıp zorla sokalım -- Soğuğu bu ankaranın inlemende yankılanır -- Destek paranla paralel kime güvenip iş yapalım -- -- Zoor seçtiğin yol çıkmak için engebe ve -- Yook yanında kalan her bi yavşak eline bakar -- Koymasanda sınırını çarpışır la gerçekler -- E şimdi son uyarı yapamıyosan pinekle -- -- [more]

get lyrics Hiphop
Ados Combo Mekanize - Riziko (Feat Quesney)

Ados Combo Mekanize - Riziko (Feat Quesney)

ados verse : -- -- Ados hangi tarz olsa yazıyo, -- Sen kalemini oynatana kadar canın çıkıyo. -- Yapılan her işimiz içeriyor iziko, -- Bütün player'i silip içeriye bizi koy. -- -- O eli kaldır ki şahlansın mc, -- Bu sahneden bakınca paslanmış neslim. -- Köle gibi dar zihniyete teslim, -- [more]

bedava indir Hiphop
Sokrat St - Hiphop Modelleri (Ft. Cumali Efrah)

Sokrat St - Hiphop Modelleri (Ft. Cumali Efrah)

Bizim için diyorlar ki bu çocuklar deli, -- İşte karşınızda 2009 Hiphop modelleri... -- Bugün burdalar! Ne yapsak tutmadı! -- Pezevenkler bugün dans edicez dökün kurtları... -- -- Heey, merhaba öldüm sandın dimi? -- Tarz değişikliği yaradı vermem artık prim -- Prim kokan hareketlerle herkeze kanka der -- Ben SokratST a.k.a Şirin Siken Gargamel -- Derler Soko Underground tuzusun, -- [more]

lyrics Hiphop
Contra - Hiphop Burda Bil

Contra - Hiphop Burda Bil

Hadi, heey afro zenci çok ben -- Bi zinciri eksik o ayrı konsept -- Breh, yaptığınız hep aynısı beybi ve -- Hurdaya çıktı o bence çok pert -- Cont drakula kana susadı bu bong -- Kafana dank edip adımı söyletir oğul -- Salla kafanı ve dinle bro -- Hiphop bunun adı ve sesi estiririm -- Müziği teyibe tak hadi, tak hadi -- Ritimi ver ama durunca sesi kesmelisin -- [more]

music clips lyrics Hiphop
Quesney - Riziko (Ft. Ados Combo Mekanize)

Quesney - Riziko (Ft. Ados Combo Mekanize)

Ados Combo Mekanize verse: -- -- ados hangi tarz olsa yazıyo, -- sen kalemini oynatana kadar canın çıkıyo. -- yapılan her işimiz içeriyor iziko, -- bütün player'i silip içeriye bizi koy. -- -- o eli kaldır ki şahlansın mc, -- bu sahneden bakınca paslanmış neslim. -- köle gibi dar zihniyete teslim, -- [more]

lyrics and watch Hiphop
Quesney - Riziko (ft. Ados)

Quesney - Riziko (ft. Ados)

Ados Combo Mekanize verse: -- Ados hangi tarz olsa yazıyo, -- Sen kalemini oynatana kadar canın çıkıyo. -- Yapılan her işimiz içeriyor iziko, -- Bütün player'i silip içeriye bizi koy. -- -- O eli kaldır ki şahlansın mc, -- Bu sahneden bakınca paslanmış neslim. -- Köle gibi dar zihniyete teslim, -- O kafasına jöle sürüp patlatmış resmi. -- [more]

mobilden izle bedava Hiphop
Murat Urban - Hiphop Sensin

Murat Urban - Hiphop Sensin

Verse : -- -- Bak illegal yollar kan kokar toprak -- Kafalar az kıyak olsa suç işleriz tonla -- Hortlama bebek hey gel burda oyna -- Sınırları zorlayınca patladı bomba -- -- -- Yap bi merasim kapak doldu felaketim -- ortamda yoksam eğer bekleme nezaketi -- [more]

music player Hiphop
Mehmet Sait Akşak - Şah Ve Mat

Mehmet Sait Akşak - Şah Ve Mat

Yerde gezer gururunuz, sokakta ben gururluyum -- Üstünden geçmemem için milyonlarca grup kurun -- Yüzün tutmaz kafa tutmaya başını ey ve sesimi duy -- Kalmayacak sesimi duymayan, HipHop'la ben huzurluyum -- -- Sorun mu var bu kültürde rapin talan gözüm kara -- Söylediğim her söz aşına bak o patlak ruhuna -- Gurur falan, durun tamam, tutunsana bu rhymemımma -- Hiphop senlik değil velet bakmalısın yoluna -- -- [more]

about Hiphop
Aşıl - Sar Başa

Aşıl - Sar Başa

Verse 1: -- Kelime haznen genişlesin Hiphop'ta iniştesin -- Tek punch'la geviş getir bak bu ryhme'n eriştesi -- Rap'in küçük eniştesi yani kesin öyledir -- Kusura bakma yavşaksın eskiden de böyleydi -- Bu da benim işim yani flowun beate erişimi -- Elbette görüceksin doğudaki gelişimi -- Sus şimdi gelişine şut vurduk herişine -- Çomak sokar Heybeat uğricaksın değişime -- Rapte yeni bi nokta değil ip atla yokla beyin -- [more]

youtube mp3 Hiphop
Mişer - Bura Diyarbakır 2 (Feat Yüksek Doz)

Mişer - Bura Diyarbakır 2 (Feat Yüksek Doz)

Nakarat 1x -- Hiphop Benim kanımda var -- Hiphop Bre icap etmi -- Hiphop Derbederiğ Abla -- Hiphop Bizi Bir 3 li kesmi -- -- Mişer Verse ; -- Ben Mişer aka Zenci Part 2 bu hiphopun takendisi -- orta şeker ayan icap etmi ula sıxma kendın ezığ frıngi -- gece 12 bura diyarbakır sokakta gençler ve polis arabası -- [more]

music clips lyrics Hiphop
Seus - Fahiş Fiyat

Seus - Fahiş Fiyat

Hiphop enjekte ediyorum damarına -- Senin olayın alayın her daim karavana -- Hiphop'ı parayla empoze etseydim -- Tapardım bende napolyan bonopart'a -- Görüntü bi var bi yok (ah) dondu bu -- Sanırım ilham perin kıçına kondurdu -- Hiphop eşittir para fame tezini -- Çürüten adam beni moruk o yüzdende korkuttum -- Senin yaptığın müzik bana göreceli -- E beni bi dinle pich (ah) gör ebeni -- [more]

hemen indir Hiphop
Reflex - Battle Hastalık

Reflex - Battle Hastalık

Hiphop bizde farklı moruk , sizde farklılaşma çabası -- Anladığını söyle kaldır eli tut benimkini -- Bir iki kelime salla bana punchlarınsa hovarda -- Flowların benimkileri görünce inecek aşşağıya -- Bu piçle beraber tam taslak oldu bizim (Hiphop) -- Brookleyn'de farklı kafada , Grogidende bekleme rap yapmasını -- Ukala bir herif götü tavanda beyaz dişde sikildikide hala -- Dikine gidiyor yapıyor rap -- Hiphop bizde bol pantolon sizde fazla zeka -- Kelime savaşı yapacak adamın kanını durdurum bende moruk -- [more]

şarkı sözleri Hiphop
Rapublic - Oyun Çağı

Rapublic - Oyun Çağı

Verse -- -- Kes sesi homie buda sana ders fasılı -- duyacak kulakların rhymeların hasını ve -- başını kaldır ki lan patlatayım kaşını -- karı kıza rap yapıp paraları kaldırın -- -- Ellerimde kandı kanla adımı yazdım undergrounda -- Hiphop senin karın homie ben siktim bir daha -- 3-5 rap yapanı sanarsın ki first lady -- [more]

other lyrics Hiphop
Ases Sentor - Ruhuna Fatiha

Ases Sentor - Ruhuna Fatiha

Ases: -- -- Battle'dan bahsetme elindeyken su tabancası ki -- Birçoğunuzun anladığı müzik türü arsız beladır -- Gangstasınız evet hepiniz gangstasınız -- Aletinize asılmaktan ibaret sanatınız -- -- Toplasam beş yılımı yıllandırır o mahlasını -- Aslını sorarsan işin hastasıyım hiphop'ın -- Kitabı okumakla olmuyor underground'un kralı -- [more]

buy premium mp3 Hiphop

Let's search like this:

Arab Hiphop Joker Hiphop Benin Joker Hiphop Benim Anıl piyancı bir duman hiphop Hiphop 90s i do it for hiphop Bass hiphop An?l piyanc? bir duman hiphop