• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Djs Tonik, 108 search results

Bijelo Dugme - Pediculis Pubis

Bijelo Dugme - Pediculis Pubis

Pediculis pubis... -- -- Bio je novembar, il' plače nebo, ili piki Bog -- Kad sam je ugled'o k'o mia pokislog -- U mraku odvojim joj žvaku -- -- Kažem joj, sluaj mala, dobiće upalu pluća -- Hajmo do mene, iza ugla mi je kuća -- Ja se smekam, otada se čekam -- Da, da, da -- [more]

open link Djs Tonik, daha fazla 108 another video
Pit10 - Cin Tonik

Pit10 - Cin Tonik

mevsimlerden cin tonik bana bulaşmasın pis polis ey yok şakam bir bak kim komik -- uyuşan beyine takılı mikro çip olacaksın bir fosil ben raperken elinde kanas olur mikro değil -- bu tavrım ölümüne işkolik sus kalırsın elimde şişko piç soğuk bir su iç aşıyorken boyumuzu bu iş -- sakat her muhit seni yok edip derim ice cube gibi gangsta rap made me do it -- full depo benzin altımda pit mobil sana yer yok -- aç kapıyı in kopil hayat hızlı ve damarda 1000 promil çünkü bugün günlerden cintonik -- -- gerginim derdim var hayatla derbideyim tetiği çektiklerinde beni vuran mermideyim -- koşup yuvarlanmak istemem çıkarken merdiveni -- kalbimin tozunu aldım ruhumu tertip edip yaşlanıp pörsümüş şekilde geri geldi perim yaklaşık on senedir -- [more]

world video clips Djs Tonik, Simple music 108 bedava mobile indir
Mert İçgören - Ortam Çocuğu

Mert İçgören - Ortam Çocuğu

öglen iki gözlerim açik tostum önümde gastemle birlikte -- yine bir gün basliyo karilarin pesinde -- önce dus saç tras -- sonra üst bas -- karilar diyecek mert yine tas -- telefon durmuyor her dakika çaliyo -- karilar ardı ardına ariyo -- sarisin kizil esmer kumral -- su saydiklarimin hepsi de mal -- yarim saatte disarda -- [more]

Search for millions Djs Tonik, lyrics and watch 108 şarkı sözleri
Feveran Bs - Vur Kaç

Feveran Bs - Vur Kaç

yaow burası gökçeada -- sonra populerlik ol once adam -- baya pişman eminim bence anan -- çogu manita concon bi genci arar -- -- peki sence amac nedir aslanım? -- şimdi hiphop olmuş yeni hastalık -- kankalarına git sor beni tanır -- hiç yazılma bana rap benim karım -- -- [more]

pulsuz telefonuna yukle Djs Tonik, other lyrics 108 Simple music
Uğur Uysal - Tık Tık Kim O?

Uğur Uysal - Tık Tık Kim O?

Mert Uysal: -- -- Patlattım maksat Patara'yı tatmandı -- Şaplakla manitan da takla attı ( yeahh ) -- Toprak kokusu tabi 33' te şahlandım -- Mahfettim rhymeların hepsini kalbine sapladım -- -- Saf adam atar akar, nafakanı öderim -- Bu benim önerim, Eyo bro bedeli ! -- Ne benim hevesim seni bağlar, embesilin ebesi -- [more]

about Djs Tonik, indirmeden izle 108 lyrics and watch
Diqqer Propy - Burdayız ve Burdayız (ft. G-Ponty)

Diqqer Propy - Burdayız ve Burdayız (ft. G-Ponty)

Nakarat: -- -- Beni yenmeyi beni bitirmeyi denediniz -- Noldu lan şimdiii lütfen tekrar deneyiniz -- Bizi silmeyi siz bizden daha çok istediniz -- Burdayız ve burdayız bak g-ponty ve ikimiz -- -- G-Ponty verse -- Bikaçınız old schooldan emekliydi emeklediniz -- Ben stüdyoda rap yaptım , siz evde yemek yediniz -- [more]

Search for millions Djs Tonik, mp3 search engine 108 get lyrics
Tankurt Manas - Problem Benim

Tankurt Manas - Problem Benim

Nakarat x2: -- Sıkıntı yok bugünde problem benim -- E peki problem nedir? Yanıma kop gelir delir. Yaav! -- Bu da bu yılın son derbisi -- Son dersimiz hiphop hocam gönder bizi. Agght! -- -- -- Mega tonda rhyme tepene telef onlar -- Megafonla bağar -- Fame olamaz hegemonya var -- [more]

music search engines Djs Tonik, Search for millions 108 different search
Hidra - Kalem Bekçileri Ft Radansa

Hidra - Kalem Bekçileri Ft Radansa

Yeah Hidra ve Radansa -- Biz kalemin bekçileri burdayız yeaah aaah -- Şimdi Hidra ! -- -- Hidra Verse: -- -- -- Hey yo Radansayla Hidra dinle adamsan -- İngiletere'den hap getirten herif neden karamsar -- İnan zemine yazık sana top deyip de abansak -- [more]

MP3 audio search Djs Tonik, free download and 108 mp3 download
Mert Uysal - Tık Tık Kim O ?

Mert Uysal - Tık Tık Kim O ?

patlattım, maksat patarayı tatmandı -- şaplakla manitan da takla attı -- toprak kokusu tabi, 33 te şahlandım -- mahfettim, rhyme'ların hepsini kalbine sapladım -- saf adam atar, akar, nafakanı öderim -- bu benim önerim hey yo bro bedeli, -- ne benim hevesim seni baglar -- embesilin ebesi, sobe koçum ebesin -- yani babasın bebesi -- bi mic, bide beat, kanki tavrına kick -- [more]

global search video Djs Tonik, global search lyrics 108 download music

Let's search like this:

tik tonik tik tonik Dj Mix Tik tonik MX Tik-tik-tik-TOnik Dj BkS ampamp Oleg Zhemaev Tik-Tonik Vuinos KAZANTP - Electro Style Tik Tonik Tonik Feat Erick Gold tik-tonik Tik-tonik Tik-tonik