• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Deniz kenarinda search results

Eylem - Hayat

Eylem - Hayat

Bu hayat benimdir bu canım da benimdir -- Şu zor dünyada eyvallah her şey bizimdir -- Bu hayat benimdir bu canım da benimdir -- Bu zor dünyada eyvallah herşey bizimdir. -- -- Kurcalayıp durdum -- Nasıl yordum -- Kendimi yine -- Çiçek gibi soldum(x2) -- -- [more]

youtube izle Deniz get music download kenarinda
Cem Adrian - Bir Melek Ölürken

Cem Adrian - Bir Melek Ölürken

Sustu içimdeki. -- Yorgun yüzündeki. -- Düştü elindeki. -- Öldü, bir melekti. -- -- Sen, sen, sen giderken. -- Kalbim burada kalırken. -- Ellerim sessiz soğuk ve suskun öyle dururken. -- Yalnızlık gittiğin yoldan bana geri gelirken. -- Gözlerimden yaş yerine sessiz harfler damlarken. -- [more]

different search Deniz world video clips kenarinda
Sagopa Kajmer - Bu İşlerden Elini Çek

Sagopa Kajmer - Bu İşlerden Elini Çek

Sagopa Kajmer Verse1 -- -- Dervişin süktundan anlamayan kelmından hiç anlamaz ya boşver ama ben gagalıcam... -- Rap yapcam... -- -- Küheylan elinde mikrofondan taramalı rambo -- Söz, müzik, aranje, scratch artı 18'lik kombo -- Bir kaşık deniz suyunda boğulur çömez karides jumbo -- Sago Rap katillerin izini süren Komiser Kolombo -- İçi boş bi tenceresin dolmadan oldum diyorsun -- [more]

about Deniz world video clips kenarinda
Grup Özgürlük Türküsü - Gününü Umuda Ayarla

Grup Özgürlük Türküsü - Gününü Umuda Ayarla

Geceni gurbete ayarla -- Çürüyüp gitse de gençlik -- Sinop'ta bir sabah erken -- Yüreğin toprakta derin -- Yüzün alevden bir deniz -- -- Of kanını öfkeye ayarla -- Dağlara vereyim seni -- -- Gününü umuda ayarla -- [more]

this search open Deniz mp3 download kenarinda
Major Es - Ömüm Takvime Küskün

Major Es - Ömüm Takvime Küskün

verse1: -- -- gün geçer, gözlerim hep bugünlerde yaşlıdır -- bil yeter, sen gülersen kışım bana bahardır -- deniz durgun, lodosla eser günün tonları -- göçer ömür gider şimdi ssağın solun aynı mı -- -- tek bir laf ve tek bir hamle al kalem ve yaz beni -- yaptığım rap cemalim ve tekmeledim gafleti -- anlatırdım dinleseydin, esen yeller aldı seni -- [more]

MP3 audio search Deniz - click here kenarinda
MT - Kayıp Öldüm İçinde

MT - Kayıp Öldüm İçinde

Adımı ayrılık yazsanda.. -- Bu kalp senin... -- Beyazkin... -- -- Yok gözlerinde ölen benim.. -- Yok dermanım yok... -- Ah ellerinde solan benim... -- İnan bu kalp senin.. -- Kalbim tek parça.. -- Seninle sonsuza dek... -- [more]

ara Deniz hemen indir kenarinda
Sansar - Misafir

Sansar - Misafir

Sadece bir şarkı önüne bak! -- İki yalın ayak hayat bataklığında,kalk! -- Göğsünü germede ölüme bak, -- bu işin yarını var , Sansi zırvalar.. -- Kulağı tırmalar,yüreği parçalar. -- Tokatlar gelir sokaktan çok atlarsan. -- Aklını verenler alırda aynen -- bu günlerde çocuklar atakta zaten.. -- Çıkarcıyım , çıkar canın yani, -- tek başına abi , tek başına yani -- [more]

download watch Deniz music search engines kenarinda
Tual - Alyans

Tual - Alyans

Sahilde gözüm seni arıyor yine -- Yanımda hüzün baş başayım kendimle -- Geliyor deniz, dalga dalga üstüme -- Sen nerelerdesin, gülüşün nerde -- Elimde alyans -- İçimde sesin -- Ağlıyor mevsim nerdesin -- Ağlıyor yağmur -- Ağlıyor Eylül nerdesin nerdesin -- Teselli çok eski bir resim -- [more]

global search video Deniz music search engines kenarinda
Tual - Telefon

Tual - Telefon

Suskunluk -- Telefon beklemenin -- Sabırsızlığı -- Gibi bir şey -- Ahize soğuk, -- Ahize yalancı, şaşırmış ahize -- Birden -- Bağıra çağıra konuşan -- İnsanlar gibi telaşlı -- Dur durak demeden çalıyor telefon -- [more]

mahnı sözü Deniz another lyrics kenarinda
Afyon Yöresi Türküleri - Zührem Türküsü

Afyon Yöresi Türküleri - Zührem Türküsü

Deniz dibi pullu olur -- Zühre'm güzel seven dilli olur -- Güzel gülüm var deme -- Zühre'm gülün ömrü az olur -- -- Merdanesin hanım Zühre'm merdane -- Seni saran bu dünyada bir dene -- Mest ettin hanım Zühre'm mest ettin -- Kendini cümle aleme dost ettin -- -- [more]

Simple search Deniz example from kenarinda

Let's search like this:

Tural huseynov orxan deniz Orxan Deniz Ft Anar Amid Ceferov Orxan Deniz ayxan deniz feat ilkin Deniz Seki – İyisin Tabi Orxan Deniz Dolana Bilmirem 2014 Xit Zulfu Beyleqanli 051 374 78 70 Orxan Deniz Salam Veten Atiye Deniz Budur İsmail altunsaray Yesil Deniz Dizi Müziği ares aka deniz oyan ozcan deniz senden uzaqda orxan deniz zor elemiwem orxan deniz unutma unudularsan yukle mp3 orxan deniz ft vusal fexri ay yetim ilqar deniz yay Samir lqarli ft Orxan Deniz Olerem 2014GETAZ Orxan Deniz Mirisirsam Ilqar deniz-menim awkim mezun olur Ilqar Deniz Ft Orxan Deniz Papa Masin Al Ilqar Deniz ft Orxan Esqin - Da da Yes Yes 2015