• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Deniz Bele getme Talib Tale search results

Yusuf Deniz - Son 4 Yıl (Ft. Enes Alper)

Yusuf Deniz - Son 4 Yıl (Ft. Enes Alper)

Enes Alper: -- Vazgeçersin paran varsa,inandığın yalanlardan, -- Yok yolu bugünümden bugünüme yorulmadım hiç savaşmaktan, -- Dost kazıklarına göğüs gerdim özümden dönmedim,değişmedim, -- Karakterim kötümserdi tek başıma yinede yenilmedim. -- -- Dünyanın derdi ne? -- İhanetin eklenince, -- Dahada güçlü kalktım ayağa büyü artık, -- Hata dünü yansıtır al gülüm aklımı, -- [more]

example from Deniz Bele getme more Talib daha fazla Tale
Gazapizm - Sonu Yok (Ft. Çağrı Sinci, Zorba)

Gazapizm - Sonu Yok (Ft. Çağrı Sinci, Zorba)

Zorba: -- Birak dönsün dünya -- Kimse karismasin ona -- Bi malum ahi silah kadar etkili olsa -- 20 katli apartmanin catisina ciktik sekti tabanca -- Günes gece dogdugu an bitcek rüya -- -- Hevesimiz kopacak icimizden ve gidecek -- Sokaklardaki karartilar gün gelecek aydinliga dönecek -- Elbet ilerleyecegiz, bu is orda bitecek -- [more]

youtube clip Deniz Bele getme free download mp3 Talib indirmeden izle Tale
Alef High - Kokunu Almasa Kimseler (Ft. Kaptan)

Alef High - Kokunu Almasa Kimseler (Ft. Kaptan)

Alef High: -- yorgun bedenim hayli umut besledim -- unutabilirsen haydi unut sesleri -- sen oldun ezberim yine de devam ettim -- düşünmeye seni mutsuzluğu resmedip -- -- gözlerindi bi tek görmek istediğim -- bana dönmek istediğin zaman söyle -- bilmediğim kalan varsa içinde bilmek istediğim ve -- merak ettiğim nasıl olduğun sevgilim -- [more]

global search lyrics Deniz Bele getme - daha etrafli Talib different search Tale
Kamufle - Anlamayacak Kadar Küçüksün (Ft. Kaptan)

Kamufle - Anlamayacak Kadar Küçüksün (Ft. Kaptan)

Kaptan Verse: -- Ağzımda rap var,can havli anlatıcam sana -- Fakat zor durumu düzeltirken havlıcak salak ! -- Damara nüfus eder korktuğun rap ordusu -- Sokağıma gelip manitada tavlıcak falan,bunlar yalan ! -- İçim baya korku dolu,açık deniz sen ol canım -- Ben de torpidonum. -- Rhyme ben de düzenlerken kortizonu -- Sen de terle poz verirken salak hemde parti sonu -- Burda hiphop süvarisi biziz şimdi geri kal -- [more]

mp3 search engine Deniz Bele getme another search Talib bedava mobile indir Tale
Şeryan - Zaman (Ft. Kaan Deniz)

Şeryan - Zaman (Ft. Kaan Deniz)

Kaan Deniz: -- Dert koynuma girer huzur çıkmaz sabaha -- Peşimi bırakmaz gelir yine ısrarla bana -- Kimseyle paylaşmam güvenmiyorum insanlara da -- Dostlarım ? Arar sorar insan arada -- -- Ağlıyorum diyolar ki yakışmıyo sana -- Zaten güçlü falan görünmeye çalışmıyom salak -- benim yaşadığımı yaşamasınlar inşallah -- lakin bilmeden de boş konuşmasın şu insanlar yeter -- [more]

lyrics Deniz Bele getme free watch video Talib Search for millions Tale
Şeryan - Rüya (Ft. Rapçato, Kaan Deniz)

Şeryan - Rüya (Ft. Rapçato, Kaan Deniz)

Rapçato Verse: -- Acı kat hayata, tacı tak bacına laf ettirme -- açı kaç derece maçı yaz o kupona gelirse rahat ol -- radyoda çıkarsın dinle otobanda top 10'a -- -- ben tutuldum saatlerce bakıyorum pikapa -- kararsızım alsam mı acaba lan bi kapak -- önümde kitaplar hiç sarmıyo baksam da -- açıyorum tupac yine sevişiyom hiphopla -- -- [more]

about Deniz Bele getme Its free download Talib this search open Tale
Yusuf Deniz - Ab-ı Hayat (Ft. Enes Alper, Vice)

Yusuf Deniz - Ab-ı Hayat (Ft. Enes Alper, Vice)

Enes Alper: -- Birçok şey istiyorsun ama sen sadece istiyorsun -- İstemekle kalmayıp çalışanlar bitirdi yolu -- Bilmiyorum yolun sonunu, yazcam üstü kalsın -- Vaat verip susmak için fazla müslümansın -- Standart hayatlardan geri mi kaldınız? -- Halka boşuna sövme senin doğru senin yanlışın -- Hapse tıktılar parayla boşver gidelim yargıcım -- Atalarımdan kalma hırsın sikerim yardımı! -- Sen kaldırdın onlar koştu ayyıldızlı bayrak için -- [more]

find all of Deniz Bele getme indirmeden izle Talib Search for millions Tale
Knock Out - Türkiye Çöl Olmasın

Knock Out - Türkiye Çöl Olmasın

Ek & türkiye çöl olmasın dur çeek & sıramız dagılmasın bir tek& sigara kır üstüne işle sömek &altına bi de rızla serek -- -- Kırık kafatası harman sofrası afrası tafrası bu melet'in hastası keyifçi baba geleneksel kova dansı benimdir -- bu ülke yarım ada üç tarafı deniz -- kıyı şeridi dışında her yer mi kara -- ortada takılmaz dalga zulada.. paket durmazsa kafada -- en kutsal görev aynasıza cazz -- ayrım yok türk kürt alevi ve laz -- hepsi tek vücut kafa doluysa biraz -- kaktüs dikeni sanki dalda kiraz -- [more]

indirmeden izle Deniz Bele getme lyrics and watch Talib hemen indir Tale
Knock Out - Noname (Ft.adrenalin)

Knock Out - Noname (Ft.adrenalin)

Knock Out -- aklın kaçar oğlum bas git ayıkınca bu farkı -- çeviremiyorsan da durdur gel dönen bu çarkı -- ya da kes tek ses bile çıkarma bekle -- knock out & adri koydukça üst üste ekle -- vay be o ney be de ve şaşır noname'e -- antakya yeraltı korsan hiphop beybe -- kıcık verir gibi kenlere yaptıkça yapıcım -- en hit trackleri kellelerine çakıcım -- yakıcım yıkıcım epey can sıkıcım -- [more]

another clips Deniz Bele getme Simple search Talib other lyrics Tale
Gazapizm - Marjinal (Ft. Boykot)

Gazapizm - Marjinal (Ft. Boykot)

Nakarat (Gazapizm) -- Susmak çözüm olmaz -- Yancak bu sokaklar bir akşam -- Ölsek duyan olmaz -- Ancak unutulcak sanma.. -- -- Susmak çözüm olmaz -- Yancak bu sokaklar bir akşam -- Ölsek duyan olmaz -- Ancak sabah olmaz sanma! -- [more]

global search lyrics Deniz Bele getme another clips Talib free download and Tale

Let's search like this:

Talib Taleh Ola Xeberi 2015 ilqar deniz orxan esgin oldum avare FA Niye Bele Oldu 2013 DENiZ SEKi - sevsinler.de DeNiZ SeKi )2008( - AptaL Hele bele mırta orxan deniz hormetli qardaslar ilqar deniz 2015 talib bir denem Talib Tale Sevdim seni neceEsqinden duman olur basm Orxan deniz opalara Talib Tale Qiz mene bax 2013 Mehdi Masalli ft Deniz Birdefelik Talib Tale Bilirsen ki (MrTalış xit 2013) Talib Tale Sevgimdi Cicey Ewqindi Petek Samir Ilqarli ft Elvin Gunesli ft Tural Seda 2014 Nazli Nigar Ol mene yar bele pis cixmasin ❤ E.I.❤Ozcan Deniz Seni kimler aldi quot2011quot talib taleh bir ureyim var yarisi senin Deniz gozlumseni sevirem unutma Dostumsan ya sevgilim talib tale sukurler Talib Taleh Bilirsenki Senden Ayri Qala Bilmerem