• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Asi StyLa Son Mesajla - 2013 sözleri search results

Şanlıurfa Yöresi Türküleri - Urfa'nın Etrafı Dumanlı Dağlar

Şanlıurfa Yöresi Türküleri - Urfa'nın Etrafı Dumanlı Dağlar

Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar -- Ciğerim yanıyor aney gözlerim ağlar -- Benim zalim derdim cihanı yakar -- -- Gezme ceylan bu dağlarda seni avlarlar -- Anandan babandan yardan ayrı koyarlar -- -- Urfa dağlarında gezer bir ceylan -- Yavrusunu kayıbetmiş ağlıyor yaman -- Yarimin derdine bulmadım derman -- [more]

another video Asi global search video StyLa this search open Son youtube izle Mesajla mp3 search engine - about 2013 this search open sözleri
Şanlıurfa Yöresi Türküleri - Yola Çıkmış Bir Güzel

Şanlıurfa Yöresi Türküleri - Yola Çıkmış Bir Güzel

Yola çıkmış bir güzel -- Yolun üstünü gezer(Öldürür sevdan beni) -- Elinde bir deste gül -- Kendi gülünden güzel(Öldürür sevdan beni) -- -- Yola çıkmış el eder -- Gözleri gel gel cder(Öldürür sevdan beni) -- Köprü başı güzeli -- Herkese cilve eder(Öldürür sevdan beni) -- -- [more]

global search mp3 Asi hemen indir StyLa hemen indir Son Search for millions Mesajla more - this search open 2013 find all of sözleri
Şanlıurfa Yöresi Türküleri - Zeynebin Başı Tellidir

Şanlıurfa Yöresi Türküleri - Zeynebin Başı Tellidir

Zeynebin başı tellidir -- Zeynep kınalı ellidir -- Gözleri sürmelidir -- Zeynep ince bellidir -- -- Zeynep köyünden gelir -- Yüzü duvaklı gelir -- Benim gibi aşığa -- Bağdat mı ırak gelir -- -- [more]

different search Asi global search video StyLa global search mp3 Son another mp3 Mesajla buy premium mp3 - example from 2013 music search engines sözleri
Pesimist Şef - Unutma

Pesimist Şef - Unutma

Yaptığın hareketlerin benliğinle çelişiyorsa, sen bir hiçsin! Kusura bakma... -- -- Yıllar hızlı hızlı akıp gidiyor... -- Dünkü emekleyen çocuk, bak bugün yürüyor -- Ve Şef bakıyor etrafına yakından -- Geçen sadece zaman -- Kazanılan birçok dostu yalan! -- 1993'de geldim ben bu dünyaya -- Bak evlat her şey kısıtlıydı bizim zamanımızda da -- Oyunlar üzerine kurulan dostluklar oldu o zamanda -- [more]

another mp3 Asi guzel sözler StyLa şarkı sözleri Son example from Mesajla music search engines - free download mp3 2013 get music download sözleri
Pesimist Şef - Ruh Hastası

Pesimist Şef - Ruh Hastası

-İlgisizlik. Sizin hastalığınız bu. Körsünüz. Sağırsınız. -- -- Pesimist Şef; -- -- Bak yine geldi selam ilham perilerimden. -- ''Aleykümselm'' deyip saygını sun, en derinden. -- Ben yazdım sen dinle, saygın olsun bu lirikler içten. -- Onun adı ''Pesimist Şef'' kopyası kolpalar tarafından çıkmakta, beynin en yoksun yerinden. -- İmkn olsunda sen bir dinle bu rapleri, kalitenin en zirvesinden... -- -- [more]

another video Asi different search StyLa different search Son lyrics Mesajla daha fazla - another video 2013 daha fazla sözleri
G- Türk - Vur Hançeri Kalbime

G- Türk - Vur Hançeri Kalbime

gitinde ne oldu mutlumusun simdi -- son kez gel hadi görsem seni -- özledim seni ne olur anla beni -- kalbin yok mu üzülmedin mi -- tek basima sensiz birakdin beni -- yalvarsam acaba dönermi geri -- hic sanetmem o unutu beni -- bensiz hayati göze alip giti -- nesemi sevincimi aldi ve gtti -- bir gün olurda dönersem geri -- [more]

download more Asi download music StyLa hemen indir Son download from Mesajla guzel sözler - music search engines 2013 Its free download sözleri
Karargah - Kunteper

Karargah - Kunteper

Taştan bir oda varmış farzet bee orası çöktü ahh. siftah bizden oldu yalnız helal ettik sandın vah vah Yazık oldu bunca yalan yedik sandın NaH.. Gerek yok ki zaten 25.000 kapak oldu sana Hani birlikte çekmiştik bütün ceremesini, hani birlikte sürecektik sonunda keyfini Ufakta atmadın ki yiyelim hepsini Öyle dedin böyle dedin rezil ettin kendini... Al sana KENAAAAN İşe yaramadı zaten antidepresan Yanındayız yavrum herzaman seviş sen öyle san. Üç kağıtta master yaparken apış sen öyle kal... Senin haricindeki herkese bizden Respect, iki yüzlü homojen menajere fuck'tır... Fürtelaşta bir telaş var Senkron KARARGAH bu çaktı fake al da eline tek tek... Aç gözlerini bak dünyaya ____Paraları yerken güzeldi ama Yanındakiler adam mı haaa ____Seni biz adam ettik unutma (x2) Önüne bak taş var, gözünün üstünde kaş var. Şamanda bir baş var, girer ta beynine kadar... Yarar değil sana rapim verir zarar, şahsıma yapılan her diss kıçına kaçar ama bizimle başladı bizimle biter oyun atacağın lokma içi saf yünle doludur. Yaklaşın koyunlarım çobanınız geldi, 25.000 sopa sizin için uygun. Yüreği olana erkek derler, üç taş oynayana değil. Sen bunu bil. Sil defterden KARARGAH'ın ismini. Ben bir denizim, sense kolibasil Kimsenin mekanına saygısızlık etmedim. Sokaklardamo senin yoksa belediye misin? Sana abi diyen dilimi kurtlar yesin, senin değerin ulan 25.000 Sitenin söz ekleme kısmında arıza var sanırım... E-mail adresim sitede kayıtlı olmasına rağmen geçerli mail giriniz felN DİYO BURADAN yazıyım bari sözleri.... -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- [more]

different search Asi - daha etrafli StyLa open link Son youtube clip Mesajla another search - mahnı sözü 2013 another search sözleri
Norton - Sevmiyorum Desemde

Norton - Sevmiyorum Desemde

İçimde çığlık atan kalbimin sessizliği bu lütfen dön bi kere yüzünü bana sessizliğimi duy ve de belki gelirsin belki tekrar seversin yokluğunda ağlamak bana bıraktığın en berbat huy sen bana kıyamazdın bu nasıl oldu bitanem çok sevdiğin o kalbim var ya şimdilerde bi çare anlat bana yokluğunu anlat bana gözlerini anlat bana anlat bana tutamadığın o sözlerini anlat bana yokluğunu mutsuzluğumu resmedeyim gözlerime bakmalısın verdiğim o resme değil siyah beyaz bi tablo odama vuran her güneş ben yokluğunda öğrendim mutluluğu beklemeyi giderken sarılsaydın son bi defa kokunu özledim ne demek bilmezin tabii ki bi aşığın özlemi ben özlerim aptal gibi istenmediğim gözleri nasıl oluyomuş anlat bana gitmek hemde söz verip. Yokluğu bile senden geldiği için çok seviyorum. Ben istenmediğimi biliyorum ve gerçekten gidiyorum. Ben istemiyorum bi başkasının yanında senin bana tek bi bakışın can götürür canımdan bak bugünde kayıp gitti ellerimden adeta yak bi sigara tüm dertlerine son bi elveda giderken arkana bakmayı sakın düşünme kadın kalbime yakalanmaktan korkupta benden kaçma sakın benim sevdiğim renkler senin gözlerinde kaldı bi daha aşık olur yada severim diyemiyorum artık varlığınla mutlu et beni ben yokluğunu yok saydım en başından gitmezdim eğer beni kalbine soksaydın bugün düşündüm ve gitmene hiç bi anlam veremedim hergün güneş girmeyen odamın yatağında debelenip acaba neden gittin diye aklıma sayıkladım ismini ne kadar sevmiyorum desemde gözlerim beni ele verir -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- [more]

mobilden izle bedava Asi about StyLa get lyrics Son global search video Mesajla Simple search - open link 2013 this search open sözleri
Knock Out - Gelincik (Feat. Jbx)

Knock Out - Gelincik (Feat. Jbx)

Tümü yarına yıktım kibriti çaktım herşeyi yaktım sil gitsin -- Bir kez daha bitsin bu rüya bir kez daha batsın bu güneş -- Tüm bunlara alışık bu beden ezberlettin hepsini zaten -- Anlamı yok varolmanın artık söyle be kimmiş korkan ölümden -- Yine yeni bir güne sensiz uyandım -- Yanımdasın sanmıştım yanılmışım ama baktım sen yoksun Kalakaldım -- Bir bakışına tutsak kaldı bak rüyalarım -- Bu kalp doğduğuna bin pişman -- Buruk bir halde ölmeyi bekler -- Mezarı kalbi sen yine boşver -- [more]

- click here Asi download watch StyLa movies Son download watch Mesajla mp3 search engine - of mp3 files 2013 youtube mp3 sözleri
Knock Out - Acı Veriyor

Knock Out - Acı Veriyor

Kaç kere denedik bak yine aynı değişen hiçbir şey yok nerede geride bırakılan o güzel günler bilirim gelmiyecek haykırsam boşluklara anlatsam yalnızlığa tüm dertlerimi dinler mi bir kere olsun beni siler mi yaşlı bu gözlerimi her bitime yeni bir başlangıç yapmıştık senle beraber tuttuğumuz bu kaçıncı dedik sanırım yolcu yolunda gerek ezberlerlettiğin acı veren cümlelerin saplanmış kalbime çıkmaz sanma ki bu adam vurdum duymaz sanma ki yalnızlık bana koymaz öyle bir kördüğüm oldu ki her şey kapandı sanki tüm kapılar dünyadaki fırtınalar esince bu beden dünyadan bir haber senidemi aldı da gitti inanmam ben bu kadarına katlanamam senide mi aldı da gitti inanmam ben tutsağınım kurtulamam yalvarırım sussun benim her yerim bundan hiç haberin yokmu senin yüzündeki tebessüme son kez sebep olmak isterdi dilim günaydın bitanem aç gözlerini yine yalnızım ve de sensizim günaydın bitanem artık yalnızlıkla eleleyim olmadı yapamadım anla beni olmadı yapamadım hak ve ne olur, diyorum bu da bir gün son bulacak diyorum ancak ben inanmam elleri açtım yalvarır oldum yumruğu sıktım gözyaşı doldum gözleri yumdum bir hayal kurdum bitti umudum bak yine doldum. -- -- nakarat: -- -- Acı veriyor yeni baştan sevmesi bir gün benle bir gün ayrı geçmesi -- Acı veriyor yeni baştan sevmesi yıllar sonra aşka küskün dönmesi -- -- Duygu selinde çırpınan insanlara bir bak çaresiz hıçkırıp ağlayan biri var her şeyden vazgeçmiş sen diye haykırıyor nolur bir el uzatsan ona bırakmamak için ancak son kez çünkü bu akıntı çok kuvvetli yutacak emin ol oda çok sürmez yanlış deryalara mı dalmışız acaba bilmem biz baştayken alışmışken nasıl olduda koptu kopması imkansız bağlar kim bağladı sizleri anlatın umutla yarına açılan kollar sizleri çözmeye çalışırken sanırım tıkandı tüm yollar kara yarına tutsak kara gülle ayıramaz oldum yollarımı tribine küssem gururda yapsam bir kez daha deşsen yaramı bükerim boynumu aciz çaresiz sıkarım yumruğu boşuna kimsesiz buruk bir kalpte sessiz sessiz kalırım hep ben yine sensiz söyle daha kaç günümüz solacak dikenini miras bırakıp gidecek daha kaç gün sürecek söyle bu boş umutsuz yalnızlık bu çıkar savaşlarında hangimiz en çok galip gelmişti tüm yaşananlar bir rüyamıydı hangimiz en çok sevmişti -- -- Kaç kere denedik bak yine aynı değişen hiçbir şey yok nerede geride bırakılan o güzel günler bilirim gelmiyecek haykırsam boşluklara anlatsam yalnızlığa tüm dertlerimi dinler mi bir kere olsun beni siler mi yaşlı bu gözlerimi her bitime yeni bir başlangıç yapmıştık senle beraber tuttuğumuz bu kaçıncı dedik sanırım yolcu yolunda gerek ezberlerlettiğin acı veren cümlelerin saplanmış kalbime çıkmaz sanma ki bu adam vurdum duymaz sanma ki yalnızlık bana koymaz -- [more]

download more Asi get music download StyLa free download mp3 Son get music download Mesajla hemen indir - this search open 2013 şarkı sözleri sözleri

Let's search like this:

Nofel Gitara - Ay dili dili dilaver Sevimli Sou 16.09.2013 Talib Tale Bilirsenki (2013 exclusive) Gulaga pervin Hayif Menden [2013] pervin elman 2013 Uzeir Deli oluram 2013 Adil Karaca Cazın Senin Olsun 2013 ilqar Haci Sahin 2013- DINDARLIQ VE MEHARET Surxay Qedirxum Salam Olsun Yusiflere 2013 LilOrxan Besdi Yeter Bu Ayriliq 2013 Orxan Deniz amp Elmir Kamil Sensiz 2013 ALi AGAEV Ilqar Samir 2013 Tarkan Firuze NEW 2013 vrA Z E dm LoTu Popuri Musiqili Meyxana 2013 Cabir Abdullayev - Kim sevmese oz yurdunu, bu dunyadan nacar geder - 2013 Mugam murad boz 2013 Zeyneddin Seda ftElmin Beylerov Curuyubdur Canimiz 2014 Excluzive 2013 Mersiyye Zehra 2013 Yeni asi styla ben askrin son hqli Mesedi Vasif Ay qardasim 2013 (mersiye) Balabey ft frat ft Gulaga Darixacaqsan 2013