• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Aksin fateh yeni search results

Saro - Tahta Ev

Saro - Tahta Ev

ömrüm yeter mi sevmeye, -- şu kalbime hükmetmeye. -- masumane bir aşk için, -- ölüp ölüp dirilmeye. -- -- tazelendi anılar, -- farkedilmedi yıllar. -- yüz yıllık tahta evin, -- hatırası beni sarar. -- -- [more]

youtube mp3 Aksin fateh bedava mobile indir yeni different search
Pit10 - Beni Burdan Çıkarın

Pit10 - Beni Burdan Çıkarın

Bu yeni nesil hiphop akımı Pit10 bebeğim -- Birçok amelenin hayali rol modeli -- O bir halk kahramanı ama yok pelerin -- Özgüvenli salak kızı çok severim -- Biraz eğlenirim onla iki sohbet edip -- O ve ben sanki Tom & Jerry -- Tanıdığım kutup ayısını bilmeyen çok bedevi -- Aptal olmanın yok bedeli (yok bedeli) -- Ve de toplumum sever bedavayı -- Üfleyip def eder gelen belaları -- [more]

şarkı sözleri Aksin fateh download music yeni Search for millions
Anıl Piyancı - Sesinizi Duyuyorum

Anıl Piyancı - Sesinizi Duyuyorum

Nakarat: -- -- Sesinizi duyuyorum -- (Eyov Eyov) -- Piyasa dolu burda -- (Denyo Denyo) -- Elinde sonunda rapin adı duyulur o zaman daha kalabalık -- (Eyov Eyov) -- -- Sesinizi duyuyorum -- [more]

lyrics Aksin fateh mp3 search engine yeni of mp3 files
Aylin Aslım - Hasret

Aylin Aslım - Hasret

Ter döküyor dört duvar -- Bense beklerim bir gün mutlaka -- Ters dönecek anahtarlar bir gün elbet -- Çıkacaksın ışığa -- -- Sen aydınlığa ben sana hasret -- Gel eritir demirleri bendeki ateş -- Bir gün açılır açılmaz sandığın kapılar -- Vurunca güneş -- Bir karanlık daha erişti güne -- [more]

music player Aksin fateh ara yeni mobilden izle bedava
Aylin Aslım - İşte Sana Bir Tango

Aylin Aslım - İşte Sana Bir Tango

İşte sana bir tango -- Son bir hatıram olsun -- Beni hatırladıkça ah -- Gözlerin yaşla dolsun -- -- Bisiklete binersin -- Bizim oradan geçersin -- Gözlükleri takınca ah -- Zeki Müren'e benzersin -- -- [more]

download music Aksin fateh bedava indir yeni mp3 search engine
Sansar - Eğer Ki Bir Gün

Sansar - Eğer Ki Bir Gün

Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya aceleden bitiyorsa bazı şeyler yürekte günümüzde önümüzde gerçekliğin sahteliği yine. -- Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya neyse her şey yerli yerinde merak etme her şey yerli yerinde sen merak etme her şey yerli yerinde. (gel) -- -- Yalnızlık hakkını teslim eder bence bunlar hep haksızlık. En yakındakiler zayıflıklarını çok iyi bilirler. İşlerini bilirler, güçlerine giderse giderler. Yeni gelenler beraberinde getirirler hırsı, göründüğünden farklıdır hep işin aslı, aslında bence aydınlığın en büyük hasmı karanlığın birazcık aydınlık alan kısmı. insanların zorlaması biraz fazla zorlarsa altı alçak bir arabayla dandik bir yolda sıkıcı darlayan hayatın eğer biraz parlarsa yankı bulacak bir fren sesi sadece zorlar. Öz güven meselesi kalleşliğin silsilesi kahpeliğin kabul edilebilir hali sanki ne anlayışlı olmak zorundasın ne merhametli kötü veya iyi cömert veya cimri.. -- -- Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya aceleden bitiyorsa bazı şeyler yürekte günümüzde önümüzde gerçekliğin sahteliği yine. -- Eğer ki bir gün göçüp giderse satırlarım benimle veya neyse her şey yerli yerinde merak etme her şey yerli yerinde sen merak etme her şey yerli yerinde. (gel) -- -- Adamlık köşeye sıkıştırılmış yarınlar zaten muallak paronayalar gündüzleri bile ve suçlu olmayanların tek yaptığı kendini suçlamak, temposu tutmayan bir şarkı sanki yaşamak.. Biz size bir yetemedik, yetenek dileğin miydi yüreğin mi ortadaki mikrofon başında gel o halde ver o halde bu sanki bir yarışma yarışmaya karışmamalıydım ben en başında. Zaten insanların %90'ının derdi nedir belli değil, maddiyat adi, gecem için kafi bu insanlar unutuldum sansalarda mavi gökyüzüne muameleniz çok değil mi ? Saçma sapan olayların derin anlamları var ve güne acil uyanır ceza davaları keza rezaletin daniskası yaşanmıştı Ölüm gibi çeker beni gece bütün yaşanmışlık... -- -- [more]

global search video Aksin fateh bedava indir yeni music player
Keişan - Sayanora

Keişan - Sayanora

Arkadan konuşan velet peki bize ne ki kastın ? -- Bu sekiz herif şekil mekil teknik rapin aslı -- Capi verip geri çekil -- İzle onu yeni çekim olduğunda ezik rapçi bile oldu kaslı -- Artık yaz kış rap yanılma benim -- Sende aynı yaşa sahip olduğun fanınla delir -- Atık nasıl bi punchline sahipsem cuk koydu eli -- Yakışıklı diye hep eleştirdin Anılla benii -- Dilim biraz sivri çünkü piyasa biraz kinli -- Hızlı çocuk Kei Merhaba -- [more]

indirmeden izle Aksin fateh example from yeni clips download this
Peron - Hırsız

Peron - Hırsız

Yaşlı şehrin üstüne -- Aniden çöker gece -- Gölgelerin içinde -- Sararır renkler yine -- -- Giyinip kuşanırım ben kara maskem yüzümde -- Süzülürüm caddelerden karanlığın kalbine -- -- Şeytan bana sırrını açmasa da beklerim sabırla -- Bazen vefasızdır ama lütfeder sonunda -- [more]

movies Aksin fateh youtube mp3 yeni about
Defkhan - Kinsan (Feat. Fırtına)

Defkhan - Kinsan (Feat. Fırtına)

DEFKHAN VERSE : -- -- insanoğlu kin dolu bütün bi gövde kir dolu -- hiç gerçekten gülen yok ağlamaklı gözler sis dolu -- biz öldürüyoruz türk için hayvanı sıkıp pis dolu -- çocuğuna ekmek yok orospu için tutar Hiltonu -- -- insanoğlu kin dolu hep panik hep telaş -- dışarda barda diskoda hovarda ama evde aşk -- ve namus yerde yaş beden beleş pazarda çok -- [more]

example from Aksin fateh lyrics yeni movies
Defkhan - Ridah (Feat. Fırtına)

Defkhan - Ridah (Feat. Fırtına)

Yes yes yoo, beat yo defkhan fırtına lest go baybe -- okey, git gel amerika altı saat hamcity beş dokuz -- -- Moruk artık baba benim uslu dur çocuk -- ve bazı forumlarda diyolar ki susturun şunu -- çabuk durdurun şunu yoksa gider karat ve kuruşlar -- hey ben gelince bil ki fucka mahallende fuhuş var -- -- ne lan o duruşlar mafia mısın götveren -- kapat şu kokmuş ağzını git mp5'ım ötmeden -- [more]

open link Aksin fateh şarkı sözleri yeni lyrics

Let's search like this:

Resad Perviz Vuqar Orxan qezel 2014 yeni yeni sevgi seirleri Bahar letifqızı yeni Ceceler 2014 Peyman Memmedoglu Bu Qeder Gunahla 2014 Yeni 0513230303 Yeni Turk amp Frat Tans Mamak turkusu perviz bulbule yeni deyiwme Sungurlar | Yeni Sezon | FRAGMAN 2 yeni il mahnisi mp3 yukle zng ucun yeni 2014 mp3ler xatire islam yeni il minus Uzeyir Mehdizade - Sene Ne Yep Yeni 2015 seyyid taleh boradigahi derdlere derman huseyn (e) yeni mersiye 2014 seyid taleh elsen xezer seyid peyman yeni 2015 damlanin yeni mahnilari roya yeni muzik 2014 ramal isyafilov yeni mahni 2014 irem dericinin mahnilari yeni ogrular haqqinda yeni mahni nadir gafarzade yeni musqli meyxana yeni 2015