• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Ad Günü Mahnidi search results

Sabri Şimşekoğlu - Esen Yel Gocalttı Beni

Sabri Şimşekoğlu - Esen Yel Gocalttı Beni

(Turan Araboğlu) -- ... -- -- (Aldı Sabri Şimşekoğlu) -- Dinle beni Arapoğlu -- Gurbet el gocalttı beni -- Artık gidip gele gele -- Bitmez yol gocalttı beni -- -- (Aldı Turan Araboğlu) -- [more]

mobilden izle bedava Ad Günü get lyrics Mahnidi other lyrics
No.1 - Serap Money

No.1 - Serap Money

içine girip dedim ki what's up pussy? -- ... filmimin başrolündesin -- hoşçakal, çakalın dişisisin hoho -- para ve de popo araba ve koko -- cebimde yok şu anda turkish money -- ölmüş sandığın dirilip de seni -- ses ver bana kız illallah -- sesi kısılmış o biçim hay allah -- -- içeri girip dedim ki naber lan ? -- [more]

burada axtar mp3 Ad Günü download from Mahnidi of mp3 files
Dehhan - Ağıt (Feat. Harun Adil)

Dehhan - Ağıt (Feat. Harun Adil)

Kanı bozuk İstanbul ' dan gariplere selam olsun -- Seni bir gün dinlemezsem tüm şarkılar sela olur -- Garibin yüreğinde saklı tek mirası onur, -- Elim yüzüm gurbet kokar kalbim çarpar anadolu -- Bozkırım öksüz kaldı Neşet baba ölmeyeydin -- Bizi kim ağalatacaktı acep Melon ölmeyeydi -- Yada yaz günü Leyla başına karlar serpmeyeydi -- Gözümüz kör olaydıda öldüğünü görmeyeydik -- Yiğidin harman olduğu diyar bizimkisi -- Bugün ruhum göğe erdi senle gelmedi bak sesin -- [more]

Simple music Ad Günü bedava mobile indir Mahnidi music clips lyrics
Jagged - Sevgililer Günü

Jagged - Sevgililer Günü

Nakarat(x2) -- -- Bugün bu siktimin sevgililer günü -- O kaltak onunla bense biramla -- Bugün bu siktimin sevgililer günü -- Yapayalnız vede sersefil anlar -- Bugün bu siktimin sevgililer günü -- Sadece içimde ki serseri anlar -- Sanki şuan bana ders verir Allah -- Yakıp bitirdiğim her sigaramda -- [more]

mahnı sözü Ad Günü mobilden izle bedava Mahnidi find all of
Xir Gökdeniz - Eksilerler

Xir Gökdeniz - Eksilerler

sana zoru yaşatıyo gök -- kafanıza taş atıyo -- başarıyo gelip elimi öp -- kanatıyo canını yakıyo -- hayatını yazıyo -- zararını kapıyo yerine dön -- ruh kaşar içi' napabilir -- geçici travma bu seni yıkadabilir -- sınama beni kötü güne bak -- iyi günü seç gün gelicek rahat ol -- [more]

hemen indir Ad Günü MP3 audio search Mahnidi youtube mp3
Xir Gökdeniz - Astral Seyahat

Xir Gökdeniz - Astral Seyahat

astral seyahat xir gökdeniz yarrabandı hee -- -- sorun olur hepinize -- bu yeni bi fatalite -- takılıyo peşimize -- ve adıda realite -- geri adım atan adam -- ama gene yol aldı -- kulağına seni takan her bebe bunaldı -- bu şehir hakim ortak ve takip -- [more]

world video clips Ad Günü burada axtar mp3 Mahnidi this search open
Gülşen - Ne Düşünürsen O Olur

Gülşen - Ne Düşünürsen O Olur

Hep bugüne baktım ben, katmadım dünü -- Tek kalbime inandım, temizdi çünkü -- Neler gördüm, ne savaşlar, bilsen kaç kez öldüm -- Oysa büyük bir ödülmüş bu hayattan -- Yoksa ben nasıl büyürdüm? -- -- Her şeyde bir hayır var dedim sustum -- Bazen de kocaman bir hayır vardı, yine sustum -- İnandığın ne varsa vazgeçme ve sakın isyan etme -- Karanlık bir gün döner güneşe, o günü bekle -- [more]

youtube izle Ad Günü global search video Mahnidi Simple search
Fatih Kısaparmak - Sen Gelince Aklıma

Fatih Kısaparmak - Sen Gelince Aklıma

Yeni doğmuş bir bebeğin ilk çığlığın da -- Geç kalınmış sevdaların akşamların da -- Bir zamanlar ölesiye sevenlerin ayrılığın da -- -- Sen gelince aklıma ağlamak var ya -- Yaz günü şubatı yaşamak var ya -- Aktıkça biriktin aktıkça biriktin yanaklarım da x2 -- Sen gelince aklıma gizli gizli ağlarım -- Şarkılara dert yanarım -- Sen gelince aklıma içlenir kahrederim -- [more]

mahnı sözü Ad Günü global search mp3 Mahnidi free download mp3
Jigi - 14 Şubat Sevgililer Günü

Jigi - 14 Şubat Sevgililer Günü

Göz çukurlarımda bugün bütün hüznüm depreşti. -- Seni kazana bilmek için bütün yolları keşfettim. -- Beklettik belki bütün acı hüzün kederleri. -- Bugün yüzün gülmezse işte buna keder derim. -- -- Neden beni bugün senin mutluluğun ağlatır. -- Göz yaşlarını kıskanıp ellerimle bağladım sağladım. -- Senin mutlu olman için herbi yolu. -- Ayaklarım kesilsede sürünürken sen diyorum. -- -- [more]

mahnı sözü Ad Günü different search Mahnidi mobilden izle bedava
Ferman Eren Nerkis - İstediğin Gibi

Ferman Eren Nerkis - İstediğin Gibi

Beat by Ömer Oral -- -- Yoruldum biraz durun, -- Hic kimsem yok Annemden daha duru, -- Cok yoruldum biraz durun, -- Hic kimsem yok Annemden daha duru... -- -- Istedigin gibi bi Evlat olamadim, -- Fakat ben istedigin gibi bi Evlat olmaya calistim herzaman, -- Bilmiyorum galiba tek Sucum Güvenmek oldu benim hep Insanlara, -- [more]

get music download Ad Günü mp3 search engine Mahnidi bedava indir

Let's search like this:

uşaq mahnilari ad günü Kılıç Günü Jenerik ad günü şarkıları kutsi yaz günü Ad günü mahnilari ad günü mahnısı Doğum günü Mahnısı Ad günü filmi telfon zengi Bu mahnini dinle cox duygusal bir mahnidi Noble, My Love ● MV ● Kore Klip 2015 Anacok aglamali mahnidi Emirkan amp Demet Akalın Sevgililer Günü Petek Dincoz amp Kutsi Doğum Günü Hadise Yaz günü 2014 yaşamazsan bu günü cahid Qardas -gozal mahnidi ad günü melodiyası 11c son zeng mahnidi budur geldi son zeng sesi 2015 yaşamazsam bu günü hayat beni bagışlamaz Hadise yaz Günü Ahmet Kaya Doğum Günü