• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Yalan Diyirsən search results

Hayalperest - Söyle Hayat

Hayalperest - Söyle Hayat

Kader ve keder oynadın benimle -- Hayata küstüm ulan çaresizce -- Acıların içinde kayboluyorum gittikce -- Benim karabahtım sevdim bi zalimide -- -- Yeter yeter bıktım bıktım usandım -- Usandım yalan dünyanın içinde yandım -- Ben ne günah işledimde yanlız kaldım -- Söyle hayat söyle hayat ben ne yaptım -- -- [more]

youtube mp3 find all of Yalan Diyirsən ara
Etika - Zor Yaşamak (Ft. Şanezen)

Etika - Zor Yaşamak (Ft. Şanezen)

Moralim bozuksa neden değilde -- Ara bi kerecikte nerdesin de -- Yaşıyorum deli dolu hayatı fakat ama -- Herşeye rağmen yalnızım be -- Kime güleceksede ona ait -- Hiç kalmadı içimde sana dair -- Bişey bekleme benden kimi hain -- Olur aşk için evet ama kimi şair -- Geçmişe bakarak geleceği yaşamak -- Saçma hayat bize hep yeni kaçamak -- [more]

more download watch Yalan Diyirsən clips download this
Anıl Yıldırım - Can Kenarı

Anıl Yıldırım - Can Kenarı

Gitti hep seni bekleyen o adam (ben) -- Gel yakınımdan gör bu ecel gibi -- Ciğerimi yakıyor sen kalleşliğe sığın -- Tut bir ucundan bu bizim acımız -- Hep ben taşıdım oysaki ortaktı günahlarımız -- -- Ciğere katranı bastım bu gece uzar dimi? -- İçime attıklarım abi koca bir apartman gibi -- Bunu sen bilmiyorsun bende zaten anlatmıyorum -- Senin hayalini kurmadan uyumaksa aşka ihanet gibi -- [more]

bedava mobile indir mobilden izle bedava Yalan Diyirsən lyrics and watch
Merve Özbey - Yaş Hikayesi

Merve Özbey - Yaş Hikayesi

Yaşanan dönem yalan çağı, -- Yorar herkesi yürek bağı. -- -- Yok yere üzdün bilemezsin, -- O canın hiç sevemez. -- Acıdan bir yola düşmüş, -- Kaderin de dönemez..! -- -- Vurur yüze, ifadesi, -- Bulur seni, birtanesi. -- [more]

youtube izle lyrics and watch Yalan Diyirsən mp3 download
Algos - Orgasm (Diss Robin)

Algos - Orgasm (Diss Robin)

Lirikalitemi test et hadi beni mest ettin -- Dert ettiğim itlerin dertleride fitnedir -- Irkının yüz karasıdır açık daha yarası yokken cebinde -- Parası dostlarının cüzdanına bakan it bu bırakın havlasın! -- Rap mi ki derdiniz sefil herifler -- Rapin Siktiğiniz tarafını temizliyoz len -- Amacına ulaşamazsın yalamadan gör bak kanaman var piç gelirler 4 taraftan -- Örf sakaldan al pazardan ülkene ihanet etme piç kal yatakta!Ben atakta siz telaşta! Bu acı makattan. -- En karizmatik ırkmış mal güzelliği veren ırk değildir bilmiyormusun ? -- Sanal alemde bile çoluk coçuktan küfür yiyosun . -- [more]

mobilden izle bedava more Yalan Diyirsən buy premium mp3
Öznur Sulari - Giderim

Öznur Sulari - Giderim

Ne tadım tuzum var nede lezzetim -- Yalan dünya senden çeker giderim -- Senin olsun malın mülkün servetin -- Neyim var neyim yok yakar giderim yar giderim -- Belki yarın belki daha öncedir -- Ölüm ne yaşlıya nede gencedir -- Azrail'e karşı koydum incedir -- Çaresiz boynumu büker giderim yar giderim -- -- Nefes beden ile açar arayı -- [more]

free watch video mahnı sözü Yalan Diyirsən music search engines
Sırtlan - Ölüm Senfonisi (Ft. Crak)

Sırtlan - Ölüm Senfonisi (Ft. Crak)

Crak -- Ne kadar da insan kendisine talip olsa bile, -- Nerde Biz bizi biliriz, -- Crakattack'le Sırtlan -- Uddy'den bu yana şu ana kadar arabozanlar -- ARamızda hiçte yer alamadılar. -- Objektiv raptir bu azarlamaya zaman bulamadan -- Dinliyoruz duymamacasına! -- Budur, sen istersen kudur, -- Susuz kalanın isteği sudur, sistem kodludur. -- [more]

global search mp3 burada axtar mp3 Yalan Diyirsən youtube clip
Mode XL - Vicdan Nakli

Mode XL - Vicdan Nakli

Uzun yol kokuyor tenin, feryat figan firarda feniletilamin. -- Sana bi şey derdim ama, henüz icad edilmediki vicdan nakli. -- Ne desem az ne desem fazla, sana ne desem az sana ne desem fazla. -- Ne desem az ne desem fazla, sana ne desem az sana ne desem fazla. -- Mutsuz serseri mutsuz sersem, arkadaşlar iyimser der. -- Her derde bir derman bulamam ama şahidim aşık hayır ve şer haydaaa, -- Şimdi niye ağladın, -- Oysaki ben daha yeni başladım, -- Fazla hakikat göz çıkarmaz, süprizleri en sona sakladım. -- Ölümü dilerim azrailsen, -- [more]

search another lyrics Yalan Diyirsən another video
Mode XL - Kar Desteyi

Mode XL - Kar Desteyi

Sen kar -- -- Önündeki desteyi -- -- Kan ter içindeki besteyi -- -- Kalmadı bi gram yaşama isteği -- -- İyi yap yada bırak mesleği -- X2 -- [more]

buy premium mp3 find all of Yalan Diyirsən burada axtar mp3
Mitsah - Soğuk Savaş

Mitsah - Soğuk Savaş

Verse 1 -- Filmi izledim hep sonunda trajedi -- Tıpkı hayatım gibi sahnesindeyim ben oyunun artık -- Bilmem hangi roldeyim yazdığın senaryolarda -- Belki ben bir yalan ben belki gerçeğin tam içindeyim -- Karanlıktan aydınlığa elimde sönmeyen meşale -- Melankolia rehberim tan yeli yörüngesinde -- Mikrofonuma sarıldım varsa yoksa rap dedim -- Dedim ya rap benim dedimki ben rapimden ibaretim -- Et kemik ve bir kalem anlat anlat bitmiyor -- [more]

download from burada axtar mp3 Yalan Diyirsən mp3 download

Let's search like this:

alisan yalan oldu musa gulsah yalan MS1 - Musa Yalan Yeni 2013 iwin karaca yalan dunya mp3 Uzeyir aysel mene yalan demez yarim Yep Yeni Muzikalni Meyxana 2015 Yalan Diyirsən ışın karaca yalan dünya sen sevda mısın Yoksa yalan dolan yalan sevgi host buray sen sevdamısın yoksa yalan dolan haci sahin 2013-yalan gunah ehliwie.tk ft. sevimli.wapka.mobi Bu sevgi yalanmis yalan ilahe Senin ucin agladim yalan mi yalan mi diz cekub de yalvardim yalan mi yalan mi Mehram Mohammadi Yalan dunya 2014 haci sahin yalan danismaq mp3 KUCUK KIYAMET KIME KALDI YALAN DUNYA Yalan Dunya™ Samir Ilqarli-Ikimizde Ayleli Bayram,Pərviz,Vüqar,Orxan,Vasif,Tahir,Emin Yalan Diyirsən 2015 - dunya yalan duyadi viranedi Yep Yeni Muzikalni Meyxana 2015 Yalan DiyirsE?n 2015 - Bayram