• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



Tarkan Pərdə search results

Yaşar Gaga - Ceylan

Yaşar Gaga - Ceylan

Tarkan: -- Ceylanım kör oldum ben -- -- Sezen Aksu: -- Senle vuruldum ben -- -- Tarkan: -- Ah yüreğimde dörtnala atlar -- Atların sağrısında kanatlar -- Sağ yanım boydan boya Mezopotamya -- [more]

MP3 audio search Tarkan different search Pərdə download more
Bülent Ersoy - Bir Ben Bir Allah Biliyor

Bülent Ersoy - Bir Ben Bir Allah Biliyor

Bülent Ersoy: -- Suretime aldanıp sakın yanılmayın -- Yüzümün güldüğüne bakmayın, -- Aşktan canı yananlardanım bende -- Bu yüreği taştan sanmayın. -- Sel olur gizlice içime-içime süzülür gözyaşlarım -- Kanar yaralarım, kanar tuzu bastıkça anılar -- Efkar benim öteki adım, -- Kor-kor azgın yangınlarda can evim, ciğerim yanıyor -- Zor, çok zor, ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor, -- [more]

other lyrics Tarkan youtube clip Pərdə bedava mobile indir
Tarkan - Bir Ben Bir Allah Biliyor (Düet Bülent Ersoy)

Tarkan - Bir Ben Bir Allah Biliyor (Düet Bülent Ersoy)

Bülent Ersoy: -- Suretime aldanip sakin yanilmayin -- Yüzümün güldügüne bakmayin, -- Asktan cani yananlardanim bende -- Bu yüregi tastan sanmayin. -- Sel olur gizlice içime-içime süzülür gözyaslarim -- Kanar yaralarim, kanar tuzu bastikça anilar -- Efkar benim öteki adim, -- Kor-kor azgin yanginlarda can evim, cigerim yaniyor -- Zor, çok zor, ne çektigimi bir ben bir Allah biliyor, -- [more]

guzel sözler Tarkan daha fazla Pərdə MP3 audio search
Bülent Ersoy - Bir Ben Bir Allah Biliyor (Ft.tarkan)

Bülent Ersoy - Bir Ben Bir Allah Biliyor (Ft.tarkan)

Bülent Ersoy: -- Suretime aldanıp sakın yanılmayın -- Yüzümün güldüğüne bakmayın -- Aşktan canı yananlardanım bende -- Bu yüreği taştan sanmayın -- Sel olur gizlice içime içime süzülür gözyaşlarım -- -- -- Kanar yaralarım kanar tuzu bastıkça anılar -- Efkar benim öteki adım -- [more]

download watch Tarkan youtube clip Pərdə mobilden izle bedava
Contra - Beate Tecavüz

Contra - Beate Tecavüz

Hiç bi kabiliyetim yok benim aga bana mistir fodu beati versen bile ben aynı vaka -- Durabilsemde vurabilsem 12 den olmasada -- Temiz bi toplum için narkotik limon ara kubar ara -- Masada maykıl oldu tarkan abuu kıskandık harbi abuu -- Nasılsa düştü maskeleri kokain Whuş gibi bi kuş yaratmış kanadı kopmuş -- Tabi ki sen bilim adına çekme dur müzik adına çek boku -- -- -- -- -- [more]

global search lyrics Tarkan youtube mp3 Pərdə - daha etrafli
Ozan Doğulu - Unutmamalı (Feat. Tarkan)

Ozan Doğulu - Unutmamalı (Feat. Tarkan)

Unuttu dediler -- Hiç sevmedi dediler -- Gücendim yar -- Yalanmış dediler -- Bir anlıkmış dediler -- Kırıldım yar -- -- Aldatıyor dediler -- Aldırmıyor dediler -- Yıkıldım yar -- [more]

guzel sözler Tarkan another lyrics Pərdə another mp3
Ajda Pekkan - Yakar Geçerim

Ajda Pekkan - Yakar Geçerim

Yine yüzünden düşen bin parça. -- Dalıp dalıp uzaklara iç çekiyorsun. -- Eğer bıçak kemiğe dayandıysa, -- Niye bu amansız acıya göz yumuyorsun. -- -- Akıl karı değil ızdırabın böylesi. -- Bu aşk değil esaretin ta kendisi. -- -- Ben senin yerinde olsam, -- Ufak ufak uzarım durmam, -- [more]

about Tarkan different search Pərdə another clips
Ajda Pekkan - Yakar Geçerim (feat. Tarkan)

Ajda Pekkan - Yakar Geçerim (feat. Tarkan)

Yine yüzünden düşen bin parça -- Dalıp dalıp uzaklara iç çekiyorsun -- Eğer bıçak kemiğe dayandıysa -- Niye bu amansız acıya göz yumuyorsun -- -- Akıl karı değil ızdırabın böylesi -- Bu aşk değil esaretin ta kendisi -- -- Ben senin yerinde olsam -- Ufak ufak uzarım durmam -- [more]

mobilden izle bedava Tarkan ara Pərdə get music download
Ozan Doğulu - Pare Pare (Feat. Tarkan)

Ozan Doğulu - Pare Pare (Feat. Tarkan)

Hala dün gibi hatırlarım -- Her anını anıların -- Biraz hırçınım bu yüzden -- Biraz hüzünlüdür hep bir yanım -- -- Hala sızlar için için -- Her biri yaralarımın -- Dalgalıdır denizim bu yüzden -- Biraz ıssızdır hep kıyılarım -- -- [more]

another clips Tarkan get lyrics Pərdə burada axtar mp3
Uğur Uysal - Batıda Nostalji

Uğur Uysal - Batıda Nostalji

damardan arka fondu... -- tabi ki Uğur Uysal Antalya'da marka oldu -- kanka noldu? diye sormak cazip gelir -- tarkan okul tayfasına kavgam olur -- erbabına dil uzatma bence kalsın sakla onu -- -- bugünler de moda oldu red ve ais -- seste size bizimkisi, tutmaz oldu west'te tarz -- nerden çıktı kırık kemik, kanka bura 07 -- mart ayından kaçak sanki bizim salak kısır kedi -- [more]

- click here Tarkan global search lyrics Pərdə another lyrics
Defkhan - Smokin

Defkhan - Smokin

Ey yow yıllar önce bozuk micla çıktım ilk defa ben -- Şimdi Def 2 easy marka farka bak lyric felaket -- Flowda king Joa'da king Def 2 easy Şanı şerrefimde -- Teknik üst düzeyde ... şmok toparlan -- -- Hayat savaş bu filmde Rambo, Def koşar -- Sende Tarkan posteri var, bende Pablo Escobar -- Yoksa ghetto değilsin burda banko stres kopar -- Rapimde ben varım bi tek sende Hayko back vocal -- -- [more]

- daha etrafli Tarkan open link Pərdə download music
Allme - Zindan

Allme - Zindan

Savaş bu rhyme'ım counter, -- Seni kurtarmaz Pearl Harbor. -- Coştu etekteki yangın, -- Hipokrat olsan gerekir sargı -- -- Hiphop alemi sardı, -- Cesetlerle doldu yine bu şarkı. -- Pili bitenleri geri dönüşüme gönder, -- Hisseder ol sike yardım. -- -- [more]

Its free download Tarkan find all of Pərdə more
Don Duran - Arkamız Sağlam

Don Duran - Arkamız Sağlam

Donduk donmadık demeyin! -- Kış geldi, buralar bize kaldı -- Kutupların Efsanesi -- Felaketler Efendisi -- Karpatların Dükü -- Don Duran geri döndü! -- Yaz bitti, şimdi düştünüz mü şimdi kucağıma? -- Kar topluyor, kanmayın güneşin sıcağına -- Günler kısa, geceler eskisinden de uzun -- Kral artık portakal, sonu geldi karpuzun -- [more]

search Tarkan other lyrics Pərdə different search
Keişan - Merhaba

Keişan - Merhaba

Gel bana! Seni bertaraf ederim -- Ben Keişan! Merhaba... -- Bu semt bana korkunun kaygısı -- Peki neden benimle aynısın? -- -- Çekinceli yaklaşma bana -- Rhyme'mı vermem paspal adama -- Kasmam katarakt olursam -- Ondaki beyin ancak paskalya kadar -- -- [more]

download watch Tarkan daha fazla Pərdə free download mp3
İçyüz - Köpekbalığı

İçyüz - Köpekbalığı

Senin çalar teybin tarkan, kaliten bok paradır markan -- Ben kendini bilmez adamlara kılıcımı biledim hep elimde kalkan. -- Bana kalemini kaldır hantal ! Akar terim alnıma, benim adım Altar ! -- Rap tıkanan deliğine mantar, Rap havaların hakimi kartal. -- Hep kendini bok sanmandan dolayı bu boş yere uzayan tantana, -- Arada bir diss yapar olmadı fan çalar ibne, bir dakikada bağlar mantara ! -- Sen al kitleni hadi arkana, yine çakalın kanı bulaştı parkama. -- Taşşağım hiç sığmadı kantara, bu battle bak ben Tony Montana ! -- Savaşın ben her zaman ortasındayım aldım yanıma rap, üstüme hereke ! -- Bana göt gibi saldıran her kesim ayaktan ezilen eski bir teneke. -- [more]

about Tarkan mp3 download Pərdə buy premium mp3
Stallker - Şarjör

Stallker - Şarjör

Stallker Verse; -- -- Sokak ağzından bahsedicem biraz, takkemi geri ver katledicem yoksa -- Hak yemeden kan emicem sen STALKING deyip itaat edicen ! -- Tek gelicem ikaz edicem, dövme diyip sıçıp altına ihbar edicen -- No.1 & Stallker aynı şarjörde ise sözlerine dikkat edicen !! -- -- Bitap edicen rap yeniliktir bize tek gecelik gerdeklik gibi -- Dolandırıcılar tek gecelikti ayrıştırdım sentetik tipi -- Sokakta yaptığım serserilik dibi görünce şişe perde ilk gibi -- [more]

movies Tarkan burada axtar mp3 Pərdə indirmeden izle
Sansar - Cüzdanım İçin

Sansar - Cüzdanım İçin

Ekin gelir ekin bilir ekin delir ekindedir -- Ekin rapin içindedir hiç inmedi -- Ekin senin kaçar gözünden yıllardır ezilmedi -- Ekin aşk değil zehrolur hiç ekilip biçilmedi -- Ekin diyo delirmeyin olgunum gerilmeyin -- Doldu bu sinirlerim Sansar'a sinirlenin -- Eğer istemiyosan homie şarkında geğirmemi -- Biraz alkış istiyorum döndürün değirmeni -- Ekin Bey'in sinirleri atar kızar gelir geri -- Batar çıkar bu verseleri bazen kötü bazen iyi -- [more]

MP3 audio search Tarkan youtube mp3 Pərdə global search video
Pit10 - Boğazımıza Kadar

Pit10 - Boğazımıza Kadar

Boğazımıza Kadar -- Zihinlere kördüğüm atar eliniz -- Sen varsın gördüğüm kadar etini -- İş yapabilmek için piyasada, -- Açacaksın; göğsünü ya da elini -- -- Şunun ateşini söndürüp bana getirin -- Şans değil, gördüğün kara kedidir -- Nasıl iş? Nasıl asıl sanatçılar açken, -- Yedi – yirmi dört sövdüğüm adam geçinir? -- [more]

- click here Tarkan free watch video Pərdə get music download
Yunus Emre - Boğazımıza Kadar (Ft. Pit10)

Yunus Emre - Boğazımıza Kadar (Ft. Pit10)

Pit10 verse: -- -- Zihinlere kördüğüm atar eliniz -- Sen varsın gördüğüm kadar etini -- İş yapabilmek için piyasada, -- Açacaksın; göğsünü ya da elini -- -- Şunun ateşini söndürüp bana getirin -- Şans değil, gördüğün kara kedidir -- Nasıl iş? Nasıl asıl sanatçılar açken, -- [more]

Simple music Tarkan different search Pərdə about
A P O - Çekik Gözüme Bakamadı (Remix)

A P O - Çekik Gözüme Bakamadı (Remix)

Aradı taradı benı bulamadı Çekik gözume bakamadı rapci olup benı yakamadı bırak bu rapi yapamadı -- -- Bunamadı gene rap manı bana manı lazım ol sanada zebanı a.po dedim tirsti sankı bı yabanı sokakta oldu a.po prof 4 yada beş keş verır suvarı kefende ve şuji suratdakı sakı Tarkan ve laykref turkce konusturur manı manı relex a.po geldi flex tık tak kalpim bu nega ses oluyuom bazen ama sen bı nefes gokan al dukan dan bana bı efes geçmişin agır ama benımsın kul ve rlex beni bilirsin hayatımda sankı bı fılımsın fugiran degil ama olabilirsin -- -- Aradı taradı benı bulamadı Çekik gözume bakamadı rapci olup benı yakamadı bırak bu rapi yapamadı -- (2x) -- -- Resmimi Cekecek teymen maruf abi evet aynen rapi mıde benım resmet dusmana göster oyle test et yunusta kankam babam uzakta kafam guzel malı uzatma iyi yaban rapi iyi yapar ayakta rapi sikercesine yaparım rahatla ne lan bu rapmi msn connect mı Saddam hayat rulet mı kızı apo raple tatmın etdı yapdıgın tek sey chat mı rap bana reflex mı benı sevecekse olmalı yureklı kızınca kalem evet küf etdi -- -- Aradı taradı benı bulamadı Çekik gözume bakamadı rapci olup benı yakamadı bırak bu rapi yapamadı -- [more]

bedava mobile indir Tarkan youtube mp3 Pərdə daha fazla

Let's search like this:

Tarkan yakalarsan tarkan seni versinler ellere Tarkan amp Remish Azeri Asla Vazgecemem (Gitara Version) Ajda Pekkan feat Tarkan - Yaka Ajda Pekkan - Yakar Gecerim Tarkan Gulumse Kaderine Remix Tarkan Vazgeçemem. Dj Senol Vs Sibel Can Ft Tarkan Isgender tarkan Ajda Pekkan Ft Tarkan - Yakar Gecerim HD 2011 YepYeni Tek Parca skender Paydas feat Tarkan Hop De Hop De Emel Sayin Hep Bana Emel Sayin Tarkan Hep Bana 2013 Single Yeni tarkan hop de Tarkan...Aşk Gitti Bizden. seni versinler ellere tarkan Tarkan Colakoglu tarkan Istanbul tarkan ona sor Tarkan Uzun Ince Bir Yoldayim Remix Dilo9 27309 biri sen biri ben tarkan Tarkan Firuze NEW 2013