• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



LilOrxan Heyat Devam Edir search results

Erci E - Gel Bana Yanaş

Erci E - Gel Bana Yanaş

Gece daldim Istanbul'un bir diskosuna Inanin bana güzel kizlar orada Saçlar uzun kisa etekler Fazla bakamam beni terletirler Tam delirmeden kendime geleyim Geceyi bir güzelle geçireyim Buyur iste güzelim iste benim numara Demeye kalmadi hemen sarildi koluma çekti beni sahneye çekti Dans edecegiz ellerimiz degdi O simdi karsimda elleri havada Belini oynatiyor soldan saga Ne yapsam acaba bu durumda Hadi gel çaktirmadan yaklas bana Karari verdim bu gece seninle olmaya Artik çekinme kiz gel yanima Yavas yavas gel bana yanas Bana yanas yavas yavas Gel hadi gel gel bana yanas Yavas gel bana yanas Ikimiz yatakta böyle geçti bu gece Tüm gece heyecan çilginca nese Benden sana bu bir hediye olsun Kusura bakma seni çok yordum Telefon numarami istiyorsun veremem Bir daha seninle gelemem ben Bu tür olaylarin dengesini bilmek gerek Gecenin güzel anlari aklima gelecek Benim yasim daha 23 Bu yasta sakin olup baglanmak çok Güç bunu anlarsin kizma bana Geceyi hatirla canin sikilinca Gitmem gerek günes açmis bak Kitabinin bu sayfasida kapanacak Evet bakin Erci E yine yollarda Bakalim bu gece kim olacak yanimda Yavas yavas gel bana yanas Bana yanas yavas yavas Gel hadi gel gel bana yanas Yavas gel bana yanas Seninle elele kara köselerde Bulusup gezdik bütün gece Doyamam sana ben söz veremem Benimle gelirsen beni seversin sen Artik herseyim senin için Güzelim ben seninim sen benim Sonsuza kadar böyle devam edelim Elele verip seviselim -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- [more]

Simple search LilOrxan bedava mobile indir Heyat Devam this search open Edir daha fazla
Hidra - Neden Mi İllegal

Hidra - Neden Mi İllegal

Neden mi illegal bu? Otur babam düşün. -- çünkü seviye eğri götündeki kotun kadar düşük. -- Yakın odun kadar düşü fakat somurtmadan küçül. -- Bakın kaç orospu manken oldu Notre Dame'a düşüp. -- -- Kalın kafan bonga bağlı, sanın param bol lan. -- Burda tanımlanan pompa değil yarım kalan yollar. -- Koydum, anırma lan kolpa, gelip kadın falan sorma. -- Benim böyle sikik bi ortamda tanınmamam normal. -- -- [more]

daha fazla LilOrxan Simple music Heyat Devam indirmeden izle Edir search
Batuhan Şahin - Diatribe

Batuhan Şahin - Diatribe

Senin kaliten anca türkçerap freestyle'ı kadar! -- "dinle beni, anladın mı moruk" tripleri falan! -- herkes freestyler 8 milin etkisinde kalan! -- yani kısaca bunlar daha vasat müzisyen sinan akçıl'dan -- üzgünüm kaldıramam elimi! -- o boktan konserinde kıracağım belini -- üflemekle devireceğim o türkçerap devini! -- o zaman anlayacaksın sırat akıllı mı deli mi! -- ben çoktan yaktım gemimi! zaten her şey boktan! -- yalnız havalı olmak için şarkılarda bahset ottan! -- [more]

more LilOrxan this search open Heyat Devam search Edir download watch
Batuhan Şahin - Düşer Hayallerim Suya (Feat. Sırat)

Batuhan Şahin - Düşer Hayallerim Suya (Feat. Sırat)

SIRAT Sen hakkımda tüm her şeyden habersizsin nasıl böyle cesur konuşmaya kolay yeltenirsin zalim? ben nezdinde adın gafil, yokluğun kafi herkes ben hakkında nasıl benden daha fazla emin? seni konuştum demin, beni bu hale getirişinden kendime bahsettim o korktu ben anlatmaya devam ettim yüreği dayanmadı dinlemeye hikayemi sustum...nasıl olsa kinimi kustum, dedim paramparça yüreğim.. gel haydi birleştir bir çare bul veya feza olup doğur güneşi 7 milyar şu dünyada nasıl olmaz bir eşin? göm beni yaşarken tırnağınla bana bir mezar eşip bana konuşmak, sana susmak yakışır bu yazmak değil kağıdın kalemle aşk için yanışı ben bıraktım bu yarışı, fizandaymış varışı üzgünüm senle dolu dünyamın her karışı sözlerim sen hakkında yazdığım en iddialı şikayetim sen yüzünden soldu bu mevsimde betim benzim aşk içtim yangı genzim yağmur olup da düş bana ben dinmeyen, fırtınalı denizim SIRAT - NAKARAT Gün batar düşer hayallerim suya bir an için her şey biter, reva mı bu ya? hevamın esiri olmuşum biraz dayan bu ne büyük gaflet ne büyük yalan BATUHAN ŞAHİN hesap sorar gibi sanki bakma öyle yüzüme ve yaşadığım şu hayatta hep ben oluyorum üzülen rotam yine ölüm benim adım batan gemi adını duyduğumda benim kesiliyor nefesim her gün ölen birine sence ölüm dert mi? sensizlik başa gelen en büyük derttir seni aramaktan en büyük kaybım oldu kendim seni anlattığım herkes dinlemekten dertli dert bu ben seni kaybettiğim de buldum onu içime çektim doydum hergün yaktı genzimi ve gördüğüm her insan oldu ötekinin bir benzeri soldu benzim sol kolumdaki çiziklerin sahibi sensin biliyormusun şimdi çok sessiz odam bıraktığın kalbim şimdi çok sensiz o da yalnızlığıma eşlik ederken odamda duman beni hep iyi hatırla imza sensiz adam SIRAT - NAKARAT Gün batar düşer hayallerim suya bir an için her şey biter, reva mı bu ya? hevamın esiri olmuşum biraz dayan bu ne büyük gaflet ne büyük yalan -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- [more]

burada axtar mp3 LilOrxan youtube izle Heyat Devam mobilden izle bedava Edir - daha etrafli
Alper Ayyıldız - Kr Kalır

Alper Ayyıldız - Kr Kalır

Çal acı biberini ağzıma. Yerli yersiz konuştum geçip karşına. -- Ne düğümler çözdüm ipleri haklı sanıp... Yani öfkem önyargımdan. -- Af dilerim. Affetmiyor gözlerin. Özür yetmiyor ama gel kabullenelim. Sen de benden az değilsin hani! -- -- Suçunu bastırma! Zalimliğinin arkasında yatanı görmemek için aptal olmak lazım! -- Yıkıl karşımdan! Senin gurur dediğine sevgi bastım! Ancak böyle kapatabildim yaramı kan kaybından. -- Utancım yanaklarımı kızartadursun. Benimkinden daha ağır bir suçla ancak soğukkanlı olursun sen! -- Bu duruş verecek senin hakkını. Yaptıkların yanına kr kalır. -- -- -- [more]

about LilOrxan Its free download Heyat Devam about Edir bedava indir
Mikyas Mon - Mecburum

Mikyas Mon - Mecburum

ikametimde arzı nazır hoş görümde vardı yarım -- taleplerde dökülü yarınım övünür son nidalarında -- başaklar ayaklanmadan yeşiliyle kesilir dibinden -- olgunlaşmamış meyveyi koparabilirmisin dalından -- benzetmeler bazen ayna kadar yansıtır yönlerini -- dili olmasada dilsiz anlatır,her kör gibi -- muhtaç kalmışken neden yanlızlığıma terkettiniz ki -- en mağdur olduğum anda sığınacak tek kapım Allahımdı -- beni yanlız bırakmayan kalbe huzuru aktarandı -- duygularıma saklanan acıları yazmakla dindirdim -- [more]

more LilOrxan MP3 audio search Heyat Devam daha fazla Edir ara
Firavun Anubis - Kurşuna Diz Beni

Firavun Anubis - Kurşuna Diz Beni

kurşuna diz beni kendi kendime ölüme bırakmada fazla dayanamam eşgalim yok ellerim üşürken ince bi soğuk nefes -- bi kibrit çakarsa sigaramın tam orta yerine yürürse kul yazık çekerse gökyüzünde her bi damla birine umut olursa -- belki bu rap inanki soğuk geçen bu her bi gecenin aşkınaydı kolay mı caydı sence olaymı çıktı yine bu beynimin kenar mahllesinde -- ölümün ensesinde çizik doluydu her bi kol nedense sitemlerin denizlerinde her bedense isyankar konuş benimle anne elimden tutki sıkıca kaybolur bu ruhum biraz duruldum -- 3 seneydi beLkilerde bekleyen bi yolcu şimdi istahım yoq bu mevsim 10, ayrılık duası bi padişah sevası yaşamak bi aşigar cevası kalmış yanıbaşımda esrim kitaplarımda yanmış harfler -- sefilim sarıbim olsa bi dost bulunsa bi daha yıkılsa keşke bitirsem elime verilen 19 sakızla mutluluk kurşlarımla harcanır teker teker silnsem geçmişimden öteye gidemesemmi -- durşlarımda eski tablolar we son şeker bi bayram olsa kaçtığım namazlarımdan olsa son bi gün yani öldürün bu adamı nefes tknmeden gülün cenazemin başında çünkü son bi sürgün rüya deil bu gerçek işte -- parçalandım gün ve gün kurşuna diz beni kendi kendime ölüme bırakmada fazla dayanamam eşgalim yok ellerim üşrkenince bi soğuk nefes -- kurşun ol bu beynimin tam ortasında son bi kan şaraplarından olsun ölüm tasında azın da çoğuna denk getir bu geceyi yoksa bitmez işte gülüşte seviçte slm söle yarına yanına al sefaletinle çok uzak diyarlar olsun ortamım -- ve oltanın balıklarıyla yüzleş çeksin herkez aynı çileyi 10 kez olsun hiç değişmez yolum kesişmez cennetin bu bahçesiyle çaresiyle kaldı orta yerde çaresizlik açtı ağzı yumdu gözünü marjinal bu edepsizlik küfre secde etti -- [more]

music search engines LilOrxan download music Heyat Devam another clips Edir free download mp3
İndigo - Olmadı (Feat. Efsun)

İndigo - Olmadı (Feat. Efsun)

OLMADI eşlik eden Efsun -- -- Bilmezler kafamdan geçenleri ne dostum ne ailem -- Tamamen kaybettim ben gerçeği -- Bu tutarsız davranışlar işte hep bu yüzden -- Yanıldığımı başkası düşündü hayal benim her şeyim -- Onlar için bunlar basit benim için karmaşık -- Beklemiyom hiç kimseden bunun için anlayış -- Bazen hayatta kalmaktan daha zor geliyor -- Bir günü kavgasız bitirmek herkesle anlaşıp -- [more]

search LilOrxan different search Heyat Devam Search for millions Edir search
İndigo - Madde Bağımlısı

İndigo - Madde Bağımlısı

Her gün caddelerdedir madde bağımlısı -- Aklı maddesindedir bilir nerde satıldığını -- Bulur yeni şehre gitse tekrar eder hikyesi -- Gelen giden farklı değişmez detay bir tanedir -- İçgüdüsü bu onun ve onun bu ilginç virüsü -- Bırakmaz hiç bir türlü peşini tipsiz gözükür -- Kendine bakmaz meşgul her an nakit düşünür -- Selam verse 5 dakka kayıp diye üzülür -- Algıları açık ama frekansı çok alıngan -- Aklına iki şey gelir geçtiğinde yanından -- [more]

music player LilOrxan MP3 audio search Heyat Devam global search lyrics Edir about
İhtilal - Mc Merasimi

İhtilal - Mc Merasimi

bayanlar ve baylar şimdi karşınızda türkiye underground ın en yetenekli isimlerinden biri KÖR MC bi dakika ben dedim kör sende mc kör mc kör mc microfon nerde göremiyorum sağ sol hadi eller havaya -- -- bir dakka bi dakka arkadaşlar bir iki cümlede ben söyleyeyim noluyo lan yine sahnede birileri doğruyo sandım boğluyo lan bu cabuk ona gidip de birileri yardım etsin aga millet korkuyo lan underground tarhana çorbası her gün yırtık dondan fırlar gibi yeni birileri çıkmasa yada bize kafa tutmasalar olmuyo lan bana bıdı bıdı yapma birader seni gıdıgıdı gıdıklarım bak dedim ama anlamamış beni gittim görünce suratıma döndü fırıldak sallanmayın kopar salıncak undergrouınd ımı bulandırıcak adam mısın sen duyduk sesinizi gıt gıt gıdak şirketine bir sol bi sağ bu rapime talip olana nah bırakın undergraundta kalsın paranın amına koyarım ha şehirde kıçına yapıştığın o djinle gez dolaş biz bi hayli zor tırmandık inmeyiz burası dağ sen bi mola mı verir sandın hayki tıpkı makina mekki her gün ayrı bir track amma leriy karşına lanet olası çeneni kapat o kafana çekici yemeden önce gerizekalı bizi ne sandın iyi bi bok ye tedbir al -- -- -- karakobrayı salarım üstüne lakabım karakaplan kara tahtalara karaladım adını bak lan bayıra karşı domalttım se4ni sikime yazsam istanbulda ihtilali flexi de şahlandıran üstad kim hayki oğlum boku bile olamazsın çeneni boşa yordun garez varki hele flowu manyak yoldaşım sağlamdır amınıza koysun oylum oylum oysun götünüzü bura reis yalamadan koysun bertu kan biz harbi gerillasın cafede dixi radi karaçalı yani trajedi -- -- arkadaşlar şimdi garez ve singaf arkadaşımız 23 nisan için yazdıkları şiiri bize okuyacaklar -- garez singaf şöyle buyurun -- -- [more]

music search engines LilOrxan other lyrics Heyat Devam lyrics Edir global search lyrics

Let's search like this:

lilorxan seni 2015 mahnilari bugunen sen menim heyat yoldawimsan abbas bagirov alem gozsel heyat gozel LilOrxan-Verin 2013 LilOrxan-Verin 2013 Intiqam Ehtiram sensiz heyat hecnedir gozumde Heyat Sen Ne Geribesen Burak Yeter - Remix ozcan deniz heyat arkadasim Aqmeni qare meni qoyub heyat avare meni Aci heyat-gulum Vkcomazeri_millet Lilorxan Qatilim 2013 Sensiz heyat olum mene Sen hec sevdinmi2013MAGOMED KERMOV Ⓐ♥Ⓔ Tural Mustafaev Teqdim Edir-Sehruz Hebibi Yeni mersiye 2014 deniz seki heyat senden korkmuyorum LilOrxan-Sevgi steme 2011 LilOrxan-Sevgi steme 2011 ifa edirltFerid Ezizgt skripkada xan cobani ifa edir Muqenni Ferid Eziz perviz bulbule seir heyat yolu heyat sen ne qeribesen flara kerumova union all select null,null,null-- Seninem.azby Zeynal Klan-A-Plan (Qurd) - Reqs edir her kes mikail menm heyat yoldasm Heyat musiqi 2013