• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား search results

Vale - Tuzakların

Vale - Tuzakların

Verse 1 MeDJai -- Silen bu yıllarımda amma süslü kaldırımlarım -- Bir tohum bulut getir en zirvesi dağlarınSes kulakta faciaysa aşk bu kalbi patlatır -- Her kırıntı caddelerde gün doğmadan toplanır -- Damla damla çağre aratır yaşlı göz pınarlarım -- Sabır selamet taşlamazsa taş yürekte kanlarım -- Bak gücüm yok mümkün olsa yakmazdım şu ormanı -- Yeminim olsun iki nefeste söndürürdüm korları -- Bir güvenlik tutmasaydı o masumun kolları -- Düşman için sanki çöplük tıpkı ahir yolları -- [more]

free download and သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
Vale - Yalnız Kalmak İsterim

Vale - Yalnız Kalmak İsterim

Yeah yeah.. -- Vale -- -- Verse 1 Vale -- Rap başında ben dilenci yoluma hızla başlamıştım. -- Yol biter ve ben kanırdım,oysa harbi kaynamıştım. -- Hoşuna giden yok,çok bok hayatı -- Fani ağlatır ve ağlanır da bu insanın hali.. -- Başımı almayan bu ızdırap kusan kuyu, -- Bugünüme zorbalarla torba torba kin kusar durur. -- [more]

- daha etrafli သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
WF- - Nasılsın ?

WF- - Nasılsın ?

Elleran Elvis -- Bana bi paket sigara verin, -- Zaten parası olan herkes gelip tutar o eli. -- Kokunu al beni benimle yalnız bırak, -- Sardığım sigaralar zaten yalnızdılar. -- Şuan (şuan) çok içerdeyim.. -- Beni kapıdan kov bak bakalım o p*ç de içerde mi ? -- İçerlerim, bi kalbi çalan hırsız var, -- Kırdım mı ? kusura bakma, ne yaptıysam hırsımdan. -- Şuan ayık değilim, yemin ki içmedim ve sarhoşum. -- [more]

ara သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
WF- - Aşk Şehri

WF- - Aşk Şehri

Cömert (Verse) : -- Nerdesin bugün,özledim be kardeşim? -- Sevgilim denen o sürtük şimdi hangi kalleşin? -- Burası çok yalnız,bir benim eşlik eden, -- Arada bana da birkaç şarkı,birkaç kadın eşlik eder. -- -- Benimki farklı keder,gözlerinde üzülen sen, -- Teslimiyeti olmayan bir ayrılığa hüzünlen, -- İşten olmam çare değil,içime bakıp serinlen, -- Tutundum saçlarına,savursan da sen inmem. -- [more]

ara သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
Ali Dağaşan - Aşk Yalanmış

Ali Dağaşan - Aşk Yalanmış

Nasılda Aldanıp Sevmişim Seni -- Nasılda Gönlümü Vermişim Sana -- Aşk Yalanmış Sevda Yalan -- Keder Oldu Bana Kalan -- Bir Masalmış Bu Yaşanan -- Yalanmış Yalan -- Yalanmış Bakışın Gözler Yalanmış -- Yalanmış Gülüşün Sözler Yalanmış -- Aşk Yalanmış Sevda Yalan -- Keder Oldu Bana Kalan -- [more]

get lyrics သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
Ekin - Bingöl Yer6

Ekin - Bingöl Yer6

Sonunda mic'tayım, gözümü hiç kırpmayıp -- Sizden baya kıllanıp, bu yaşımda kırklandım -- Kimisi kalemimden korkmakta, siz onlara saklayadurun -- Ben bu yaşımda Bingöl Underground'ı sırtlandım -- -- Tek başımıza emekledik, ben bu yola emek verip -- Çabalamıştık, oysa sizde biraz zahmet edip -- Destek verin diye yırtındım ama kimse beni -- Dinlemedi, siktir et zaten moruk benimde sözüm geri -- -- [more]

search သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
Ekin - Nilüfer

Ekin - Nilüfer

Hl aynı, polisler adam kovalıyo -- Erken kalkan değil arabası olan yol alıyo -- Doğruları söyleyince hemen morarıyon -- Çocuğun oyuncak tabancısının zararı yok -- -- Erken başladım hayattaki maratona -- Daha ne olduğunu bilmezken düştük karakola -- Hayatın şarabından içmişken kana kana -- Sokakta oynuyorken, karşımda arabalar -- -- [more]

mp3 download သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
Aylin - Mutluluk (Ft. Kubat)

Aylin - Mutluluk (Ft. Kubat)

Aylin -- Mutluluk yüzüne benzer, gözlerim gözlerindeyken, -- Mutluyum yine hissettiğim için aşkı tüm benliğimle, -- Mutluluk yüzüne benzer, gözlerim gözlerindeyken, -- Mutluyum yine hissettiğim için aşkı tüm benliğimle. -- -- Aylin -- Diliyorum kendimizce sonsuza dek hiç bitmese -- Böylece belki de ölmeyiz biz de -- Kubat -- [more]

youtube izle သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
Alper Yazıcı - Hep İnandım Aşka

Alper Yazıcı - Hep İnandım Aşka

Nedense hep inandım aşka, saflığına -- Nedense hep bıraktım kendimi, kollarına -- Nerdeydim? -- Ben kimlerleydim? -- Bilemedim -- Ama yok kirlenmedim ben yeniyim, ben seninim. -- Tuzu eksik tenimin, kucak açtım dalgalara -- Yeli eksik ruhumun, kanat açtım rüzgarına -- Üstünden çok zaman geçti -- Yalnızlık beni hapsetti -- [more]

mobilden izle bedava သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား
Behzat Uygur - Dolunay

Behzat Uygur - Dolunay

Beceremedik ki biz aşkı yüklenip taşımayı -- İşin açığı sen kendini olaya hiç vermemişsin -- Aşk dediğin bir kalbin ederinin tam ortası -- Sen zahmet edip ona da bir adım gelmemişsin -- Ben takip takip yoruldum -- Sen sakin sakin oturdun -- Biz diye bir şey kaldı mi zaten -- Olanı da savurduk -- Ah ne güzel açıldı gözlerin bana dolunayda -- Her ne kadar deseler de senden bana yok fayda -- [more]

music clips lyrics သင္ဇာဝင္ေက်ာ္ေအာကား

Let's search like this:

သဇင္​း​ေအာကားသစ္​ မိုး​ေဟကို ​ေအာ ကား မိုး​ေဟကို ​ေအာ ကား ေဒါက္တာေဇာ္ႀကီး သဇင္​ဖူးကာူ ေရႊမံႈရတီ လိုးကား ​ဂ်ပန္​​ေအားကား မိုးယုစံ​ေအာကhttps:m.facebook.comေအာကား-962262933868613ား အ​ေမရိကန္​အျပာကား သဇင္​​ေအာကား နန္​းဆုရတီစိုး​ေအာကား စိုးျမက္​သူ ကိုရီးယား ​ေအားကား ထိုင္းေအာ အောကား မုိးယုစံ​ေအာ္​ကား မုိေဟကုိေအာကား သင္​ဇာဝင္​း​ေက်ာ္​​ေအာကား မုိးေဟကိုေအားကား ​ေ႐ႊမံႈရတီ လိုးကား