• background
  • background
  • background
  • background
  • background
  • background



танцевальная музика 2015 search results

Albatros - Hedefe Doğru (Ft. Caner Aksoy)

Albatros - Hedefe Doğru (Ft. Caner Aksoy)

Albatros: -- Karanlık inine giren biriyim sakalı bayazı dönen -- Saçını rapinin yoluna dökerek ekili bahçelerini ateşe veren -- Benim derin denizlerime girip kolluklarına nefesi veren -- Yolumun yokuşu pek bu patika tek bi tipte orman içine giren -- -- Dil dönünce rapine, kolay çeker asma tavana boyunu -- Oyunu bozar kalem sonda sokulu penise dokunup anla sorunu -- Buldu konumu onuru yoktu rapin zordu durumu -- Genetik cenine klon spermlerine kondum oluru -- [more]

global search lyrics танцевальная музика şarkı sözleri 2015 MP3 audio search
Şehinşah - Hepsi Benim 2

Şehinşah - Hepsi Benim 2

Verse 1: -- Kapa şartalleri düzgünce -- Egom alterlerin üstünde -- Şeyho gayzerleri gürzüyle, -- Yaran adam o kartelleri zülfüyle.. -- -- Kes o mankenleri dürbünle, -- Keko bankerleri mülkünde, -- Dolu tankerleri sürsünler üzerine, -- Rap askerleri mümkünse -- [more]

clips download this танцевальная музика another search 2015 search
Patron - Hepinizi Gömdüm

Patron - Hepinizi Gömdüm

Nakarat: -- Hepinizi gömdüm -- Hepinizi gömdüm -- Yeni geri döndü Boss! -- Hepinizi gördüm -- Elinizi gördüm -- Yine geri döndü Boss! -- -- (Patron): -- Ne zaman cüzdanım hafiflese -- [more]

another video танцевальная музика - click here 2015 search
Sabr emin Yeni - Darda Kalinca

Sabr emin Yeni - Darda Kalinca

Verse sabr 1-2-3-4 🎵🎶 -- ⚠ Uyarı: indirme link aşağıda'dır ⚠ -- .... -- Eller yorgun yürekte hasret -- Hasret dediğinde sonu kısmet -- Benimmi bu şeyler yoksa söyle kimin? -- Ne fark eder? ha senin ha benim..! -- Güneş doğdu bak bu güneş ikimizin! -- Ay doğdu hani gel onlarda bizim! -- Bizimdi seni beni olmaz bu işin! -- [more]

youtube mp3 танцевальная музика Its free download 2015 other lyrics
Ases Sentor - Bok Yolu (Ft.armoni&umut Çelik)

Ases Sentor - Bok Yolu (Ft.armoni&umut Çelik)

Armoni: -- Kinliyim ve kimliğimi gizliyorum bindiğim -- Dalı kesip ben rapin kitlesinimi disslemeliyim -- 10 seneyi geçti yazdığım belki fazlası -- Rapten ekmek yemek demek yapmak aşk şarkısı -- -- Klipsiz 1000'i geçen benim tek şarkım var -- Tribe sokan verseler adı olsun burak aldırma -- Dinlemeniz için bi kaç kızın kıçını kaldırmam -- Gerekiyo yada battle yapıp üne saldırmam -- [more]

world video clips танцевальная музика Simple search 2015 world video clips
Hayalperest - Düşüncelerim

Hayalperest - Düşüncelerim

EYA BEN HAYALPEREST AKA NEFİRİM 2015 3 KONU Bİ ARADA SİZLERLE TÜRKİYEM -- -- -- -- EKMEK PARASI İÇİN DİDİNEN VATANDAŞLAR -- ALIN TEREYİYLE EVLERİNE EKMEK GÖTÜRMEK İÇİN YAŞARLAR -- ÇOÇUKLARINA EŞLERİNE BAKMAK İÇİN SAVAŞIRLAR -- HAYATIN KURALLARINI OYNAMAK ZORUNDALAR -- -- HAYAT İÇİNDE KENDİ YAGLARI İLE KAVRULURLAR -- [more]

lyrics танцевальная музика MP3 audio search 2015 more
Radansa - Malt (Ft. Kezzo)

Radansa - Malt (Ft. Kezzo)

Kezzo -- Derdimi geçinmek sanarsınız bi bok çukuru dünya -- Dilimi törpülermi zannerdersin para -- en fukarasındanda Fukara -- insanlık kinimi saklamak istesemde moruk hiç yok sandık zorlanmıyom -- -- Kafan bunu hiç almıyo! -- Açlık nedir bilirmisin çocuk hiç sanmıyom -- Yıl 2015 rap yüzünden dışlanıyom -- Sen okulda kankanın iphonunu kıskanıyon! -- [more]

guzel sözler танцевальная музика youtube clip 2015 about
Mertüs - Kendinle Yüzleş

Mertüs - Kendinle Yüzleş

Selam Mertüs ben Bedirhan -- Bugüne kadar sustum ama konuşma sırası bende artık -- -- Bi çok hüznü yaşadım ulan bu şehirde -- Aldatıldım kandırıldım yalancılar hep peşimde -- Bütün sorunları aştım bi kaç tane kardeşimle -- Tabularımı anca yıktım ben daha 15'imde -- -- Duygularımda çok değişme oldu emin ol -- Yaşadıklarımdan sonra bu kalpte aşkın yeri yok -- [more]

youtube mp3 танцевальная музика search 2015 music search engines
Hayalperest - Bir Allah Diyordu İki İse Sevdigim

Hayalperest - Bir Allah Diyordu İki İse Sevdigim

HAYAT ARKADAŞIM DOST SIRDAŞIM -- NE YAPSAM BİLMİYORUM KENDİMİ ASACAGIM -- BİR GÜN BU DÜNYADAN KOPACAGIM -- ÜSTÜME GELENLERDEN AYRILACAĞIM -- -- -- SEN SEN OLSAYDIN AYRILMAZDIN GİTMEZDİN -- BENİM YAŞADIGIM POKTAN HAYATI BİLMEDİN -- YAZDIKLARIMI ANLAMADIN GELMEDİN -- ŞUANDA SAAT GECE YARI 4 UYUYAMADIM -- [more]

movies танцевальная музика Search for millions 2015 Simple search
Adana Merkez - Patlıyor Herkes

Adana Merkez - Patlıyor Herkes

adana adana -- adana merkez patlıyo herkes -- şekeri atan kopmalık açıyo son ses -- mugo valla digo(diyo) sigaramız enfes -- boş kafayla yaptın lan ses kes x2 -- -- gamu(?) armanı(harmanız) çöz bize -- bomba tekini torbacıya veririz sonra -- o işler öyle olmuyor usta -- tekrar yok isyan tetik vizyonda -- [more]

youtube clip танцевальная музика lyrics 2015 free download and

Let's search like this:

aksin fateh dini mahnilar 2015 Grigoriy Leps 2015 8 marta aid wekler 2015 uzeyir mehdizade sevgilimyenı 2015 mahnilari pulsuz yukleuzeyir rufet nasosnu wer 2015 Gece Yolculari 2015 song zeng 2015 mp3 Sevgi Seyirleri 2015 samir ilqarlı dolya popori 2015 Serdar Ortac Canim Demesin 2015 2015 gelir elnare abdullayeva 2015 bilal eliyev 2015 sen mahni 2015 Revayetlervidio танцевальная 2015 Dj Revazi Celilabadli Club Mix 2015 2015 Manilar Host .2015 ci il. mahnisi yukle aksent 2015 xatun can qaynana 2015